1e keer trippen ("paddo-capsules")

MP

Newbie
jeew mensen :grin:

ohh ben vaag :P ben net weer in staat om achter de pc te zitten :P

wat ik vertellen wou:

ik had nog 2 capsules liggen die paddo-effect schenen te geven.. ik heb nog nooit paddo's of iets in die richting gehad.. wou wel keer proberen, heb ze allebei tegelijk genomen! :P had ik nooit moeten doen :P maarja, voordat ze begonnen te werken wist ik nog niet dat je er zóó vaag van werd :tongueout:

nouja jullie weten allemaal neem ik aan wel hoe het is om vaag te zijn

bwoahhh heb de heeeeele avond getript, en de trip is nu nog steeds beetje aant doorgaan.. begint wel uit te werken want zostraks was ik niet eens in staat iets te lezen :P nu wel weer.. maar het is al zo'n 10 uur geleden dat ik ze genomen heb en ik sta hier nog vaag te wezen :P

maar ligt het nou aan dat ik van die capsules heb, of ligt het aan de werking over het algemeen:
ik heb ook een enorme klapkaak :P alsof ik strak sta.. maar toch ook weer niet.. echt vaag :P

en ik heb ook (nu nog steeds) fucking grote pupillen :P wow en in de spiegel kijken is echt lache hahaha

ik geniet er wel van ma na 10 uur begin ik toch wel keertje zin te krijgen om weer nuchter te zijn :/ maar hij gaat nog ff door :P

wat wou ik ook al weer zeggen..

fuck gek :P

MP

Newbie
oja ik moet zeggen, ik was vrijwel de hele avond in men eentje.. omdat ik de enige was die die caps had gehad en me kameraden konden allemaal WEL slapen :P

maar ik heb ook nog zitten nadenken he.. (jah waarover heb ik niet liggen denken haha) hoe kun je nou eigenlijk een bad trip krijgen? ik kon me dat helemaal niet echt voorstellen.. nog steeds niet eigelijk.. ik bedoel.. alles wat je ziet, weet je toch dat het allemaal bedroch is.. enzo.. ik heb mezelf nog in de spiegel gezien vervormen tot ik een ouwe lelijke kerel met een enorme onderkin was :P was wel vaag.. :P maar ik kon me niet voorstellen dat je echt in paniek ofzo zou raken.. ik bedoel, dit was mijn 1e keer, knettershard lopen trippen, in me 1tje..

wow ik ben het opzich nu echt wel keer zat.. me kameraden liggen allemaal nog te slapen en ik zit hier nog vaag te zijn.. beetje herrie luisteren :grin: maar is er een manier om sneller nuchter te zijn?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wow, wat voor capsules waren dat? (naam please! :grin:) Een paddotrip van 10 uur lijkt me wel vet, ik vind het altijd jammer als ik weer "wakker wordt".

The Used

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Wow, wat voor capsules waren dat? (naam please! :grin:) Een paddotrip van 10 uur lijkt me wel vet, ik vind het altijd jammer als ik weer "wakker wordt".

IK heb echt altijd precies hetzelfde! Ik ben meestal echt zwaar teleurgesteld dan , als ik merk dat de visuals weg ebben en dat ik weer bij positieven kom, maar dan ga ik de hele dag door nemen met de groep en dan vergeet ik het wel weer :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik ehb dat ook, als het over is vind ik het altijd zo jammer, dan wil ik altijd dat het nog even doorgaat.

MP

Newbie
haha nou ik vond het na 10 uur wel keer genoeg :P ik was pas na 12 uur beetje normaal weer.. maar nog steeds beetje vaag, maar ook mede omdat ik hele nacht niet geslapen had..

maar krijg je van paddo's enzo ook grote pupillen en een klapkaak enzo dan? dat had ik niet verwacht..

en ik zag trouwes ook overal zeepbellen :grin: en ik voelde het ook, echt alles was beetje soppig :P haha echt heel vaag.. komt iemand dat ook bekend voor?

paupie

Bewuste gebruiker
van paddo's krijg ik wel altijd van die grote pupillen, maar klapperkaken... nee dat niet. Al voel ik me op het einde van de trip en de uurtjes erna vaak wel enorm energiek.

azgaza

Badass junkie
Ik krijg zelf als lichamelijke bijwerkingen grote pupillen, bij een hoge dosis zo groot dat je mijn iris niet meer ziet, en het rubber gevoel, en als je je arm beweegd; voelt het alsof ie zweeft.
Maar ik krijg eigenlijk nooit klapperkaken? Nooit gehad ook dus geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.

MP

Newbie
jah dat je met je kaken op elkaar kauwt.. alsof je strak staat :P grote pupillen komen ook overeen met strak staan.. maja ik moet ook zeggen ik was ook best energiek :P

azgaza

Badass junkie
MP zei:
jah dat je met je kaken op elkaar kauwt.. alsof je strak staat :P grote pupillen komen ook overeen met strak staan.. maja ik moet ook zeggen ik was ook best energiek :P

Wat zat er in die dingen prcies dan, gewoon paddo's? Ik heb namelijk alleen gehoord van paddo's in een bakje.

