1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

1e keer ALD52 180ug op 1e keer Psy Fi 2019

Discussie in 'Trip reports' gestart door Aagje, 4 sep 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Aagje

Aagje Newbie

Afgelopen weekend zijn wij voor het eerst naar pst fi geweest en wat een indrukwekkende ervaring is dat geweest zeg!
    Ik wil eerst een beetje achtergrond informatie op dit report geven. Wij ( mijn lief een man van 57 en ik, een vrouw van 52) zijn sinds 3jaar een stel en via mijn lief ben ik in aanraking gekomen met elektronische muziek en uiteindelijk ook met drugs. 2 jaar geleden mijn eerste xtc ervaring op een trance feestje en sindsdien luister ik heel veel muziek en heb ik alles gelezen over allerlei drugs. Ik heb mezelf niet voor niets aagje genoemd, want ben heel nieuwsgierig, maar (ook door mijn leeftijd denk ik) wil wel alles weten van een middel. Ik vind vooral de combinatie van het middel met de muziek interessant en geweldig, wat middelen kunnen doen met je muziek beleving. Daarnaast ben ik geïntrigeerd geraakt door psychedelica en wat dat in je hoofd kan doen, ik trip ook op de xtc en wiet combinatie en ben benieuwd wat er allemaal mogelijk is. Wij zijn beiden heel positief en helemaal niet bang voor trippen en daarom durven we de 1e keer als dan ook openbaar te doen. Ik had van tevoren nog wel zoiets van, beter nemen we een halve dosis om thuis om te kijken wat het doet, maar dat kwam er niet van en ik ben er achteraf blij om.
    Wij hebben ervaring met xtc, af en toe wiet, heel soms een beetje ghb bij de xtc, allemaal tijdens uitgaan en wat psychedelisch betreft 1x thuis 4 ho met en 1x 2 cb fly verder hiermee geen ervaring.

Aldus de introductie :wink: ik zal voornamelijk mijn eigen ervaring hier delen, maar we hebben samen de trip meegemaakt, dus mijn lief komt ook af en toe om de hoek kijken.

Wie:
    Ik vrouw 52 jaar 63 kg 1.74 lang 180 ug ald52
    man 57 jaar 1.86 78 kg 130 ug ald52
    waar Psy Fi 2019 op vrijdag

Wij zijn op donderdag rond de middag aangekomen en nadat we onze spullen in de gehuurde tipi hebben gezet (ideaal!) lekker gaan rondlopen op het terrein, ik moet altijd de kaart in mijn hoofd hebben waar alles is (controledingetje :wink:) en bedacht dat dat zeker handig zou zijn dat extra goed te doen voor het trilplan van de vrijdag, hahaha als ik dan nog wat zou herkennen.
    In de avond lekker gedanst op main stage met een beetje wiet en een klein beetje ghb, omdat dat niks in de weg kan zitten. Ik wilde graag een zo schoon mogelijke ervaring en had van alles gelezen over kruistolerantie enzo, dus gewoon netjes heel weinig gedaan de 1e dag.
    De vrijdag opgestaan en lekker het terrein opgegaan, spannend!! Vandaag is de dag dat we samen onze 1e echte psychedelische ervaring gaan meemaken. we vermaken ons prima met lekker in het zonnetje genieten van alle bijzondere, mooie, lieve en creatieve mensen die we voorbij zien komen en wonen een workshop bij wat heel leuk is. rond de middag eten we een lichte maaltijd en gaan we lekker even zwemmen in het meer bij onze tipi. Rond een uur of 3 zijn we zover dat we ons een beetje gaan organiseren voor de avond. Ik wil graag een tas mee met kleed, handdoek, wat powerbars en flesje water en andere spulletjes die van pas kunnen komen. Dan om 16.00 is het zover, we gaan onze zegels nemen. We hebben gemerkt dat mijn lief wat minder nodig heeft dan ik, dus vandaar dat de hoeveelheid die we genomen hebben verschilt.
    We wilden ook zeker een goeie trip hebben en waren ervan overtuigd dat de omgeving alleen maar goed zou zijn met allemaal mensen in dezelfde "mood" die elkaar altijd zullen helpen, LOVE PEACE AND HAPPINESS all over the place:hearteyes:

