1gram MDMA kristallen

Telefoon

Wijs gebruiker
mijn meeste genomen stata nu op 700mg.

ik wil nu 1 gram gaan proberen. ( in een keer )

het lijkt mij verstandig

om zoals gewoonlijk de bruinige kristallen eerst te Crushen
dan in een Beetje water te gooien. en op drinken.

Dan maar even op bed gaan liggen.
Mijn Ouders informeren :P

afwachten wat er gebeurt ..
Speedcore op .. of Mozart weet ik nog niet beide is heerlijk
of punk .. of .. metal .. aah geen idee afspeel lijkst met alles dus .

:stoned:

ik weet dat 6,7gram een dodelijke portie is

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
serieus ? , dat is een berhoorlijke hoeveelheid !

Maarja als je al eerder 700 mg hebt genomen en dat chill vond waarom niet :)
Laat even weten hoe het was !

Telefoon

Wijs gebruiker
ja

Enorme Hallucinaties echt echt erg :grin: maar enorm vet rondjes fietsen door de buurt is dan leuk :P
alleen overstekenis dan zo ... onveilig :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
mijn god Telefoon, met al die topics welke shit je gaat proberen krijg ik echt het idee dat je suicidaal bent man.

Je weet echt geen zak van hetgeen wat je pakt of de hoeveelheden, en al helemaal niet waar het schadelijk word.

Probeer lekker los zou ik zeggen, ik kom je bed niet verschonen iig :wave:

Telefoon

Wijs gebruiker
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia

1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia

1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:

Die dosis is niet dodelijk, dat zei ik ook niet, maar gevaarlijk wel...sla maar eens een medisch boekje open

Let aub op met wat je doet!

Telefoon

Wijs gebruiker
joh gevaarlijk snap ik ook wel :P

overhitting
uitdroging

zijn de grooste gevaren

vandaar dat ik thuis / buiten zit

eXeCuze

Bewuste gebruiker
lol helemaal gek rondjes fietsen door de buurt in je uppie ? en je ouders laten je ook gewoon een gram mdma achterover gooien ?? mja succes ermee

Goanaut

Bewuste gebruiker
Jij zegt dat bijna 7 gram dodelijk is bij 70 kg... paar jaar terug is hier in Heerlen een meid overleden van een kilootje of 50 - 60, waarbij volgens jouw berekening zo'n 5 tot 6 gram dodelijk is.. ze had 11 pillen op. Als dat op een of andere manier supergoeie pillen waren van 200 mg, dan nog kom je maar aan zo'n 2 gram.. betekent niet dat jij bij 2 gram het loodje legt, maar het ís dus wel dodelijk. 7 gram al helemaal..

Los daarvan heb ik wel vaker gehoord van mensen die wel eens een gram hebben gedaan, persoonlijk lijkt mij het niet fijn maar ik ben dan ook geen regelmatig gebruiker.

TomTom

Experimenterende gebruiker
@Telefoon

hoe oud ben je? door wat je zegt lijk je best jong en 'gangsta straat schoffie-achtig'. No dissrespect , zo ben ik ook lang lang geweest maar een van me beste makkers zit al sinds ze 13de vast in een jeugdinrichting omdat hij het "zo lekker en boenglauw" vond. Denk aan je ouders, wat zouden zij ervan vinden als hun zoon harddrugs doet en een crimineel is, en denk aan jezelf, fuck drugs, maak dakers, hoe dan ook, en hou het voor jezelf, praat er niet over, euro's voelen beter in je broekzak dan Drugs...

peace...

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
mijn god Telefoon, met al die topics welke shit je gaat proberen krijg ik echt het idee dat je suicidaal bent man. :

dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.

Telefoon

Wijs gebruiker

fake account ?

hmm mss is het zonloos om hier te posten als jullie mij toch niet serieus nemen

WIE is Deranged ?

en straat schoffie .. nee ..

Crimmineel .. ?

nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )

mijn vrienden. doen geen drugs moeten er niets van hebben. proberen het niet. en als ik over invloed ben mijden ze me liever. behalve met
Paddos / LSD dan willen ze graag trip zitter zijn omdat ze zichg dan afentoe Helemaal kapot kunnen lachen.

XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen en soms met een tripmaatje die ik alleen zie als we gebruiken voor de rest zie ik haar weinig tot niet.

ik vind drugs leuk. doe het gewoon omdat ik het leuk vind. praat er vrijweinig over met anderen dan met de dealer en een paar mensen in mijn msn lijst mensen op de straat die die "drugs" gebruiken ken ik na genoeg niet omdat ik daar gewoon geen behoefte aanheb.

ho emeer mensen je kent die drugs gebruiken hoe meer en vaker je zelf gaat gebruiken. dit tempo van 1x per 2 weken iets vind ik zat

en dan xtc eens in de 2/3 maanden en dan gewoon wisselen zo blijft alles een leuke gloed behouden en komt het niet in de sleur van tevaak.

ik gebruik thuis of in de natuur.
en Heel soms xtc op een feestje maar liever zit ik dan gewoon thuis te chillen met iemand ( bij voor keur mijn tripmaatje )

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Jij zegt dat bijna 7 gram dodelijk is bij 70 kg... paar jaar terug is hier in Heerlen een meid overleden van een kilootje of 50 - 60, waarbij volgens jouw berekening zo'n 5 tot 6 gram dodelijk is.. ze had 11 pillen op. Als dat op een of andere manier supergoeie pillen waren van 200 mg, dan nog kom je maar aan zo'n 2 gram.. betekent niet dat jij bij 2 gram het loodje legt, maar het ís dus wel dodelijk. 7 gram al helemaal..

Los daarvan heb ik wel vaker gehoord van mensen die wel eens een gram hebben gedaan, persoonlijk lijkt mij het niet fijn maar ik ben dan ook geen regelmatig gebruiker.

Dat meisje is hoogstwaaschijnlijk niet overleden aan een teveel van een bepaalde stof die ze in totaal heeft binnengekregen, maar aan de uitdroging door niet of te weinig te drinken tijdens het gebruik er van. Terwijl er juist extreem veel vocht wordt verbruikt tijdens dit gebruik.
Je kan ook overlijden na het gebruiken van 4 pillen.

Carlitos

Badass junkie
Volgens mij gaat jou kaak dan hard klapperen.
Ik had het ook toen ik rond de 700 zat.

Ik had geen hallicinaties maar dat komt ook omdat ik het TOEN in die tijd veel deed.

1Gram word denken ook al moeilijker.
Ik zat de hele tijd naar me mp3 te zoeken,terwijl ie gewoon in me oren zat.

Laat even horen hoe het was ..

Goanaut

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:

nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )

XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen

:confused: XTC gebruik is EIGENLIJK legaal, maar omdat je het eerst (al is het maar even) moet bezitten om het te kunnen gebruiken ben je al illegaal bezig, en bezit wordt niet gedoogd maar is gewoon verboden. Om over speed en coke maar niet te beginnen..

Telefoon

Wijs gebruiker
het bezitten is Illigaal maar in kleine hoeveel heden word er een oogje toe geknepen.

net als bij wiet.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Klopt, maar van een 'gedoogbeleid' zo erg als bij wiet kun je toch niet echt spreken lijkt me. Op feesten wordt een beetje xtc wel gedoogd (ook niet altijd), maar op straat niet neem ik aan?

Intoxicated

Wijs gebruiker
Gebruikershoeveelheden worden gedoogd.

Maar telefoon een gram tegelijk is echt heel erg slecht voor je hersens vriend. Ik raad het je echt ten zeerste af.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, is inderdaad slecht voor je hersens en het lijkt me ook gewoon niet fijn in zo'n grote hoeveelheid :confused:

Telefoon

Wijs gebruiker
me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geleden :flushed: dus nog genoeg IQ over om te verpesten :grin:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Telefoon zei:
me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geleden :flushed: dus nog genoeg IQ over om te verpesten :grin:

Ik ben vast niet de enige die hier geen zak van gelooft:)

mattskovic

Wijs gebruiker
Telefoon zei:

liever jij dan ik :tongueout: nog 137 punten te gaan voor je 'echt' domem dingen gaat doen?? this is stupid :tongueout: en gevaarlijk :stoned:

mag ik op koffietafel komen ? :tongueout:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Telefoon zei:

Ik ben vast niet de enige die hier geen zak van gelooft:)

Haha lol :grin:
zeker niet:
>140 Hoogbegaafd
121-140 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Lichte verstandelijke beperking
35-49 Matige verstandelijke beperking
20-34 Ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking

Jij was dus zeer hoog begaafd :P
en nu nog steeds wel eigenlijk dan met 137.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik zit ongeveer op 600, maar ik gebruik mijn hersens steeds maar deels anders houdt niemand me bij. :(

Maar even alle gekheid op een stokje: ik scoorde 119 bij m'n laatste IQ test, en ik scoor meestal wel rond die hoogte als ik een test doe.

Delirium

Badass junkie
Telefoon:

Bovenaan