LSA

Waren het geen LSA capsulles. paddo's kunnen niet in capsules. (tenzij je een heel portie gaat fijnsnijden en in capsulles gaat proppen. Dan moet je er wel 30 slikken :P)

Xtc Bob

Belezen gebruiker
-enorme klapkaak
-grote pupillen
-niet kunnen slapen

en je snapt niet hoe je "bad" kan gaan

weet je wel zeker da je aan de paddo capsules hebt gezete
lijkt me eerder aan de xtc maar zou maar dom zijn als je die 2 niet kunt onderscheiden :)

Bart_

Experimenterende gebruiker
kheb ze gister ook gehad maar had geen grote pupillen en ikhad best wel kunne slape hoor hahah

ik voelde me ook hetzelfde als een andere keer gewone paddos, dus ik neem aan het het wel echt paddo capsules zijn

MP

Newbie
Re: LSA

jelles1988 zei:
Waren het geen LSA capsulles. paddo's kunnen niet in capsules. (tenzij je een heel portie gaat fijnsnijden en in capsulles gaat proppen. Dan moet je er wel 30 slikken :P)
ja ik denkd at het lsa was ofzo ik weet niet precies wat erin zit :tongueout: ik zeg toch ook dat alleen de effecten vergelijkbaar waren met paddo's :tongueout: ik heb verder nog nooit echt tripmiddelen gehad dus heb er nie zo veel verstand van.. maar ik weet wel dat het geen mdma is :P ik zal eens vragen wat er eigelijk precies in zit :P

en jah wat is bad gaan nou eigelijk dan?

azgaza

Badass junkie
Zal wel LSA capsules zijn dan, omdat psilocybine en psilocyne op lijst één van de opiumwet staan en dus alleen verse legaal zijn lijkt het me vrij onmogelijk om echte paddo capsules te eten.
Maar als de LSA zo sterk werkte bij jou overweeg ik dat dan ook maar eens, weer eens iets anders..

fs180

Belezen gebruiker
paddos verpoederen en in capsules stoppen.. moet werken? ja ik heb geen idee hoeveel capsules je dan moet nemen, maar gedroogde hawaiaanse zijn erg klein of kaalkopjes
verder, lsa zal het denk ik niet zijn, teminste niet puur, aangezien je dan heel vaak misselijk ofzo wordt, geen energie iig
wellicht mdma met paddos.. ow iets anders met x

azgaza

Badass junkie
Als het van de smartshop is dan kunnen er geen paddo's in zitten, paddo's bewerken is namelijk illegaal.

fs180

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Haha mdma, I wish! Dan ging ik elke dag naar de smartshop >.<
wie zegt dat ze van de smartshop komen? die capsules kun je gewon leeg kopen en vullen hoor..

enne gedroogden zijn ook bewerkt en tot kort bijna overal te halen

Bart_

fs180 zei:
ExceptionalInsight zei:
wie zegt dat ze van de smartshop komen? die capsules kun je gewon leeg kopen en vullen hoor..

ze komen bij de smartshop vandaan :tongueout:

Ellesdee

Badass junkie
fs180 zei:
ExceptionalInsight zei:

ja maar die zijn eigenlijk ook illegaal

Giow

MP zei:
Hoe kun je nou eigenlijk een bad trip krijgen? ik kon me dat helemaal niet echt voorstellen.. nog steeds niet eigelijk.. ik bedoel.. alles wat je ziet, weet je toch dat het allemaal bedroch is.. enzo.. ik heb mezelf nog in de spiegel gezien vervormen tot ik een ouwe lelijke kerel met een enorme onderkin was :P was wel vaag.. :P maar ik kon me niet voorstellen dat je echt in paniek ofzo zou raken..

--
Je kan wel degelijk een Bad TRip krijgen doordat je bv. zo hard gaat en dat je denkt dat je dood bent. Bv, met K zal je dit sneller hebben.
Omdat je ''uit je lichaam'' kan treden, dan denk je dat je niet meer terugggaat. Of je denkt dat je nooit meer normaal zal worden.

Een matie van me, had een soort paniekaanval gekregen. Hij ging ook alleen trippen, na de portie paddo's is hij gewoon in een hokje gekropen, voor 6 uur lang omdat hij schrik had.
--

Bart_

Heb gisteren even aan de verkoper gevraagd hoe ze heten en wat er in zat.. hij had geen idee xD
had ze van een vriend gekocht die ze misschien binnekort een keer op de markt brengt =p

MP

Newbie
HAHA LACHE dus hanssie (onze smartshop eigenaar) heb ze miss wel illegaal :P maja ze hebben ook geen naam.. ze zitten in een zakje met rode hartjes erop :) nouja, hans doet ze er zelf in.. hij zelf heeft ze in een grote zak :P

maar nee zit geen mdma, ik kreeg ook geen energie ofzo.. alleen beetje kauwkaak.. en grote pupillen

-spaceman-

Badass junkie
Bart_ zei:
Heb gisteren even aan de verkoper gevraagd hoe ze heten en wat er in zat.. hij had geen idee xD
had ze van een vriend gekocht die ze misschien binnekort een keer op de markt brengt =p

ok, hou ons op de hoogte :wink: !

Bovenaan