• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer LSD, een Bed-Trip

spacebeer

Newbie
hallo,

afgelopen weekend kreeg ik LSD aangeboden van een kerel het waren 2 zegeltjes. ik had het nog nooit gezien maar ik wou het wel ooit doen.
we hadden de trip gepland voor over een week omdat we deze week een feest hadden van vrienden. maar wij met onze domme en zatte kop hadden de zegels om 1 uur ‘s nachts gepakt. we wisten niet hoe sterk ze waren en wat ze gingen doen. toen om 2 uur begon de trip.

we gingen met z’n tweeën naar de pizzeria. we voelden ons alleen een beetje goed en actief en hadden best honger. eenmaal daar aangekomen bestelde wij een pizza voor ons tweeën. toen de pizza half op was begonnen in eens alle muren op me af te komen en alle mensen die binnenzaten zaten ons boos aan te kijken. we hebben de pizza snel van het bord gepakt en zijn we naar buiten gegaan. eenmaal buiten leek alles weer normaal. daarna zijn we een rondje door het centrum gelopen. alle lampen die aanwaren bewogen en gaven erg fel licht. ook de grond deed raar. hij bewoog en leek steeds op en neer te gaan.

inmiddels was het al half 4 en we hadden die dag erna om twaalf uur een feest van de oma van die vriend van mij. dus wij dachten we gaan naar huis. onderweg naar zijn huis toe komen we langs een tankstation. daar bleven we even staan. het was zo mooi. de grond stond vol met gekleurde bloemen die gingen zweven. toen veranderden de bloemen ineens in draaiende kolken waardoor we snel weg renden omdat we dachten dat we erin zouden vallen.

inmiddels was het 4 uur en waren we bij hem thuis. we lagen op de logeerkamer bij hem waar een zonnebank boven een bed staat en een tweepersoonsbed. mijn vriend ging onder de zonnebank liggen en ik in het tweepersoonsbed. de kamer was vol mooie felle kleurtjes als babyblauw en roze/rood. wij probeerden te gaan slapen maar dit wou niet echt lukken. wij zaten met z’n tweeën in die kamer waar opeens overal insecten op de muur zaten en spinnenwebben. de felle kleuren werden ineens grauw en we waren allebei best bang. toen zijn we maar even naar buiten gegaan maar we zagen helemaal niets buiten en we hadden geen licht. toen zijn we maar teruggegaan en hebben we gewacht tot het voorbei was. maar de tijd verstreek heel langzaam en we waren nog aan het trippen. we hadden toch niets te doen en zijn we maar gaan staren. we hebben van half 5 tot 10 uur in bed gelegen alleen maar in onszelf trippen. om 10 uur was het nog niet voorbij en we moesten om 12 uur naar dat feest. toen hebben we nog maar verder een beetje gepraat. Het was wel al minder aan het worden maar om 12 uur was het niet voorbij. We konden nog niet normaal doen en communiceren ging helemaal niet. Het leek net of we een IQ van niets hadden. We hebben toen maar het feest afgezegd en zijn we nog steeds aan het wachten tot het is uitgewerkt. Toen vertrokken zijn ouders naar dat feest en ze waren niet blij dat we niet meegingen maar ze zeiden er verder niets van.

Dus we konden naar beneden. We zijn toen tv gaan kijken maar het lukte niet echt, we konden niets volgen en alle geluiden waren nog steeds vaag. Toen was het 3 uur in de middag en ben ik maar naar huis gereden op mijn snor brommer. Ik woon 30km van mijn vriend af. En op de brommer kon ik niets inschatten levensgevaarlijk! Toen heb ik met 15 naar huis gereden en was ik om 5 uur thuis.

