Bedankt voor je reactie. Ik heb nog wat vragen. Hoe zit het met telefoon gebruik? Mag je die op bepaalde tijden per dag gebruiken?
Welke medicatie word er gegeven tegen ontwenning?
Zijn er dagactiviteiten/ individuele of groepstherapie?
Telefoongebruik is toegestaan in de detox. Uiteraard niet tijdens de activiteiten. Er is wel een dagprogramma, maar je hoeft niet te rekenen op iets van een diepgaande behandeling voor je verslaving. Het is en blijft puur detoxen. Je kunt wel altijd gewoon met de verpleging even zitten als je je niet lekker voelt oid. Even ventileren helpt al enorm vaak. Ook worden er wandelingen aangeboden of sport geloof ik.
Ik kreeg zo nodig Diazepam 5mg , bijvoorbeeld als ik slecht sliep. Maar over het algemeen is GHB het medicijn tegen je ontwenningsverschijnselen. Ik heb wel eens gehad dat het me een dagje te snel ging, meer last van afkickverschijnselen die niet minder werden met Diazepam. Toen bleef ik een dagje stabiel voor ik weer ging afbouwen.
Een heel duidelijk antwoord daarop kan ik je niet geven omdat het per persoon verschillend is, en ook nog eens per arts. Ik zit nu bijvoorbeeld met iemand die krijgt geen diazepam zo nodig tijdens zijn GHB detox/afbouw.