Hoi beste mensen, ik heb al enige ervaring met pshydelica. Aantal lsd paddo en dmt tripjes gehad. Bekend met (bijna) alle research en boeken die over pshydelica gaan. Een aantal keer per jaar lekker de natuur in en trippen! Nu heb ik bijna alleen maar ervaring gehad met 1p lsd en die beviel erg goed! Veel kleuren en gave visuals. Nu had ik laast zegels vd straat zegmaar,en die trip van 280 ug zegels viel aardig tegen. Goed Nu zijn tripjes altijd anders natuurlijk afhankelijk hoe je mind set op dat moment is. Eigenlijk nooit echt bij stil gestaan dat de afkortingen 1v 1p lsd ect ook echt verschillende soorten lsd zijn
Wat zijn de grootste verschillen tussen 1v 1p al lad lsd? En kan je bv 1p met 1v combineren en heeft dit nut qua trip(visual)? Ik neem meestal een pellet 150ug 1p. En als die lekker gaat neem ik 150 hij de wereld is dat een soort disney film. Graag wat advies over de soorten en eventueel combineren met alleen andere soorten lsd. Groetjes uit oss.
Wat zijn de grootste verschillen tussen 1v 1p al lad lsd? En kan je bv 1p met 1v combineren en heeft dit nut qua trip(visual)? Ik neem meestal een pellet 150ug 1p. En als die lekker gaat neem ik 150 hij de wereld is dat een soort disney film. Graag wat advies over de soorten en eventueel combineren met alleen andere soorten lsd. Groetjes uit oss.