’s Avonds voelde ik mezelf weer een beetje beter en ging ik naar buiten om een joint te roken. Na een paar hijsen zag ik ineens weer alles draaien en dacht ik dat mijn vriend een hippiebrilletje ophad met dreadlocks terwijl het een normale jongen is met stekels. En hij stond mij uit te lachen en ik zag hem ineens van een hippie veranderen in een clown. Toen belde mijn moeder ineens op dat ik naar huis moest komen. En ik was bang dat ze iets zouden merken maar onderweg naar huis was het ineens voorbij. Ik heb en mijn vriend hebben ongeveer 14 uur aan een stuk door getript.

Het was een ervaring om nooit te vergeten.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt als verwarrende/heftige trip, wel leuk iig.
Heb je nu zoiets van: dit doe ik voorlopig niet meer of ...?
Binnekort voor mij eindelijk ook lsd, deze of volgende week waarschijnlijk. :grin:

Craving!

spacebeer

Newbie
ik wil het nog wel een keer gaan doen eigenlijk maar niet zo'n goede zegel, dan een minder harde.
Want mijn lichaam kon de wazigheid eigenlijk niet aan, het was TE wazig.

Of ik het nog doe, in ieder geval de komende paar maanden niet:wink: ze zeggen dat door cannabis een deel uit je LSD trip opgeroepen kan worden:wink:
dus lekker blowen:wink:

ik wens je veel plezier in je trip:wink:

azgaza

Badass junkie
Vet report. Ik heb zelf wel eens met mijn stomme hoofd om kwart over 3 's nachts LSD genomen, maar dat was toch nog een hele leuke trip achteraf. Maar een troost; zelfs als je het om 7 PM neemt trip je om 6 AM nog.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Geinig reportje ...

14 uur is echt geen uitzondering hoor ik trip nu al 16 uur nonstop heb geslapen en trip gewoon door.

Stonie

azgaza

Badass junkie
lysergine25 zei:
Geinig reportje ...

14 uur is echt geen uitzondering hoor ik trip nu al 16 uur nonstop heb geslapen en trip gewoon door.

Stonie

Hoe doen mensen dat? Slapen in een trip. Ik kan meestal zo slecht slapen na een trip dat ik de nacht moet doorhalen. Maarja inderdaad, onderschat de duur van LSD niet, meestal duurt het toch wel tussen de 10 en 14 uur, al zeggen mensen korter (en duurt de piek natuurlijk ook wel iets korter, meer zo'n 6-10 uur piek en dan afnemendheid en naeffecten)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bijna meetsal altijd als ik ontwaak ben ik meteen zo goed als uit de trip.

Nu na een slokje =LEES= geen druppel, LSD krijg je kennelijk dit ervoor terug.

Slapen na 12 uur trippen lukt mij automatisch, hoef ik geen moeite voor te doen.

Zoals de LSD je wakker kan houden kan ik er echt diep op inslapen.

dit was ook wel de langst durende trip ooit volgens mij.
, stopt vandaag ook niet meer vrees ik whahwhahwa ......

:hearteyes:

:mrgreen:

spacebeer

Newbie
woooww....
dat je gewoon kan slapen!!
wij hebben egt kei lang geprobeerd!!
zelfs een hele hoop fruit gegeten enzo en we wilden dat het weg was maar het ging niet weg.
maar wil het toch nog een keer proberen maar in mijn regio is niets aan te komen.... niemand durft het door de verhalen met dat blijven hangen enzo:wink:

azgaza

Badass junkie
spacebeer zei:
woooww....
dat je gewoon kan slapen!!
wij hebben egt kei lang geprobeerd!!
zelfs een hele hoop fruit gegeten enzo en we wilden dat het weg was maar het ging niet weg.
maar wil het toch nog een keer proberen maar in mijn regio is niets aan te komen.... niemand durft het door de verhalen met dat blijven hangen enzo:wink:

Ik kan ook nooit slapen, ik haal altijd de nacht door na LSD zodat ik zeker weet dat als ik het probeer het wel lukt haha. Meestal lukt het wel een uur of 17-20 na inname, maar dan slaap ik alsnog niet lekker en lig ik eerst zeker 2 uur nog naar CEV's te kijken. Maargoed je moet niet willen dat het weg is, gewoon genieten van de resten van visuals die nog over zijn, op die manier is het ook niet zo erg dat je niet slaapt.

