Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je moet de MDMA in bijvoorbeeld 8 gelijke bultjes verdelen, 1000 mg gedeelt door 8 is 125 mg per bultje, zo kun je redelijk doseren, maar heel accuraat is 't natuurlijk niet.
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:
Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag?
Same here, ik heb alleen even n weegschaaltje geregeld wat tot 3 cijfers achter de komma gaat. Is wel even n investering, maar daar heb je echt wat aan. Voorkomt in ieder geval vervelende missers.
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:
Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag?
Same here, ik heb alleen even n weegschaaltje geregeld wat tot 3 cijfers achter de komma gaat. Is wel even n investering, maar daar heb je echt wat aan. Voorkomt in ieder geval vervelende missers.
Grootste gelul van de wereld. De werkzame stof wordt gewoon opgenomen door je neusslijmvlies. Overigens, ik vraag me af, als mdma snuiven net zo kut is als n pil snuiven, kan je t maar beter door je drinken douwen...
Grootste gelul van de wereld. De werkzame stof wordt gewoon opgenomen door je neusslijmvlies. Overigens, ik vraag me af, als mdma snuiven net zo kut is als n pil snuiven, kan je t maar beter door je drinken douwen...
Mdma brand als een moederneuker, beter flikker je het in je drinken Heb ooit eens een compleet kristal gewoon doorgeslikt, dat werkt ook best met grote hoeveelheden. Of je ineens een gram weg wil werken is vervolgens de vraag
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.