1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

1P-LSD | 3 Microdots voor de eerste keer

Discussie in 'Trip reports' gestart door witte270, 19 jun 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. witte270

witte270 Experimenterende gebruiker

Wie: Man van 24 jaar
    Wat: 1P-LSD
    Ervaring: hoge doseringen paddo's, MDMA kristallen, Ketamine, XTC, Cannabis

Eindelijk was het zover. Na relevante ervaringen met verschillende soorten paddo’s was ik ontzettend benieuwd naar de effecten van LSD. Ik had via een studievriend vernomen dat 1P-LSD nagenoeg dezelfde effecten zou hebben als ‘The Real Deal’ LSD-25. Via het internet heb ik dan ook de microdots besteld van ongeveer 150 ug 1P-LSD. Na veelvuldig onderzoek en ontzettend veel gelezen te hebben over LSD vond ik dat het tijd was het toch een keer te proberen. Ik heb dit in de thuissituatie geprobeerd waarbij mijn vriendin geheel nuchter aanwezig was.

19.00 – Inname
    Ik heb besloten de minuscule pilletjes in te nemen met water. De microdots waren blauw van kleur en op de achterkant stond twee keer de letter L gedrukt. Ik heb op aanraden van een vriend te horen gekregen dat twee doseringen genoeg is om goed te trippen, maar omdat ik ontzettend eigenwijs ben heb ik in mijn enthousiasme besloten om er drie te nemen, dit zou dan neer komen op een dosering van ongeveer 450 ug, vrij hoog dus.

19.15 – Bodyload
    Na vijftien minuten begon ik eigenlijk al te merken dat mijn lichaam het aan het verwerken was. Ik had het bekende zenuwachtige gevoel in mijn maag en voelde me een beetje onrustig. Meestal ga ik na het innemen van psychedelica heftig zweten en ook nu was dat het geval. Ik was ook meer aan het ‘wormen’ dan normaal waarbij ik met mijn voeten aan het bewegen was. Ik bedacht mijzelf dat het misschien te veel was en werd hierdoor een beetje angstig. Gelukkig ben ik een nuchter persoon en vertelde ik mij zelf dat ik er erg veel zin in had en hier al een lange tijd naar uitkeek. Dit scheen te werken en werd hier ook een stuk rustiger van.

19.30 – kleuren
    Na een half uur begon ik heel erg te merken dat de kleuren ontzettend fel werden, normaal is dit met paddo’s ook het geval alleen was het hier meer gericht op neon kleuren. Vooral het felle geel en rood was erg mooi om te zien. Ik heb ook een vrij grote televisie met een ambilight functie (LED lichten aan de zijkant van de TV), ik merk altijd als eerste dat de kleuren aan de zijkant het heftigste worden. Verder begon de kamer lichtjes te golven, heftiger dan bij paddo’s. Ik vond het vooral heel grappig en heb het over mij heen laten komen..

19.45 – Volledig Effect
    Na ongeveer drie kwartier barstte het hele feest eigenlijk los. Man wat had ik dit niet verwacht. Ik heb in het verleden best heftige dosering paddo’s genomen (zo’n 30 gram) en had toen ook sterke hallucinaties, maar dit was van een hele andere wereld. Overal bewoog het en kwamen als een malle patronen uit de muur zetten, ook de welbekende ogen kwamen vooral overal naar boven. Ik was eigenlijk best wel overdondert door het effect omdat ik niet had verwacht dat het zo heftig zou zijn. Niemand had mij eerlijk gezegd hierop voorbereid. De kleuren uit de televisie waren nu ook gewoon overal, als er rood op de televisie te zien was werd ook gewoon de hele kamer zo. Ik was echt als een klein kind aan het kijken en aan het giechelen wat er toch allemaal gebeurde. Ook het lopen was bizar, alles bewoog en was raar aan het doen, dit tot grote verwondering van mij natuurlijk.

20.00 – Vaag van buiten
    Op dit moment snapte ik het allemaal niet meer. Woorden kwamen er bijna niet meer uit en ik kon vrij moeilijk uitdrukken wat er allemaal gebeurde. Verbazend was wel dat in mijn hoofd ik het idee had dat alles gewoon helder was, helderder dan dat ik gewend was van paddo’s. Ik kwam tot de veronderstelling dat ik vooral aan de buitenkant extreem vaag aan het doen was en dat niemand ook maar ene bal snapte van wat ik zei. Meestal als ik iets nieuws probeer leg ik aan mijn vriendin uit wat er gebeurt, nu lukte dat echt gewoon niet. Maar goed terug naar de serie.
    ongeveer hoe het gezicht van mijn vriendin te zien was.

