• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

1e keer XTC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo lieve mensies.
Ik ben een jongeman van 18 jaar oud.

Mijn allereerste harddrug was LSD waar ik best een goeie ervaring aan over heb gehouden. Mijn vrienden zeiden XTC is leuk man dus ik raakte best nieuwsgierig. Mijn maat laten we hem H noemen zei laten we technofeest gaan in de stad word lachen. Ik zei is goed een ander persoon ging ook mee die ik niet heel persoonlijk ken, laten we hem C noemen. Dus ik mijzelf voorbereiden, voordat feestje op . Dingen opzoeken om mijzelf voor te bereiden meeste wat ik vond was eet goed van te voren slaap goed drink goed niet te veel zorg voor afkoeling. Ondanks alle research die ik deed was ik alsnog rete zenuwachtig, gewoon omdat ik niet wist wat er ging gebeuren en hoe de sfeer daar was. De pillen waren getest door mijn maat dosis weet ik niet meer het waren paarse vierkantjes we hadden 3 stuks XTC. Alleen de persoon C die meeging had het een beetje verpest, omdat hij heel dom deed tegen mij ´dat ik niet zo moest zeuren dat ik zenuwachtig was´. Dus we waren aangekomen op het feest ik was inmiddels super zenuwachtig mijn maten hadden al tijdens het heenlopen al ingenomen H had een halve ingenomen C een hele. Ik besloot om even te wachten en eerst even te checken hoe de sfeer is even rondkijken. De sfeer was meteen goed ik vond het echt tof, we gingen op de banken zitten. En daar besloten we om te chillen, toen dacht ik fuck it ik doe het gewoon, dus een kwart ingenomen. Niet zo heel zenuwachtig meer ik begin tegen H te zeggen dat ik het wel spannend vind enzo. Waarop C zegt als hij inkickt dan horen we het wel ja, dus ik dacht meteen van ja waarom moet je zo doen. Dus ik raakte weer zenuwachtig, er kwam ondertussen een bekende naast mij zitten die was onder invloed van 2CB hij ging hard. Ik dacht dat mijn pil al was ingekickt omdat ik al grote ogen had, dus die bekende ging bad omdat hij zohard tripte ik hem helpen. Klapt die pil er bij mij zohard in het voelde voor mij alsof ik door een kanon werd afgeschoten. Ik raakte ook helemaal in paniek ik zei tegen H ik ga slecht man. Waarop de bekende zei je moet rustig blijven het gaat wel weer over, ik was verstijfd hij nam mij mee naar een rustigere bank waar ik tot rust kon komen. Ik zei ik moet naar de EHBO man waarop hij zei nee man gewoon rustig blijven.

Het ging uiteindelijk over en toen begon ik mij zo lekker te voelen, we gingen rondjes lopen dansen op de muziek met mensen praten. Ik heb op de hele avond 3kwartjes 1 halve en 1 likje mdma poeder genomen.

Ook was ik heel makkelijk in het contact maken van mensen, ik begon met iedereen te praten. Dat lekker gevoel wat ik kreeg was niet normaal. Ik had geen zorgen ik dacht nergens aan ik voelde mij zo lekker. op het gegeven moment waren wij aan het dansen en er kwam een meid naar ons toe die laat opeens haar borsten zien. Wij keken elkaar van What just happend. Dat was geweldig, nog een mooi moment was toen wij op een bankje kwamen te zitten. Ik ging toen echt keihard ik begon ook wat te kaakschaatsen, er kwam een groep jongens en meiden bij ons zitten. Er was 1 super mooie meid met een super lieve stem die vroeg aan mij,

Mooie dame: Ga je lekker?
Ik: Ja prima jij?
Mooie dame: Ja ik ook wat heb jij gebruikt?
Ik: Xtc dit is mijn eerste keer ook hier op dit feest.
Mooie dame: Oh wat leuk vind je het leuk?
Ik: Ja echt fanatisch ik ga hier nog wel een keer heen.
Mooie dame:*Pakt opeens mijn hand vast en begint mijn hele arm te strelen* Vind je dit lekker?
Ik: Ja heerlijk.

Met spijt had ik haar social media niet gevraagd :( voor mijn gevoel was ze snel weer weg de rest van de avond haar ook niet weer gezien.

We zouden met een taxi naar huis gaan, de taxi kwam eerder dus we moesten naar huis. Maar ik wou nog blijven dus ik ben in mijn eentje tot eind gebleven. Lekker als een gare naar het station lopen ook nog verdwaald raken onderweg. Het rare was dat toen ik weg was van het feest dat de techno nog gewoon doorspeelde in mijn hoofd. Maar goed aangekomen in de trein even in de wc checken hoe ik eruit zie zonnebril af dat was wel even schrikken hahahah. Toen thuis lekker geslapen.

Morning after:
Ik werd wakker in de middag 4uurtjes slaap gehad ik werd wakker als een halve gare ik was hartstikke moe. Even ontbijten toen weer terug op bed ik had de hele dag op bed gelegen. Toen ik weer terug op bed ging werd ik emotioneel toen heb ik een half uur lang gehuild, omdat ik dacht dat iedereen mij haatte en ik gewoon te ver was gegaan. Toen had ik mijn vriend gesnapt en hadden we even gepraat. Die zei dat het gewoon een leuke avond was en dat iedereen van de kaart was ik was toen meteen opgevrolijkt ik ben 1 dag een beetje depri en down geweest gelukkig.

Volgende keer:
Ik ga binnenkort naar een Rawstyle feest daar heb ik echt veel zin in, met een vriend alleen ik ben wel weer zenuwachtig voor die inkick dat die weer zo onprettig en overweldigend word. Iemand tips?

Dit was mijn tripreport
met vriendelijke groetjes,
Trippymeeuw

Natozlato

Bewuste gebruiker
Jezus wat is die persoon C een vervelend mannetje! Doe xtc alleen met lieve, leuke mensen die je vertrouwt en waar je om geeft. De setting maakt een hoop uit voor hoe mooi de ervaring wordt.
Je hebt ook teveel genomen over de hele avond genomen. Het effect is veel lekkerder op de juiste dosering.

Mijn advies voor jou is om de handleiding xtc bovenaan dit subforum goed door te lezen. Dan ga je er veel meer plezier aan beleven en blijft xtc ook leuk op de lange termijn.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Dank voor je rapportje!

niet om je de les te lezen hoor; gebruik met mate. Ik lees dat je best wat naar binnen hebt gewerkt op een avond. Doe lief voor je lichaam en geest en begin subtiel.Het gevoel is er toch wel hoveeel je ook neemt. Volgende keer lekker in een chille setting met lieve mensen om je heen. Je zal zien dat je veel lekkerder en chiller gaat!

Rosie

Belezen gebruiker
Dosering is inderdaad hoog.
Test je pillen zodat je weet wat je neemt. Ik neem op een avond zo'n 150mg en dat is perfect voor me.

Jammer van die persoon C.

Ik vind de inkick overigens ook heel naar. Maar ik weet dat ik na 15 minuten goed ga. Dus eventjes zitten. Dextro erin. Niet te lang blijven zitten. Dan blijf ik hangen in het rotte gevoel. Juist lekker bewegen. Knuffels met mijn vrienden. En prima hoor!

Je weet nu ook beter hoe het voelt :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan