1e keer trippen (salvia)

Ik en een paar vrienden wilden salvia proberen van het zomer.,, Toen vonden we het nog niet zo'n goed idee dus we hebben maar gewacht.,, Na ons veel ingelezen te hebben (ook te danken aan DF!!) hebben we besloten om toch maar salvia te proberen.,, Maar ik had nog een paar vraagjes om duidelijkheid te scheppen.

1. het is onze eerste keer met een sterkere trip drugs als wiet, zouden we niet iets anders moeten doen?

2. welke dosering zou goed zijn, we willen 5x extract halen en dan in purepipe

3. is het handig om het met een klein groepje te doen (3 personen) of in onze vaste groep (7 personen)

We hebben er in ieder geval zin in!
en er komt zeker een report!!

Delcasa88

Bewuste gebruiker
1. Je moet helemaal niks. Dat allereerst. Ik heb zelf na misschien 20 jointjes gerookt te hebben paddo's als volgende stap genomen en daarna salvia. Salvia komt heel snel en heftig op, wat als onervaren tripper misschien niet ideaal is. Aan de andere kant zijn er ook ervaren trippers die nog steeds schrikken van de heftigheid van salvia (15x en hoger dan). Als jullie zelf denken er klaar voor te zijn, dan zijn jullie er klaar voor. Hebben jullie twijfels, wacht dan even.

2. 5x is prima, ook mijn eerste keer genomen. Wij hadden een halve gram gehaald en dat gedeeld met 3 mensen. Werkte perfect. Neem behalve een purepipe ook een windaansteker! Zo eentje met blauwe vlam, werkt perfect.

3. Ik denk niet dat het veel uit maakt. Zolang er tussen die 7 maar geen klaplopers zitten die denken dat het leuk is geintjes uit halen met de trippende persoon. Ga je iets doen dat lang duurd (paddos etc) dan zou ik 3pax aanraden, grote groepen kunnen onvoorspelbaar zijn en zeker voor de eerste keer niet chill.

Omdat salvia maar zo kort is zullen jullie waarschijnlijk allemaal na elkaar gaan, waardoor degene die aan de beurt is zich wel bekeken voelt natuurlijk...

(edit: ik had blijkbaar 10x genomen de eerste keer: viewtopic.php?f=21&t=17729&hilit=+salvia )

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
1. Wat voor andere drug had je dan in gedachte? Zelfs ervaring met trippen op paddo's/truffels bereid je niet voor op salvia vind ik. Het is misschien fijn dat de werking heel kort is bij salvia, dus dat zou een reden zijn om het als eerste te proberen. Daar tegenover staat dat het erg heftig kan zijn en dat je, in tegenstelling tot bij paddo's/truffels, geen controle meer hebt.

2. 5x extract is prima om mee te beginnen. Je kan altijd nog opbouwen, mocht dat nodig zijn.

3. 7 man lijkt mij te druk. Ik zou het met zn drieën doen. Salvia kan er namelijk voor zorgen dat je de mensen om je heen niet meer herkent en dat kan beangstigend zijn als er zoveel mensen naar je kijken.

@ImmortalTech

omdat het zo kort is dachten wij dat we het beste met salvia konden beginnen :wink:
maar ja veel mensen beginnen toch met paddo's/truffels in ieder geval zo komt het op mij over :)

2. hoeveel gr zouden we nodig hebben om een fatsoenlijke trip te krijgen van een 5x extract??

en het nieuws dat wij salvia gaan gebruiken spreid zich al uit en nu willen er mensen komen kijken >,< maarja we willen het niet zo druk hebben lijkt ons toch niet zo fijn.,, dus we gaan ook met minder personen.

ben zeer benieud hoe het word (:

wakawaka

Experimenterende gebruiker
Hoeveel salvia je nodig hebt verschild per persoon. Maar 0.5 tot 1 gram gedroogde bladeren (dus 0.1 a 0.2 gram 5x extract) moet wel genoeg zijn voor een normale trip. Voor de zekerheid zou ik dus wel 0.4 gram 5x extract per persoon hebben.

wakawaka

Ja, dan weet je echt zeker dat je genoeg hebt. miss is 1.5 ook genoeg maar om zeker te zijn lijkt 2 gram me wel het beste ja.

wakawaka

Daar heb ik zelf niet zo veel ervaring mee. Ik zou zeggen ong 1 uur a 1.5 uur er tussen.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Salvia schijnt een omgekeerde tollerantie te kennen. Dat betekend dat hoe meer je het gebruikt, hoe heftiger het wordt. Of dit waar is heb ikzelf niet getest en ook geen 'wetenschappelijke' bronnen van gevonden...

Ik denk dat het weinig uit maakt hoe snel erna je weer gaat, zodra je zelf vind dat je wel weer een hitje kan nemen moet je dan gewoon doen. Houd er wel rekening mee dat veel mensen de eerste keer niks merken van salvia...

Die pottenkijkers zou ik al helemaal niet in de buurt willen hebben....Tis geen dierentuin! :P

ik heb toen der tijd veelste veel betaald voor mn salvia in de smartshop, Azarius was veeel goedkoper dus hou dat in de gaten :P

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Koop lekker truffels joh, heb je veel meer aan en is waarschijnlijk ook veel prettiger!

Maar ik hou je natuurlijk niet tegen, Salvia kan voor een keer ook grappig zijn.

Ik zou voor de zekerheid eerst beginnen met 5x of 10x, je weet nooit hoe gevoelig je er zelf voor bent. Je kan het in een groep van 7 man doen, maar dan kan niet iedereen tegelijk, omdat je van elkaar niet weet hoe je gaat reageren is het verstandig dat in ieder geval de andere helft van de groep nuchter blijft. Salvia duurt niet zo lang, dus na een half uur of wat kan je dan de rollen omdraaien.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Je kan ervoor en erna wel blowen ja. Ik zou alleen wel nuchter aan de trip beginnen, dus minstens 2 of 3 uur van tevoren kan je beter je laatste blow opgerookt hebben. Je weet namelijk niet hoe het valt en flink stoned zijn kan het wel versterken.

G-J

Mijn keer was samen met een vrien in een parkje in Den Haag, ik had het pijpje tot de rand toe gevuld met 5x extract. Dit sloeg zoveel heftiger in als ik verwacht had. Ik kreeg het zo heet dat ik (midden in de winter) m'n kleren liep uit te trekken.

Salvia vind ik sowieso raar spul, ik ben veel gewend, maar dit geeft mij de zwaarste mindfuck!!

neww

Newbie
G-J zei:
Mijn keer was samen met een vrien in een parkje in Den Haag, ik had het pijpje tot de rand toe gevuld met 5x extract. Dit sloeg zoveel heftiger in als ik verwacht had. Ik kreeg het zo heet dat ik (midden in de winter) m'n kleren liep uit te trekken.

Salvia vind ik sowieso raar spul, ik ben veel gewend, maar dit geeft mij de zwaarste mindfuck!!

Had hetzelfde.. Bong gevuld... paar hits genomen van 5x extract en plots werd ik overwelmd door een warm gevoel, was zelf aan het zweten terwijl het 0 graden was buiten! Was over na een paar min en dan relax gevoel :hearteyes:

salviatripje

Arlonnetje zei:
ohw nog even een belangrijk vraagje van onze kant haha
kunnen we in de middag blowen en er na ook weer??
bedoel je eerst blowen en dan salvia en dan weer blowen :confused:
dat heb ik 1 keer gedaan, dan voel je die salvia alleen als je je ogen sluit, maar je voelt de wiet wel focking hard aan en lopen ging bij mij heel moeilijk en spacend :stoned:

btw: zorg ALTIJD als je bij salvia vanaf 10x of meer iemand die nuchter is er bij hebt, want er kan altijd wat gebeuren, je kunt namelijk allemaal rare impulsen krijgen of jezelf verwonden.

Bovenaan