• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1P-LSD 110ug - Omarmd worden in mijn eigen wereld

butterfree

Experimenterende gebruiker
1P-LSD trip Februari 2023
Wie? M en ik, allebei 25, 64kg en 56kg
Wat? 1P-LSD, M 120ug, ik 110ug & wiet
Waar? In mijn roze huis (ik woon antikraak in een klaslokaal)
Wanneer? 14:30 tm 4:00

Vorige ervaring: wiet, truffels, paddo’s, 2C-B, 4-HO-MET, MDMA, cocaïne, 1P-LSD

Ik heb al best wat trip reports liggen om nog eens te delen, dit is er een van. Dit was mijn tweede keer 1P-LSD, samen met mijn toenmalige partner M, dit was zijn derde keer.

Dit report is geschreven de dag na de trip en vandaag bewerkt.

Een tijd geleden heb ik een documentaire gezien over oneindigheid en het universum. Dit wakkerde weer in me aan dat ik wilde trippen. LSD, omdat ik vanwege microdosen al erg comfortabel ben geworden met het gevoel van de stof. Plus daarbij vind ik LSD heel vriendelijk en stuurbaar aanvoelen, terwijl je met LSD wel heel diep kan gaan.

Samen namen we de zegeltjes in. M bleef nog even bezig met zijn design opdracht die hij binnen had, ik kwam er gezellig bij zitten. Ik was zelf erg nieuwsgierig wat muziek met m’n opkomende visuals zou doen, dus ik heb een koptelefoon gepakt, ben door mijn kamer gaan lopen en ben gaan beleven en kijken. Wat mooi allemaal. De houtpatronen op mijn kledingkast smolten helemaal samen, en het stucwerk op de muur werd een soort digitaal bos.

Na eventjes op bed gelegen te hebben gingen we naar buiten om een jointje te roken. Het schoolplein waar we stonden kreeg steeds fellere kleuren, alsof het een hele fijne lentemiddag was, er waren geen zorgen, je hoefde alleen te zijn en te spelen. Ondertussen bleven we fijne trippy muziek luisteren (de Trippy Chill Bass playlist op Spotify, aanrader!). M had het over zijn opdracht en dat hij blij was dat hij af was. Ik voelde me zo trots, hij is zo ver gekomen afgelopen tijd, en hij werkt hard.

Toen we naar binnen gingen kreeg ik een soort teken, ik zag weer de vlinder die elke trip terugkwam (dit is een thema binnen mijn trips; vaak zie ik een rups die ontpopt naar een vlinder). Een spirit guide? Deze keer liet de vlinder mij een prachtige wereld zien met feeën, elven en dieren. Een prachtige tribe waarin geleefd wordt in vrede en liefde. Ik zag mezelf. Ik was heel onafhankelijk. Heel zorgzaam en heel helend. Ik zag er wel uit alsof ik veel had meegemaakt en gezien, maar ik heb ervoor gekozen om die ellende achter me te laten, te genieten van het leven en er iets prachtig moois van te maken. Ik keek op naar mijn kamer en het voelt ook als een doorkijkje naar die feeënwereld. Ik voelde me zo spiritueel verbonden. Ik begreep ineens alles wat die tribe me te zeggen had. Ik voel me er een deel van. Die vlinder is heel belangrijk voor me. Zij laat zien dat het mogelijk is voor mij om op een gegeven moment helend te zijn naar anderen. Dat ik een plekje heb. Dat mijn eigen wereld en fantasiewereld er mag zijn. Ik voelde me echt weer even kind.

Tussendoor ging ik naar het toilet en had ik een super intense ervaring. Ik stond op en ik voelde me precies een gedeelte van de geometrie. Één lijntje die meebeweegt in het grote geheel. Ik kwam oog in oog te staan met een wezen. Een wezen hoger dan ik, dat kon ik voelen. Het was niet het hoogste wezen, maar een wezen tussen mij en het hoogste wezen. Het wezen liet me zien dat ik in het verlengde sta en het wezen staat ook weer in het verlengde van iets anders. Ik kwam terug de kamer in, en kon alleen denken ‘mensen denken dat er niks zoals een god is? hoe dan?’ Ik ging weer met mijn koptelefoon op bed zitten om bij te komen. Ik schaamde me dat ik in mijn jeugd zo neerkeek op mensen die in iets groters geloofden. Ik keek naar M en ik voelde heel erg de behoefte om er voor hem te zijn en te blijven. Ik hou zoveel van hem, ik moet hem respecteren en er voor hem zijn. Ik voelde een kracht die mijn hoofd bewoog om rond de kamer te kijken. En een stem. Ik kon de stem niet goed verstaan. Ik zag de kamer in een soort fish eye perspectief, vanuit een hoger perspectief. Dit was ook bizar maar wel geruststellend. Het voelde alsof een hoger wezen met me aan het spelen was. Het was echt net alsof iets anders mijn hoofd bewoog. Om te zeggen, ‘je bent gek als je denkt dat de fysieke realiteit de enige realiteit is’.

