1e keer paddo's

Mr.rhythm

Experimenterende gebruiker
ik weet dat het vaak gevraagd is, maar ik ben toch nog beetje onzeker over..
ik en vriend willen graag binnekort als mijn ouders weekend weg gaan paddo's gaan nemen..
ik ben 16 en mn vriend is 15. verder alleen ervaring met alcohol en wiet.
na info te hebben gelezen en trip reports zaten we te denken aan 15 gram philosopher stones per persoon..
is dit een verantwoorde keus?
en hebben julie misschien nog vrdere tips? ik denk dat we het gewoon bij mij thuis binnen gaan eten, en dan misschien nog naar buiten als we daar zin hebben of is dat misschien geen goed idee?
alvast bedankt!
B.

mattskovic

Wijs gebruiker
tips:
-zorg zeker voor 1 of 2 trip sitters toch als het de eerste keer is dat je trip middelen gebruikt
-mind fuck van philosopher stones zijn wel erg de visuals zijn wel te doen ( er meot op 1 van de toic's een schematje staan waar de sterkte van mindfuck en visualss op staan) ( maar ben te lui om te zoeken) :smoke:
-en als laatste trip ' go with the flowe'

Mr.rhythm

bedankt..
alleen over die trip sitters, ik zou niet weten wie, is het echt een te groot risico om zonder te doen?

pieter-b

Wijs gebruiker
volgens het laatste CAM paddo risicobeoordelingsverslag heb je ongeveer 1 à 2 op de 100.000 kans om door een ambulance naar het ziekenhuis te worden gebracht. Van elke 1 à 2 milioen gebruikers, krijgt er 1 serieuze problemen waardoor hij daadwerkelijk in het ziekenhuis moet zijn, de rest zijn angstaanvallen. Van alle gebruikers die met serieuze problemen in het ziekenhuis zijn beland...hebben ze Allemaal meerdere drugs gehad. Voornamelijk alcohol, maar ook spacecake en coke.

Dus risico = minder dan het risico wat je loopt om naar de smartshop te gaan:wink:

Woon je niet op de begane grond, heb je een groot raam waar je uit kan klimmen, raak je snel in paniek,.....neem dan een sitter.
volledig CAM verslag hier:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10 ... 6dd80675e8

Mr.rhythm

bedankt!:)
nej, dat laatste is niet egt van toepassing, gwoon een rijtjes huis met 3 verdiepingen, maar weinig om vanaf te springen of iets, heb er wel veel vertrouwen in:)
kan niet w8en:openmouth:
iig bedankt voor de tips en reacties, hopelijk wordt het een mooie eerste trip^^
grtz.
B

mattskovic

Wijs gebruiker
ik heb het kaartje gevonden :grin:

hoopelijk ben je er wat mee

Mr.rhythm

hm.. na zown schema gezien gaat mn voorkeur qua wat er staat denk k toch eerder na golden teacher..
daar 15 gram pp van moet voldoende zijn voor de eerste keer toch? of zal het teveel zijn?
als iemand me daar nog mee zou kunnen helpen ben ik erg dankbaar^^
grtz,
B.

mattskovic

Wijs gebruiker
golden teachers of equadorian's zouden goed zijn voor een eerste keer
dacht dat die bakjes 30gr zijn dus elks 15gr ongeveer is wel voldoende denk ik not a paddo expert. :stoned:

have fun with it :wave:

Lycergic

Belezen gebruiker
mijn eerste keer was 15gr truffels , en het plaatje klopt volgens mij wel , ik kan me niet herinneren veel visuals te hebben gezien . Enkel de lichten die o zo fascinerend waren . Maar als ik 'Brain High' letterlijk interpreteer , mja , dat was het echt wel !

Talec

Bewuste gebruiker
ja de truffels zijn niet zo sterk
voor mijn eerste keer had ik mexicans
goed trip, mooie visuals, lachen geblazen enz

als ik jou was zou ik geen truffels halen maar
goldens of mexicans of palenque's die zijn goed
om te beginnen,enja 15gr pp moet wel goed zijn voor je eerste keer

kzou zeggen, enjoy
laat je mee voeren en geniet

seraphinia

Ik zou golden teacher halen om mee te beginnen, deze geeft amper een verwarrende mindfuck, ik wordt er altijd warm van en vind alles leuk, alles is een avontuurtje, als is dat bij alle paddo's eigenlijk wel zo. Weer niet meer waar ik heen wilde met dit verhaal, ben een beetje vaag :smoke:

Bovenaan