1e keer xtc (en aankomende 2e keer)

Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen ADE (awakenings) voor het eerste keer aan de XTC gegaan. Nou hadden we geteste pillen en zat er 200 mg mdma in elke pil.
Awakenings duurde van 10 tot 8 en begon ik als de voorzichtige jongen die ik ben gewoon lekker met een kwartje voor het geval dat.
Rond half 1 ingenomen en heb eigenlijk heb ik er sinds dien niks van gevoeld. Ik stond vol op te genieten van alles maar ik was gewoon nog 100% nuchter.
Ik was ondanks de overdondering van het feest zelf enigzins teleurgesteld dat de XTC niet werkte maar ik snapte het wel aangezien ik zelf 50 mg in nam en 65 kg weeg.

Nou heb ik om 4u 's nachts wat bijgenomen, ongeveer 65 gram dit keer. Na een uur te hebben gewacht voelde ik nog steeds niks en dacht ik dat XTC niet voor mij was. Na een beste anderhalf uur sloeg die in en stond ik te dansen als een gek tot 8 uur, echt geweldig :xtc:
Het enige wat ik jammer vond is dat ik geen liefdesgevoel had, maar ik vond de ervaring gecombineerd met de muziek zeker goed genoeg.

Nou ben ik van plan om weer naar awakenings te gaan rond jaarswisseling en met wat meer te gaan beginnen.
Na een leuk verhaal te hebben verteld, heb ik toch wat vragen:

- Zijn er risico's betrokken bij xtc buiten oververhitting of te weinig/veel water drinken.
- Zorgt het bijnemen van xtc voor een grote gezondheidsrisico (natuurlijk buiten het feit dat je veel harder gaat en sneller verhit wordt :rolleyes: )

Alvast bedankt! :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Er zijn altijd risicos met gebruik van drugs. Met een standaard gezonde levenstijl en dagelijks goeie slaap en maaltijden beperk je de risicos die eraan vasthangen. Zoals je zelf zegt genoeg afkoeling zoeken en genoeg vocht binnenhalen maar dan ook weer niet teveel dan kan het volgens mij niet snel mis gaan bij xtc.

Bijnemen kan inderdaad voor een langere dip zorgen. Start je avond deze keer met een halfje van een 200mg pil en neem verder niet bij. Neem het niet te vroeg en geniet eerst nog wat nuchter van het feest.

Laat je pillen altijd zorgvuldig testen want ik zie de laatste maanden toch weer meer en meer hooggedoseerde pillen voorbijkomen waarvan een kwartje dan toch wel weer het werk kan doen...

Bovenaan