Toen ik was bijgekomen van deze intense ervaring nodigde ik M uit om met me naar bed te gaan. We besloten eerst te gaan douchen en vanuit mij was dat echt een fiasco haha. Ik raakte steeds zo afgeleid van m’n visuals en thought loops dat het me niet lukte om mijn badjas te vinden die ik al had klaargelegd. Uiteindelijk kwamen we er wel. Het was voor ons heel grappig dat mijn huisgenoot buiten was en ons kon horen via de doucheruimte. Het voelde heel spannend en stiekem om samen te gaan douchen. Tijdens het douchen zag ik allemaal neonkleuren, het water voelde zo lekker warm en M was zo sexy dat het fout voelde om naar hem te kijken. Ik voelde me verliefd, beetje het MDMA gevoel, maar dan kwam het natuurlijker, waardoor ik ook meer focus had op wat ik precies voelde.

Ik bespaar jullie de details, maar de visuals in dit gedeelte van de trip zijn wel leuk om te benoemen. Ik had allemaal visuals dat we in zo’n beach club waren. We stonden in een zwembad en stonden rond de palmbomen en zaten in de roze en blauwe lichten. We waren echt deel van een soort vaporwave visual. En ultiem sexy.

Na het douchen gingen we terug naar de kamer en daar begonnen we met seks hebben, ik wist niet zo goed waar ik eindigde en M begon. Again, ik bespaar jullie de details. Het was echt alsof ik zijn genot door m’n zenuwstelsel voelde. Alsof we het universum waren samen en dat we gewoon op dat moment daar waren om te genieten van elkaar.

Na de seks gingen we even bijkomen, even knuffelen. Toen we aan het knuffelen waren voelde M zijn omhelzing zo enorm warm, zo gemeend, ik kwam eindelijk op een diepere laag. Ik begreep ineens zijn intentie. Ik voelde zijn liefde. Ik voelde wat hij voor me voelt. We zijn echt gelijk. 2 andere personen, maar we laten elkaar in elkaars wereld. Wauw, wat mooi.. Ik werd er heel emotioneel van. Hetgene waarvan ik dacht dat ik het niet meer kon voelen omdat ik me zo verzuurd voel de laatste tijd, voel ik weer. Ik voel me verbonden. Ik voel me geliefd, ik voel me geaccepteerd. En nu kan ik dat zelf eindelijk ook. Ik zag allemaal moeilijke momenten uit m’n jeugd voorbij komen en liet mijn kind-ik vrij. Ik verwerkte alle emoties van het pesten vroeger, van alle social ques die ik niet begreep, alle ruzies, maar dan met iemand die me omhelst. Mijn kind-ik heeft eindelijk ervaren hoe het is om de precieze steun te ontvangen die ik altijd nodig had. Een knuffel, en acceptatie. Het was echt een prachtig moment. Ik voelde me diep verbonden met M.

Vanaf hier loopt de tijd een beetje door elkaar.
Ik heb veel behoefte gehad om mezelf af te sluiten tijdens deze trip en er even doorheen te gaan. Te ervaren en te experimenteren met mijn gevoel. Eerst ging ik even dansen, dit voelde erg leuk, alsof ik echt voor een publiek danste. Ook voelde m’n lichaam goed om in te dansen. Na het dansen m’n koptelefoon weer opgezet, dit nummer heb ik altijd al willen luisteren tijdens een trip. Ik ben op de grond gaan liggen en heb gewoon de muziek helemaal ervaren. De muziek liet me zoveel mooie visuals zien. Ook steeds doorkijkjes naar de feeënwereld. Elke keer als ik mezelf afsloot, kwam dit terug en liet de Vlinder mij zien waar ik naartoe moest. Dit voelde mega euforisch, eindelijk een plek waar ik me thuis voelde. Waar ik geaccepteerd word. Dit is ‘mijn ding’. Ik voel me zo verbonden met de feeëntribe en met de Vlinder die mij tijdens mijn truffeltrip vorig jaar liet zien hoe het allemaal zit. Tijdens dit moment voelde ik me echt alsof het vrijdagmiddag is, ik 8 jaar ben en geen verantwoordelijkheid heb, ik moest alleen maar lol maken en de middag leek nog oneindig te duren.

