• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1e keer Xtc

NoXqZ

Newbie
Vrijdag
Ik was van plan om het nooit te doen,
maar naarmate van al die nieuwschierigheid ging ik het toch maar doen.
Xtc. blauwe mitsu's
ik had al van vrienden gehoord dat het de vetste ervaring ooit is,
dat het gevoel niet te beschrijven is, je houd van alles en iedereen.
na een paar joints te hebben gerookt met het idee in m,n achterhoofd
dat ik pillen ging nemen, wauw, zenuwachtig.
toen was het zo ver, ik voelde mijn hart bonzen, mn maten zeiden; ja pak een hele,
maar dat wou ik niet, stel dat het fout zou gaan.. ja het gaat niet fout, zeiden ze.
daar stond ik met in 3 stukken verdeelde blauwe mitsu's op de badkamer.
ik pakte een bekertje en zag mijn hand trillen. hmm dacht ik.
ik vulde het bekertje met water en wou een stukje pakken, ach F*CK it!
en stopte alle 3 de stukjes in mn mond, slikte het snel door met water,
BAH, wat zijn die dingen vies!
ik kwam weer terug op de kamer van mn maat.
en?....

nja ik heb een hele genomen. AHH NICE MAN!
je gaat het zeker vet vinden, gewoon relaxed doen en lachen zeiden ze..
het waren m,n beste maten dus zowiezo had ik al wel een chill gevoel.
ja kom we gaan naar buiten zei T.
en daar gingen we met z,n allen naar buiten.
in het bos bij een meer met wat bankjes.
een half uur later voelde de rest al wel iets,
maar aangezien het mijn eerste keer was voelde ik nog niks ( denk ik ).

D. vroeg me; kom je mee een stukje rennen naar het bankje verder op?
ja is goed jonge. dus wij rennen naar dat bankje, ik was moe dus ging zitten,
D. kwam naast me zitten, en voel je al iets?, ja een beetje zweethandjes andwoorde ik,
opeens ging kwam ik met het idee om met mn arm iets vaags te doen.
met mn arm naar voren en mn hand omhoog ( 90 graden hoek ) begon ik met mn elleboog links en rechts te bewegen.
wow! dit kan ik wel uren doen..
ik vroeg, is dit nou het effect van xtc?
nee antwoorde D., het word nog veel beter, met een glimlach.
we stonden op om naar de rest te lopen, en D vroeg; mag ik even een knuffel, het voelde hemels.
we liepen verder, alles was mooi. als ik mijn hoofd draaide ging het met een soort van waas.
ik dacht; dit is echt geweldig, zo wil ik me altijd voelen,
maar in mn achterhoofd wist ik; het komt door de xtc. zo moet ik niet denken.
aangekomen bij de rest begon iedereen elkaar te knuffelen, vreemd moment maar voelde wel fijn.
mooie muziek van T's telefoon op de achtergrond, het was hardcore volgens mij, daar hou ik totaal niet van,
maar de effecten op de achtergrond van het liedje waren heel mooi!
ik ging met T bij het meer zitten, even lopen praten over hoe goede vrienden we waren enzo.
dat ik blij was dat mn eerste keer met hun samen was.
op een gegeven moment keken we omhoog, het was bewolkt, waar de maan zat was een stukje zonder wolken,
het was zo mooi. de maan was zo groot als een voedbal, ook vond ik het wel grappig, want mn ogen rolden weg, als ik ze open had trilde alles.
T zei; hier probeer dit smsje eens te lezen; ik pakte z,n mobieltje maar gek genoeg lukte het niet om
het te lezen, alles trilde,
van binnen moest ik heel hard lachen maar wat er uit kwam was; hah..
niet echt een lachje maar dat hadden ze me al verteld.
toen kwam de rest erbij zitten en zeiden dat ze het idee hadden om naar K. te gaan, om haar ook even te knuffelen.
en dat deden we.
we stapte op de fiets en vlogen over de weg. het is normaal gesproken 20 min's fietsen, maar volgens mij deden wij er 10 min's over.
eenmaal aangekomen belde we aan, kom je even mee naar buiten?
mn maten vertelde haar dat we pillen op hadden en mijn eerste keer was, met een glimlach op mn gezicht knuffelde ik haar.
ze ging mee naar buiten, en we gingen bij een trappetje zitten bij een flat, toen begonnen we te praten over van alles en nog wat.
alles voelde goed. daar begon m,n trip al weer wat minder te worden, jammer vond ik dat dus nam nog een halve bij.
tijdens het doorslikken beet ik op mijn lip, vraag me niet hoe.
toen kwamen er mensen dat we teveel geluid maakte of we weg wilde gaan, dus gingen we,
ook moest K. gaan dus gaf iedereen een knuffel van ong. 3 mins lang volgens mij. zo leek het althans.
we gingen trug naar het bos om daar weer verder te chillen.
ondertussen beet ik nog een paar keer op mijn lip omdat hij opgezwollen was, veel bloed kwam er uit als ik spuugde.

opeens kwam R er achter dat hij zijn pakje sigaretten waar 100 euro in zat daar had laten liggen,
dus besloten ik en R terug naar de flat te fietsen, hij was in paniek en bang dat z,n pakje weg was,
ik probeerde hem tot zoverre te kalmeren; komt goed R. je pakje ligt er zeker nog! geloof me!
toen we aankwamen lag z,n pakje er gelukkig nog, zucht! een heel stuk stress van ons af!
toen we terug fietste zagen we dat het geregent had, dat hadden we niet eens door, midden op de weg zette we onze fiets op het standaard,
we deden onze shirt uit en gingen met onze rug tegen de natte blaadjes van de bosjes wrijven,
ken je die emoticon van die link/rechts dansende banaan?
nou zoiets,
het was btw. echt fijn! mja wat moesten mensen denken die ons zagen xD.
toen we terug kwamen zaten de andere mensen alweer binnen in de huiskamer, we gingen er bij zitten en wat praten, nog een paar jointjes
gerookt en zo bijna inslaap gevallen, toen besloten we maar om te slapen.

de volgende dag proefde al het eten TE ranzig, bah!
en mijn lip?
het gat was zo groot dat ik mn pink er doorheen kon steken, en het deed erg veel pijn.
ik heb er nog 2 weken last van gehad volgens mij, maar nu is die weer in orde!

dit was mijn 1e trip, en mijn 1e post,
reacties zijn welkom:)
ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen genieten!:)

grts. Teh_NoX!

eXeCuze

Bewuste gebruiker
eeej Nox wel vet dat je ook aangemeld hebt:P ja was een wazige bedoeling die avond:P moet nog steeds lachen om die lip van je :P die was echt HUGE!!! haha. Heb wel weer een keertje zin om op de x te gaan.

NoXqZ

Newbie
haha nee dat niet, meschien om dat ik toch besefte dat het niet de realiteit was, maar het was zeker een leuke ervaring :)

Sybliminal

Experimenterende gebruiker
Mooi dat t zo goed is bevallen. (kan eigenlijk ook niet anders hehe)

Wel leuk geschreven, kvond 't lekker vlot lezen. ik moest ook gelijk weer denken aan mijn eerste keer :)

Probeer die ervaring maar goed vast te houden want zo mooi als de eerste keer wordt het (gelukkig) niet gauw weer.

Welkom trouwens :)

leppeh

Bewuste gebruiker
Haha, die dansende banaan is koning:

Bovenaan