16.00 t0.00 We leggen allebei de papiertjes onder onze tong, ik zeg....nou schat, spannend, op onze 1e echte trip, ik ben best een beetje nerveus, benieuwd naar de wereld die ik bijna ga betreden.
    We pakken de laatste spulletjes en begeven ons naar de ingang van het festivalterein.

16.20 t+0.20 We staan te wachten bij de tassencontrole en ik meen dat ik al wat voel en dat sommige lichten al iets anders schijnen, iets intenser, ik verbaas me over de snelheid. We gaan naar ons kluisje en doen waardevolle spullen zoals onze telefoon in ons kluisje. We schrijven voor de zekerheid het nummer ervan op mijn lief zijn arm:blush:
    Dan lopen we door naar de chillarea, daar is denk ik de perfecte plek om rustig af te wachten wat er gaat gebeuren en het is er zo mooi, met uitzicht op het meertje, met tipi's aan de overkant en een kampvuurtje op het strand, echt heerlijk! We spreiden ons kleed uit en gaan lekker tegen elkaar aan zitten, benieuwd wat er gaat komen. Ik voel dat er van alles aan de gang is in mijn lichaam en dat de bakens verzet worden....We genieten altijd al erg van elkaars gezelschap en ervaren een diepe verbondenheid vanaf het begin van ons samenzijn, maar dat we dit zo samen doen voegt hier wel weer een treetje aan diepte toe.

±16.45 t+0.45 Inmiddels beginnen de bomen in de verste scherper te worden en te wuiven, weet niet hoe dit te omschrijven en als we naar de wolken kijken.......zijn we allebei verbluft van wat we zien, zo mooi, zo perfect bewegen met behoorlijke snelheid de wolken in allerlei patronen, het is heel anders en toch is het net alsof het zo hoort te zijn. Het uitzicht is adembenemend mooi en we genieten er enorm van, maar moeten er ook erg om lachen, verbaasd zijn we de hele avond dat zo'n klein stukje papier dit voor elkaar kan krijgen:grinning::hearteyes:

±17.30 + 1.30 De tijd is een indicatie omdat we geen horloge hebben en geen idee hebben hoe laat het is. We willen weggaan bij de chill als er een hele rits mannen in licht en donkerblauwe pakken aan komt lopen. Ik zeg tegen mijn lief: zie ik nou echt van die nette pakken of is het de trip?:tearsofjoy::tearsofjoy: Het was zo'n gek gezicht om " gewone" mensen te zien, hier is iedereen veeleer kleurrijker dan dat, maar mijn lief herkende de burgemeester van Leeuwarden die we dus met een rits ambtenaren, trippend aan ons voorbij hebben zien trekken. Hahahahaha. Ik wilde graag om half 7 Astrix zien op main, maar omdat we niet weten hoe laat het is en hoe makkelijk we er zullen komen besluiten we ons boeltje op te pakken en die kant op te gaan. Maar hoe?:flushed::tearsofjoy:
    Onhandig vouwen we ons kleed op, rits open, oeps hoe gaat dat, ooow, uiteindelijk zit hij weer in de tas, nu schoenen aan, maar het hele concept schoen komt ons ineens raar voor, dus we besluiten ze ook in de tas te doen, hahah en met blote voeten verder te gaan, we begrijpen inmiddels waarom zoveel mensen op blote voeten lopen :grin::grin:

Dan moeten we om bij main te komen de bazaar over met links en rechts allemaal kramen/winkeltjes en veeleer mensen, afijn, dat bleek een hele (leuke) uitdaging. We hebben onze ogen uitgekeken, mensen veranderden voor mijn ogen, een spitse kin werd ineens heel lang, de grond bewoog, geluiden klonken dichtbij en dan weer ver, we liepen snel en dan weer langzaam, het was CHAOS......maar........we hadden elkaar goed vast en dat zorgde ervoor dat we uiteindelijk uitkwamen bij het veld voor de main.
    Poe.....gelukt, we moeten zo lachen om onszelf en hoe we waarschijnlijk als een stel dwazen tegen mensen opgebotst zijn, maar ach, hier mag je lekker gek zijn , dus we vonden het vooral heel leuk en gelukkig niet beangstigend, wat ik me ook kan voorstellen dat dat kan gebeuren.

Toen we bij main kwamen gingen we gelijk lekker dansen, eerst een beetje aan de rand en toen iets meer naar binnen. En wat was dat GEWELDIG!!! Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n vrijheid van bewegen gevoeld, elke maat van de muziek kon ik feilloos vertalen in een beweging van mijn lijf en dat ging allemaal heel vanzelf en ritmisch voor mijn gevoel en was zo lekker en zo vrij. Het maakte ook helemaal niks meer uit hoe je bewoog, het enige was dat je er allemaal was, allemaal onderdeel van hetzelfde, heerlijk bewegen in het geluid, in de liefde voor het hier zijn. Alle kleuren van het decor bewogen en waren supermooi. Ik voelde wel dat ik best heftig aan het trippen was, maar liet me meedrijven op het gevoel dat de tijd snel en dan weer langzaam ging, de mensen om me heen werden soms een soort dwergen, of kabouters en als het niet meer goed voelde schoven we een stukje op, naar mensen met kleurrijke kleding en dan was het weer vrolijk. Ik vond het heel fijn dat ik blijkbaar zelf kon sturen als de omgeving wat "donkerder" werd.

Toen was het ook tijd om wat te drinken en ik wilde ook nog wat in het kluisje( weet niet meer wat) dus mijn lief liet mij even alleen op de dansvloer om de tas te zoeken/pakken en toen ging het bijna even mis.........ik zag hem weggaan nadat hij zei wat hij ging doen en ik wilde achter hem aan, maar dat ging niet en toen was hij weg en wist ik niet meer of ik links of rechts moest, wat boven en onder was en voelde ik me een beetje oplossen in de omgeving......ik dreigde een beetje in paniek te raken en net toen ik me over wilde geven aan het gevoel mezelf te verliezen, zag ik hem in de verte gelukkig weer aankomen....pffffffff opluchting en ik ging weer de goeie kant op:fearful:

±20.15 t+ 4.15 bij de kluisjes aangekomen hebben we getracht het kluisje open te maken, maar vergeefs, hahaha, we konden de cijfers niet meer lezen en het zei ons ook niks meer, dus dan maar weer naar chill.....want inmiddels begon het een beetje donker te worden en ik wilde heel graag de zonsondergang zien daar, wat rond half 9 zou zijn. We liepeBn weer richting main en hebben wat drinken gehaald en stonden even stil om elkaar te omhelzen. Toen we dat deden werd het moment Magisch........we hadden onze armen om elkaar heen en onze ogen dicht en in allebei ons hoofd werden we 1..... ik zei.... voel en zie jij hetzelfde en mijn lief beaamde dat, een gloeiende spiraal van licht en liefde die om elkaar heen draaide alsof we versmolten met elkaar, zo prachtig dat ik er stil van werd. Het moment duurde maar even , maar blijft me altijd bij.