20.15 – Serie Kijken
    Mijn vriendin volgde een serie op Netflix, ‘Nailed It’ of zoiets waarbij mensen een taart moeten namaken. Wat was dit een rare sensatie om naar te kijken zeg. Waar was ik in hemelsnaam in beland?! Elke scene die voorbij kwam voelde als een vage droom waar ik in terecht was gekomen. Weet je wel dat je zo’n droom hebt waarbij hele vage dingen gebeuren en je er een beetje buitenaf staat te kijken, dat had ik nu ook. Het was net alsof de mensen op televisie een beetje spastisch bewogen, niet twee keer zo snel maar ook niet normale snelheid. Ook filterde ik het geluid er uit wat nergens op sloeg. Het leek wel een film waarin iemand opeens vroeg om zijn gezicht onder te spuiten met slagroom, ik legde ook hele rare verbanden met de serie. Zo zag ik de hoofden van de mensen elke keer bewegen en kon ik de uitdrukkingen zien die ze niet direct lieten zien. Het doel van de show was dat iemand een taart namaakt en dat dit compleet mislukt. De presentator lachte iedereen uit en op een of andere rare manier kon ik heel erg medeleven creëren voor de deelnemers, ik vond het oprecht sneu omdat ze zo hun best hadden gedaan. Gedurende de hele serie heb ik geroepen “waar kijk ik naar?” en “wat een absurde realiteit beleef ik nu.” Ook riep ik steeds “als je eens kon zien wat ik nu zie?!” Ik was vooral onder de indruk van de effecten die om mij heen bewogen.
    | De effecten en de spasticiteit is een beetje te vergelijken met deze scene, hierin speelt ook alles zich iets sneller af en is het allemaal absurd (Niemands hoofd is in een kat veranderd hoor)

21.00 – Vriendin
    Op dit moment waren de effecten nog vrij heftig, mijn vriendin was iets aan het doen waar ze vrij onzeker van werd en dit voelde ik op één of andere manier direct aan. Hierdoor werd ik in een soort modus gezet waarbij ik vond dat het mijn missie werd om haar gerust te stellen. Wat ik alleen heel irritant vond was dat ik totaal niet in staat was haar gezichtsuitdrukking te lezen. Het gezicht van mijn vriendin was alles tegelijk en zag gewoon totaal niet welke uitdrukking het was, dit was een grote uitdaging voor mij. Gelukkig kwam alles goed en zijn we er niet verder op ingegaan. Mijn vriendin loste het op door een plaatje van ‘Blotterart’ te laten zien, hier verdwaalde ik dan ook gewoon vijf minuten in. Wat was dat magisch nu snapte ik ook waarom dit er zo uitzag.
    Blotter art

21.30 – Afnemen van de piek
    Op dit moment had ik door dat de piek aan het afnemen was en de effecten niet meer zo ontzettend heftig waren als in het begin, ik merkte aan mijzelf dat ik het ontzettend jammer begon te vinden omdat ik de effecten echt ontzettend magisch vond. Ook het gevoel in een droom te zitten was fantastisch omdat ik ook vaak bezig ben met bewust dromen. Op dit moment dacht ik dat het handig was om wat te eten, ik was alleen totaal niet in staat om ook maar een simpele actie als eten pakken te vervullen. Constant had ik het idee iets al gedaan te hebben of was ik compleet afgeleid, ik heb hierdoor mijn vriendin ook maar drinken in laten schenken. Wat betreft eten, het moment dat ik eraan dacht was ik eigenlijk al vervuld, ondanks dat ik de hele dag gevast had hiervoor, ik had gewoon geen honger meer en vond ook niks echt lekker.

22.00 – Tijd
    Op dit moment heb ik niet door hoe vaag ik nog was. Ik heb bijvoorbeeld de kat naar binnen gelaten die van buiten kwam en heb gewoon een half uur naar de effecten in de lucht staan staren, althans half uur dacht ik. Tijd ging ontzettend langzaam. Maar dan ook echt bizar langzaam. Ik heb dingen gedaan waarbij ik dacht dat we al een uur of drie aan het kijken waren naar een film terwijl de realiteit leerde dat dit echter maar een kwartier was. Dit vond ik heel gek en heb ik nog nooit zo meegemaakt. We hebben besloten een kinderfilm op te zetten en de kleuren hierbij waren echt fantastisch.

