@DonnieDark0: Doping gebruik voor het optijd behalen van de finish word sowieso gezien als valsspelen en kan leiden tot schorsing aan het toeinooi hè!

Wacht maar tot je een keer een eindverslag moet maken en vervolgens door moet gaan met examens leren en zo amper tijd hebt om alles af te krijgen... 2 weken lang zonder tijd te hebben om te slapen, aan je posts geschiedenis te zien denk je gelukkig al wel elke dag aan speed.

Aan maar dit zal wel gewoon komen, omdat je de laatste tijd steeds vaker telaat bent en geen tijd hebt voor huiswerk en je natuurlijk ook sociaal moet zijn

:P
Kijk dat is een goeie instelling!!

Gewoon
even een maandje speed...
Ik ging ook gewoon
even een maandje aan de speed, afgelopen zomervakantie want het was toch vakantie... ik had verder nog nooit speed gedaan... (nu is het zo dat je speed en coke hebt... speed is een geestelijk actieve drugs en coke een geestelijk verdovende (vind ik dan) maar zorgen voor de rest zo goed als voor hetzelfde effect alleen dat coke gewoon veels te duur is voor maar 30 minuten werking :P) ik kreeg er niet echt meer zelfvertrouwen van, maar ik heb sowieso bijna nooit dat gevoelens extreem veranderen tegenover andere mensen als ik drugs op heb jammer genoeg

Het is gewoon vet dat je hele lichaam anders gaat werken, denken, doen en reageren!
In iedergeval... vervolgens gebeurde er na echt bijna aan het eind van die maand iets wat ik niet echt tof vond en ging daarom nog maar even voor onbepaalde tijd door wat uiteindelijk 2 maanden is geworden... toen het bijna fout ging en ik met een mespunt speed onder me neus zat terweil ik de plee deur was vergeten op slot te draaien en een collega net wou gaan schijten. Gelukkig blijf je van speed wel scherp en alert (op het vergeten van de routine dingen na dan) waardoor ik het zakje en het mes net optijd verstopt had... toen was ik gelukkig tot de conclussie gekomen dat het zo ook niet ging werken... (hier was ik ook al achter gekomen bij het blowen namelijk... toen ik gestopt was ging me werk echt super en verslaapte ik me ineens niet meer enzo!

) Vervolgens 2 maanden gestopt, omdat het toch niet zo gezond was en ik redelijk paranoia was dat ik gezeik op me werk ging krijgen. Alle tijd die je met speed extra vrijmaakt (wat voor mij de voornaamste rede van gebruik is) word wanneer je helemaal niet meer neemt toch wel weer ingehaald door slaap. Aangezien mijn werk nogal belangrijk voor me is was ik toen dus de eerste 2 weken 10 uur per dag wakker, om te eten, werken weer te eten en weer verder te slapen. Lijkt heel leerzaam zo'n periode, maar ach... hoezo kan het niet om toch door de weeks te nemen?

Bijna alleen (ex)gebruikers herkennen een speed snuiver, maar verschillen zijn wel goed te zien als je een foto van in het begin en na 1 week pakt.
Als je gewoon opstaat met pep vervolgens ontbijt, de middag lunch afsluit met pep en en vervolgens nog een lijntje neemt vlak voor je 2 uur gaat slapen (omdat je anders door je wekker heen slaapt

) komt het helemaal goed! Afgelopen 2 weken ben ik er even tussenuit geweest en kjenker wat moet je dan veel slapen, eten en mag je bijna alle slaap die je gescored had toen je die erbij snoof weer inleveren. Het schijnt ook dat je je ontiegelijk kut voelt... maar geluk bij een ongeluk ben ik goed in onderdrukken... ik heb in iedergeval nergens last van!
Mocht je bovenste saai vinden ga dan hier verder.
Anyhow, luister ook niet naar al die andere mafkazen hier die je iets anders adviseren.

*gratis bloemetjes uitdelen!* Jullie zijn nog wel lief hoor!

Het is onzin om een andere drugs te nemen omdat speed gewoon kjenker slecht is... het is sowieso onzin om een drugs te nemen om welke andere rede dan ook. Ook anti-depressieva is niet aan te raden, omdat deze net als elke andere hard-drugs gewoon ook een afkick hebben en ze slecht voor je lichaam zijn.
Mocht je dagelijks blowen moet je daar maar is mee stopen en kijken hoe je je dan voelt. Gevoelens word langzaam minder afgeflakt dan toen je wel blowde... waarschijnlijk als je vervolgens veel nadenkt over jezelf, je leven(sdoel) en je toekomst met eventueel wat hulp van mensen die ook zo'n periode gehad hebben hebben of een psychiater. Dit lijkt mij en ik denk dat vele het hier daar ook wel mee eens zijn een beter idee :P
Niet negatief opvatten, maar je klinkt nu al als een junk en wen er maar aan! "Om school af te maken en te leren voor de examens" (klinkt een stuk minder erg, omdat het tenminste voor een goed doel is/lijkt... toch?) (Dit noemen we junk omdat je excuses loopt te zoeken om te kunnen gebruiken

)
Wat gebeurd er denk je als je je examens inderdaad niet haalt? Wat waarschijnlijk ook niet lukt als je aan de pep gaat, omdat je tijdens het leren tesnel denkt dat je alles snapt, of omdat je niet aan leren toekomt omdat je zin hebt om heel veel dingen te ondernemen en te lullen met mensen enzo.
Omdat je net als elk koppig persoon wat hier naar drugs komt vragen uiteindelijk toch wel gewoon begind met gebruiken, al is het alleen om alsnog gewoon een keer uit te proberen. En is het dus vrij onzinnig dat ik dit allemaal getypt heb, maar je bent nu in iedergeval gewaarschuwed!
Verdere informative info:
Uitjebol: Speed
Speed Wiki (vergeet niet ook daar onderaan de pagina op alle links onder Externe Pagina's te klikken, en lezen uiteraard :P)
Unitiy Drugs Voorlichtings (Speed)
Speed Handleiding
Hoe ontwikkeld een speed verslaving zich
En als je een politie agent bent om er nou achter te komen wie die dealer in maastricht is, is het echt een kutstreek en heb ik dit verhaal voor niks getypt!! 
ps. Verder is dealen en vragen naar dealers verboden en zal dit dus uw laatste bericht zijn... mits de mod er eerder is dan jij!