Na genoten te hebben van de zonsondergang, waarbij we ook lekker een crêpe gegeten hebben, hebben we rondgelopen in het Magic Forest, zoooo leuk, gepraat met mensen waar we niks van begrepen, en erna nog veel meer gedanst wat zo hemels was en toen was het ineens 12 uur en ging de muziek uit. Wij konden inmiddels het kluisje open maken en nadat ik lekker gedoucht heb hebben we heerlijk geslapen van 1.00 tot 9 uur de volgende ochtend. Over de dag erna schrijf ik wel een nieuw report, want het was nog niet klaar, maar anders wordt het helemaal zo lang:fearscream:

Wij hebben in ieder geval een super ervaring gehad op een prachtig festival, echt een aanrader vol warmte en liefde en het weer zat natuurlijk ook wel lekker mee:blush: sorry dat het zo lang geworden is............maar ik ben er zo vol van:relaxed:

Zonnetje, verwondering, acht.zes en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Wauw, je neemt me helemaal mee terug op het festival, ik was ook daar en heb ook voor het eerst buitenshuis getript daar. Wat een avontuur hè! Al die mensen daar zijn zo vrij en iedereen leek zo gelukkig. De ideale locatie voor een mooie trip :hearteyes:

Aagje vindt dit leuk.
  3. Buu

Buu Belezen gebruiker

Tof report, thanks voor het delen :)

Aagje vindt dit leuk.
  4. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Zo hey wat een mooi report en wat een leuke binnenkomer hier op het forum! Heel leuk om Psy-Fi zo door jouw ogen te zien. En heel herkenbaar ook!

Wat ontzettend leuk dat je op die leeftijd gewoon 3 jaar geleden nog zo'n leuke nieuwe relatie hebt gevonden en voor het eerst in je leven in contact komt met dit soort feesten en ervaringen. Het klinkt ook wel alsof je een hele open en positieve grondhouding hebt. Zelf zou ik onervaren mensen nooit een dergelijke hoge dosis LSD (ALD-52) aanraden voor een eerste kennismaking met trippen. Zo'n dosis in een drukke omgeving, zonder ervaring is best tricky namelijk. Gelukkig heeft het bij jullie fantastisch uitgepakt! Het festival leent zich er ook wel echt heel goed voor!

Wat mooi omschreven... En zo ontzettend herkenbaar! Het voelde zo heerlijk om niet bezig te zijn met hoe je overkomt, of je wel mooi of stoer genoeg danst. Gewoon bewegen op de muziek en gelukkig zijn. Dat is alles dat nodig is. De verbondenheid met de andere festivalgangers volgt vanzelf.

Welkom in de magische wereld van de psychedelica! Ik heb tijdens trips ook magische momenten gehad die niet te beschrijven zijn. Soms kun je in 1 moment geraakt worden door een soort magie die je op een unieke wijze verbind met een ander mens. Ik weet niet hoe het kan of hoe het werkt... maar mijn ervaring is dat dit soort connecties heel duurzaam en oprecht zijn.

Haha geen probleem! Je schrijft leuk.

Ik ook! Vrijheid & liefde is zoooo mooi!

5. Aagje

Aagje Newbie

6. Aagje

Aagje Newbie

@Eik
    Ik weet duidelijk nog niet zo goed hoe dat werkt op reageren op elkaar
    Maar wat betreft de 1e keer en de dosis.... ik heb wel 2 weken wakker gelegen twijfelend wat te doen, maar had gemerkt na 25 mg 4ho met en 30 Mg 2cb fly dat mijn hoofd niet zo snel op hol slaat. Daarnaast zijn wij allebei enorm positief en open minded ingesteld en dat helpt volgens mij ook en ten 3e wilde ik echt het randje opzoeken en niet een net niet trip hebben en omdat ook de locatie perfect is heb ik het aangedurfd en is het gelukkig goed uitgepakt

7. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ja dat verklaard wel een hoop. Ik vind het ook niet onverantwoord hoor. Je kent duidelijk jezelf en je had al geexperimenteerd met trippen. Het viel me gewoon op dat de dosis best hoog was voor een eerste keer LSD (en dan ook nog in een openbare setting). Zelf vond ik achteraf dat ik iets te laag gedoseerd had. Ik ga volgende keer iets meer LSD nemen als ik weer naar Psy-Fi ga.

Aagje vindt dit leuk.
Laden...