Later ben ik bij M gaan zitten en zijn we dezelfde muziek gaan luisteren, wel met koptelefoon op en met oortjes in (Ganja White Night).

Tussendoor hebben we fijn geknuffeld en een beetje gekletst, we hebben spacey visuals aangezet op de televisie. We hebben in elkaars armen gelegen, de muziek ervaren en gekeken naar wat de space visuals brachten. Ik zag een van de mooiste kleuren die ik ooit had gezien. Een fel blauw paars met cyaan en roze accenten. Het voelde echt alsof ik weer kind was en de roze ster background van Windows weer zag. Zo’n felle kleur, ontdekkend, alles was nieuw. Ik vond het zo geruststellend om dit te voelen.

Hierna zijn we ook weer eventjes naar buiten gegaan en heeft M zich geuit over hoe mooi hij het schoolplein vindt. Beetje duister maar wel mooi. Deze duisternis kon ik zelf ook goed accepteren en waarderen. Ik was blij dat M zich zo op z’n gemak voelt in mijn wereldje. Mijn woonplek voelt perfect voor me op dit moment. Dit is precies waar ik moet zijn.

De rest van de trip hebben M en ik nog lekker getekend en gekletst, ik heb net als de vorige trip een soort kaart gemaakt van de feeënwereld, maar dan hun perspectief naar de sterren. M heeft lekker vrij getekend en dat was echt mooi om te zien. We hebben uitgesproken naar elkaar hoe erg we elkaar inspireren in kunst en in leven. Het tekenen was echt heel fijn en gezellig.

Uiteindelijk zijn we nog een blokje om gaan lopen om de trip af te sluiten. Daarna zijn we nog even gaan tekenen, en ben ik lekker het bed in gedoken. M volgde niet lang daarna en we hebben lang, vredig en comfortabel bij elkaar geslapen. Wat een liefde.

Nu ik een halfjaar later terugkijk op deze trip, was deze trip vrij voorspellend voor wat er later dit jaar zou gaan gebeuren. Deze trip vertelde ons allebei dat we ons moeten focussen op ons eigen helingsproces en helemaal onszelf moeten gaan worden. Tijdens de relatie met M was ik erg afhankelijk van hem omdat ik zo weinig zelfvertrouwen had. Ik geloofde nooit dat hij mij echt leuk vond (lag compleet aan mij dat ik dat geloofde). Ook had ik nog geen hulp gezocht voor mijn mentale klachten; dat kwam in april pas. Ik ontken niet dat er nog steeds een intense spirituele connectie (en ontzettend veel liefde) tussen ons is; daarom was het vaak voor ons allebei moeilijk om een knoop door te hakken.

Inmiddels zijn M en ik uit elkaar, omdat we inderdaad in hebben gezien dat we eerst moeten groeien willen we überhaupt een relatie aan kunnen. We hebben elkaar losgelaten uit liefde. Ik ben zelf nu bezig met een veilige basis in mezelf vinden, en deze trip heeft daar wel een kijkje naartoe gegeven. Ik weet nu beter wie ik kan en wil zijn, en als ik het even niet meer weet denk ik vaak aan deze trip. Het komt wel goed.

Bijgevoegd de tekening die ik had gemaakt tijdens de trip en de Windows XP achtergrond die ik bedoelde in mijn report. 😊

Bijlagen

• 97487B20-BE36-4783-B656-BD4F89E8685F.jpeg
    97487B20-BE36-4783-B656-BD4F89E8685F.jpeg
    200,2 KB · Weergaven: 22
  • 551B7EE7-3DCF-449E-BA4E-A7389CC243C2.jpeg
    551B7EE7-3DCF-449E-BA4E-A7389CC243C2.jpeg
    89,4 KB · Weergaven: 20
Bovenaan