spacebeer

Newbie
ja oke maar natuurlijk wil je dat het weg is als je ouders thuis zijn en als je er ernstig uitziet:wink:
maar de volgende keer doe ik het overdag:)

azgaza

Badass junkie
spacebeer zei:
ja oke maar natuurlijk wil je dat het weg is als je ouders thuis zijn en als je er ernstig uitziet:wink:
maar de volgende keer doe ik het overdag:)

Oh haha inderdaad ja, daar denk ik nooit aan want mijn moeder vind het goed dat ik het neem, en ik mag het ook gewoon in nemen waar ze bij is en dan vraagt ze hoe het is enzo.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je moeder vind het 'goed' ? Ze vind het dus positief ? Dat is wel zeldzaam denk ik , lucky you :) Je moeder heeft waarschijnlijk dan ook al ligge trippe :P

Moet wel tof zijn, kun je ervaringen delen met je moeder enzo :hearteyes:

Mijn moeder keurt het niet goed, noch af. Wel zegt ze dat ik moet oppassen. Ze weet nochtans van elke trip die ik maak denk ik, op een paar uitgezonderd. Ik vind het echt zalig om die dingen niet te hoeven wegsteken, ik zou het echt niet kunne, het is véél te geweldig om erover te zwijgen! :rolleyes: :hearteyes:

Greetz, Argulas

PS: Mooi reportje trouwens, wel spijtig van de verkeerde timing..

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
Je moeder vind het 'goed' ? Ze vind het dus positief ? Dat is wel zeldzaam denk ik , lucky you :) Je moeder heeft waarschijnlijk dan ook al ligge trippe :P

Moet wel tof zijn, kun je ervaringen delen met je moeder enzo :hearteyes:

Mijn moeder keurt het niet goed, noch af. Wel zegt ze dat ik moet oppassen. Ze weet nochtans van elke trip die ik maak denk ik, op een paar uitgezonderd. Ik vind het echt zalig om die dingen niet te hoeven wegsteken, ik zou het echt niet kunne, het is véél te geweldig om erover te zwijgen! :rolleyes: :hearteyes:

Greetz, Argulas

PS: Mooi reportje trouwens, wel spijtig van de verkeerde timing..

Mijn moeder heeft nooit getript en ze durft het zelf niet omdat ze er niet tegen kan om 'met de flow te gaan', ze kan de controle niet loslaten en durft het dus niet. Ze weet ook van al mijn trips, en ze vind het altijd itneressant om erover te horen. Mijn oma aan mijn meoders kant heeft trouwens wel vroeger lsd gedaan :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
vet report!!

meestal kan ik ook echt niet slapen op lsd, maar na 10 uur trippen lukt dat normaal gezien wel omdat ik tegen dan al veel bier heb gedronken en ook redelijk veel joints heb gerookt :) vooral door de wiet kan je beter slapen..

met alcohol+lsd alleen kan je moeilijk slapen tenzij je echt te veel zuipt, ma dan is het ook nie gezond meer :flushed: zo ben ik al 2 keer op een feestje in slaap gevallen terwijl ik nog echt redelijk hard aan het trippen was :rolleyes: jullie waren blijkbaar wel zat maar net niet zat genoeg om er van in slaap te vallen hehe

ma ge moet echt wel willen slapen uit vermoeidheid en niet omdat je wilt dat de trip stopt! anders lig je zoals azgaza zegt toch maar naar je cevs te kijken :openmouth: en die dingen ziet ge niet elke dag dus dan heeft uw geest blijkbaar nie veel zin om te slapen maar naar dat schouwspel te kijken :mrgreen: als uw hoofd dan nog eens automatisch van die zotte muziek begint te maken in zichzelf dan moogt ge slapen voor de komend uren wel vergeten ja..

dus met deze tips lukt het jullie mss wel om de volgende keer wel te slapen als je tript :wave:

Bovenaan