1e keer ketamine

Albino

Bewuste gebruiker
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen nacht ketamine gebruikt voor het eerst. Ik had natuurlijk wel research gedaan naar deze drug en het woord vaag kwam steeds terug. Nu snap ik waarom iedereen het vaag noemt, dit is zelfs de definitie van het woord vaag als je het mij vraagt. Ik had blijkbaar niet zo'n hele goede, ik heb namelijk ongeveer 400 a 500 mg opgesnoven in een 3,5 uur tijd en ben niet in een K-hole geraakt, wel elke keer kleine puntjes gebruikt. Ben een redelijk stevige kerel dus misschien kwam het daardoor.

Alles was wazig maar tegelijkertijd ook weer niet op een ander moment, het ging in een soort van microgolfje waardoor ik slecht zicht had. Ik probeerde alles om me heen te verbinden met mij wat niet lukte, ik kon niks plaatsen. De mensen om me heen waren heel druk en chaotisch en daardoor voelde ik mij ook chaotischer, wat ik overigens niet erg vond. Als ik ging nadenken wat ik nou voelde lukte het niet, het moest vanzelf komen. Muziek vond ik niet heel erg, maar het kon van mij net zo goed wegblijven. Ongelofelijk vaag, mijn lichaam, geest en zicht leken apart van elkaar te werken en moest deze dan ook coördineren. Overigens kon ik ook geen kracht zetten met mijn lichaam, lopen of opstaan lukte niet op sommige momenten waar de trip op zijn piek was..

Samengevat: vaag...

Heb ik nou echt zo'n slechte ketamine gehad of kan ik er gewoon goed tegen ? Ik wou namelijk de k-hole halen maar ja..

Pieter210

Bewuste gebruiker
Klinkt zeker als ketamine...

Voor 100% zekerheid, gewoon je gear even laten testen.

Take care,

Pieter

Paperplane.

Wijs gebruiker
Voor een K-hole met snuiven heb ik altijd een grote dosis in 1x nodig. 2 lijnen van +/-100mg achter elkaar. Met puntjes/kleine lijntjes kan je inderdaad best een grote hoeveelheid in een paar uur gebruiken zonder daadwerkelijk te holen.

Peace,

Bovenaan