1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1e keer LSD. Wat is een verstandige dosering??

Discussie in 'LSD' gestart door Roosje, 6 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Roosje

Roosje Newbie

Hoi allemaal,
    Ik ben van plan om binnenkort LSD te proberen. Ik heb me suf gelezen hier op dit forum over LSD en tripreports, en ik heb het gevoel dat ik er wel klaar voor ben.
    Ik doe al 3 á 4 jaar research over LSD maar ik wist dat ik destijds er nog niet aan toe was, tot dit jaar.

Het begon op trancefeestjes. Ik ben een aantal keer meegegaan met een vriendin naar trance feesten, waar ze dus ook psytrance draaien. Ik werd gelijk verliefd op de muziek en vond/vind het nog steeds erg mooi. Ik kan er op een nuchtere toestand ook heel erg van genieten. Toen ik erachter kwam dat dit soort muziek vaak onder invloed van psychedelica wordt gebruikt, werd ik erg geinterreseerd in o.a. LSD. Ik heb al een paar keer eerder 2CB gehad en ik vond dit ook een leuke ervaring, alleen heb ik nooit meer dan 1 pil genomen van 12-15 Mg, dus dat zal niet te vergelijken zijn met LSD. Ik ben dus erg benieuwd naar hoe de ervaring zal zijn met LSD op psytrance muziek. Daarnaast is mijn doel op te trippen en inzichten te krijgen.

Ik vraag mij nu af met welke dosering ik moet beginnen? Ik ben een dame van 26 jaar, weeg 51 kilo en ben 1.57 lang. Ik ben van plan om het de eerste keer rustig aan te doen zodat ik kennis kan maken met het goedje. Ik ga het samen met mijn vriend doen die het ook nog niet eerder heeft gedaan. Hebben jullie wat tips hierover? :)Thanks voor het lezen!

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter