1e keer, WAUW

Nou ehm,
Een vriend van em belde me dus op.
"Je wilde toch eens blowen?"
Ik zei dus ja, we kochten 1 of 2 gram gram (het was voor 5 euro, maar die gast achter de toonbank was ook niet helemaal helder meer), en rolde 2 pure joints (we hadden geen tabak of whatever).
Toen hadden we vrijwel direct een loom gevoel enzo, en droge mond.
Maar een half uur later, toen ik op de fiets terug naar huis zat, begon de hele wereld mooi te worden, en was ik binnen 5 sec thuis, waar normaal 10 minuten over deed.
De hele tijd het gevoel alsof ik nét niet "out" ging, maar het was heerlijk.
nog nooit zo gelachen en genoten (kon ook niets langer dan 2 seconden onthouden, wat een rare situatie opleverde toen mijn moeder uitlegde op welke stand de magnetron moest ^^)
Maar, een andere vriend van me, wilde na mijn verhaal, het ook een keer meemaken.
Dus voor de aankomende vakantie hebben we 1 gram santa maria gekocht, en die in een joint gerold.
Nu is mijn grote vraag, is het verstandig om er nog 1 gram bij te kopen? Of is die ene gram genoeg voor 2 personen (van 50 kg) die vrijwel geen ervaring hebben met wiet. Ik weet namelijk niet wat voor wiet we die 1e keer hadden, en hoeveel gram het precies was. Maar ik wil wel graag hetzelfde effect hebben.

Alvast bedankt :)

ilyas

Bewuste gebruiker
met wiet kan er niet echt veel fout gaan. experimenteer wat met hoeveelheden om te kijken hoeveel je aankunt. maar overdrijf de eerste keren niet te hard want je kunt soms wel eens een kut gevoel krijgen en soms gaat dit gepaard met overgeven.
met 1 grammetje ben je als 'beginner' wel een avondje zoet :)
je kunt ook altijd nog een extra grammetje kopen voor het geval dat je te weinig hebt of anders bijhouden voor een andere keer.

probeer de volgende keer eens met tabak, ik vind het persoonlijk veel beter dan puur.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
wat ilyas zegt daar kan ik me bij aansluiten , om te beginnen is 1 grammetje genoeg hoor :)
Puur rollen is ook helemaal niet nodig , als je al eens 1/2 wiet doet ga je even gaar zijn :)

succes

acidboy

Badass junkie
Voyagerscout zei:
, en was ik binnen 5 sec thuis, waar normaal 10 minuten over deed.

Bij mij was het in den beginne altijd andersom, ik deed een minuut of 10 over een stukje waar ik normaal 5 seconden over deed.

Bovenstaande tips lijken me verder voldoende.

nitro

Experimenterende gebruiker
Waarom met tabak? Puur roken is alleen maar leuker vinden veel mensen.

Je kunt ook een pijpje bij de smartshop kopen en daar je wiet mee roken, doe je langer met je wiet en ben je eerder stoned. Smokeze! :stoned:

pawelonius

Belezen gebruiker
als je puur doet lijkt 1 gram mij best veel per persoon :tongueout: afhankelijk van hoe sterk het is natuurlijk. Zelf ben ik redelijk high van een kwart gram als ik het in een vaporiser gebruik. Het is wel sterk spul ;P
en ook mijn ervaring is dat dingen langer duren, grappig dat het bij jou sneller ging

Oom Klaas

Badass junkie
Rol een halve gram in een joint (puur of met tabak) en rook die met z'n 2en,
is sterk voor de eerste keer imo maar niet te sterk.

Leuke avond gegarandeerd, en dan heb je altijd nog een halve gram als je toch meer wilt :grin:

nitro

Wie niet :xtc:, dat gevoel heeft elke beginner dacht. Gaat helaas alleen al snel weg :confused: Ookal doe je het maar 1 keer per maand.

aapkut

Badass junkie
als je knetter stoned will worden moet je vooral die gram erbij kopen :P
ik weeg bijna 3 keer zoveel als jou =D

Smaps

Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog 1 gram erbij halen.
Als je het die avond al chill genoeg heb met 1 gram kan je die andere gram bewaren voor de volgende keer. Dus een goeie win-win situatie.

Heb nu nog een voorgedraaide gekocht met 1 gram amnesia haze ^^
Dat is wel goed genoeg he :P
Bedankt allemaal alvast voor de reacties (nog nooit zo'n enthausiast froum meegemaakt, thanks:wink: )

Amaranth

Bewuste gebruiker
Wacht ff, een voorgedraaide met 1 gram amnesia haze? Naar mijn weten is een voorgedraaide meestal kutkwaliteit?

ootje

je kunt die extra gram altijd kopen voor mocht het te weinig zijn, of als je nog higher wilt worden.
Als je niet "out" wilt gaan moet je ook op een goede plek smoken, waar weinig mensen zijn.

smokese

Extisi

Wijs gebruiker
Amaranth zei:
Wacht ff, een voorgedraaide met 1 gram amnesia haze? Naar mijn weten is een voorgedraaide meestal kutkwaliteit?

Naar jou weten ja? Onzin, hele grote dikke onzin. Het zal vast minder zijn dan de wiet die je zelf er in stopt, maar van een voorgedraaide word ik soms nog stoneder dan die shit die hier in de omloop is.
:rock:

Holden

Bewuste gebruiker
Ik vind die voorgedraaide joints niet altijd lekker smaken maar wordt er meestal wel zo gaar als een kreeft van

Bovenaan