23.00 – Alleen
    Mijn vriendin besloot om naar bed te gaan en mij op de bank te laten, dit vond ik niet erg omdat ik even in mezelf wilde zitten nu ik LSD heb gebruikt. Ik zette mijn koptelefoon op en heb mijn favoriete rockplaylist klaar liggen. Man wat was de muziek intens, de visuals die ik zag waren geweldig mooi, overal neon kleuren en patronen. Het leek ook wel alsof het meeging met de muziek. De televisie stond nog aan op een of ander random kanaal zodat ik nog wel licht zag met mijn ogen dicht, hierdoor waren de visuals nog intenser. De visuals deden ook mee met de muziek, ik had bijvoorbeeld een ‘Dirty Rock’ nummer aan staan en zag mij zelf ook echt in zo’n kelder staan met een rokerige vibe. De muziek kwam ook vrij intens binnen en kon het ook echt heel erg waarderen. Ik denk dat ik ook op dit moment ben verzonken in gedachten. Ik weet van paddo’s dat ik altijd heel erg mijzelf kan vinden en ook echt iets kan leren ervan. Dit idee had ik gedurende deze trip helemaal niet. Ik heb hier verder ook niet naar gezocht maar had dit wel verwacht.
    ongeveer de 'Closed Eyed Visuals' die ik zag op de muziek

0.00 – Slapen
    Op dit moment voel ik mij vrij moet en wil eigenlijk gaan liggen in bed. Echter lukt dit helemaal niet en verbaas ik mij over hoe druk mijn hoofd nog is op dit moment. Slapen lukt dan ook echt niet en ik heb constant de visuals van Rick en Morty, kennelijk is dat een thema dat ik niet uit mijn hoofd kan zetten, constant zie ik hier patronen van. Verder heb ik maar besloten weer televisie te gaan kijken en heb een serie opgezet. Tijd gaat naar mijn idee nog steeds ontzettend langzaam. Op dit moment komt de kat ook bij mij zitten en heb ik het gevoel helemaal een connectie te hebben met de kat. Dit was wel een apart geval.

8.00 – After effects
    Ik heb nog steeds het idee ontzettend high te zijn van de LSD. Ik heb ook echt niet geslapen en ben het best wel zat dus heb ik besloten te gaan sporten, ik heb hier een rustige training gehad en voelde mezelf ook echt tot rust komen. Om ongeveer 10.00 was ik alle effecten wel weer kwijt en kon ik reflecteren op een geweldige maar ook magische trip. Ik ben helemaal verkocht en denk dat ik de volgende keer weer dezelfde dosis wil nemen. Echter ben ik wel van plan volgende keer iets meer het spirituele op te zoeken net zoals ik van paddo’s gewend ben.

2. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Ook gelijk 3 microdots xD

Zonnetje en Mindless vinden dit leuk.
  3. witte270

witte270 Experimenterende gebruiker

Maar was het ook absoluut waard :wink:

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

30 gram paddo's is 1,5 tot 2x een normale dosering. 450 microgram 1P-LSD is 3 a 4x een normale dosering. Niet zo heel gek dus dat dit een stukje heftiger was.

Reguliere aanbevolen doseringen zijn makkelijk te vinden. Het ging gelukkig goed, maar het is natuurlijk niet echt slim om 3 a 4x de normale dosering te nemen voor een eerste keer met een voor jou onbekend middel. Dat kan heel snel heel fout gaan, zeker met zoiets als dit...

Het is prima mogelijk met (1P-)LSD, maar je moet het zelf meer opzoeken. Doe je geen bewuste moeite, dan blijft een trip meestal vrij oppervlakkig (maar wel erg leuk :) ).

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  5. Zeelanddude

Zeelanddude Belezen gebruiker

Leuk rapport, vind het wel een hoge dosis hoor. Maar je beschrijft dat je na 2,5 uur de piek al voelt afnemen? Dat vind ik wel snel eigenlijk.
    Bij mij is begint het pas echt goed 2,5 a 3 uur na inname.

6. Zonnetje

Zonnetje Experimenterende gebruiker

Een mooi goed geschreven rapport!
    Je bent wel gelijk stevig begonnen :tearsofjoy:

Twirley Bird vindt dit leuk.
Laden...