1gram MDMA kristallen

MetaalKonijn

Badass junkie
Je moet de MDMA in bijvoorbeeld 8 gelijke bultjes verdelen, 1000 mg gedeelt door 8 is 125 mg per bultje, zo kun je redelijk doseren, maar heel accuraat is 't natuurlijk niet.

Spacecowboy

Experimenterende gebruiker
Miss J zei:
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:

Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag? :)
Same here, ik heb alleen even n weegschaaltje geregeld wat tot 3 cijfers achter de komma gaat. Is wel even n investering, maar daar heb je echt wat aan. Voorkomt in ieder geval vervelende missers.

J0rrit

Badass junkie
Is het echt zo dat als je mdma kristallen snuift, dat de mdma achter je ogen kan kristalliseren? Of is dit gwn bullshit.

DreamWeaver

Badass junkie
Spacecowboy zei:
Miss J zei:
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:

Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag? :)
Same here, ik heb alleen even n weegschaaltje geregeld wat tot 3 cijfers achter de komma gaat. Is wel even n investering, maar daar heb je echt wat aan. Voorkomt in ieder geval vervelende missers.

De cowboy heeft gelijk, dit komt altijd wel van pas en zorgt dat je geen domme fouten maakt (of je moet Stonie heten .... :P :wave:)

Spacecowboy

DarkScope zei:
Is het echt zo dat als je mdma kristallen snuift, dat de mdma achter je ogen kan kristalliseren? Of is dit gwn bullshit.
Grootste gelul van de wereld. De werkzame stof wordt gewoon opgenomen door je neusslijmvlies. Overigens, ik vraag me af, als mdma snuiven net zo kut is als n pil snuiven, kan je t maar beter door je drinken douwen...

DreamWeaver

Badass junkie
Spacecowboy zei:
DarkScope zei:
Grootste gelul van de wereld. De werkzame stof wordt gewoon opgenomen door je neusslijmvlies. Overigens, ik vraag me af, als mdma snuiven net zo kut is als n pil snuiven, kan je t maar beter door je drinken douwen...

Mdma brand als een moederneuker, beter flikker je het in je drinken :) Heb ooit eens een compleet kristal gewoon doorgeslikt, dat werkt ook best met grote hoeveelheden. Of je ineens een gram weg wil werken is vervolgens de vraag :wink:

Spacecowboy

Ooit es een keer n pil gescrushd en gesnoven. Echt NOOIT meer. Ik wist niet hoe snel ik die zooi er uit moest krijgen :P

Spacecowboy

Gisteren totaal iets geklapt van rond de 300mg. Was lekker scheef, maar ook weer niet zo dat ik nu niet normaal langs mn pc kan zitten.

Bovenaan