• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

1p-lsd geserveerd op een bedje van pep.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zou best kunnen. Maar ik vind het zoooo lekker. Ik rook verder niet ofzo, maar wierook.. heerlijk. Weet je ook waarom trouwens? Er zijn zoveel verschillende onder de naam wierook met verschillende ingredienten. Palo santo doe ik ook wel ja. Witte salie geloof ik niet.. zal 't eens halen.
Ik vind direct meerdere links. Deze bijvoorbeeld:

Kankerverwekkend door onvolledige verbranding.

Ik heb echt een heel arsenaal wierook, voor verschillende occasions, afhankelijk van m'n stemming. Het hoort echt bij m'n ritueel. Als ik bijvoorbeeld een trip heb en echt wil communiceren / contact maken met deze of gene (ik ben daar soms heel gevoelig voor) heb ik daar een bepaalde wierook voor. Het 'reinigt' ook m'n space.

Ik kan er soms echt een andere psychedelische space, cq plateau of niveau mee bereiken, heel bijzonder.
Ja hè? Dan snap ik zeker de waarde ervan :)

Ja ik snap precies wat je bedoelt. Het is heel bijzonder hoe je zintuigen hyper gevoelig kunnen zijn. Het is ook geen trip of nep ofzo, je neemt echt beter waar.
1 van de meest bijzondere dingen van LSD voor mij. Ik heb dit niet op bijvoorbeeld paddo's en truffels.

Ik tune soms letterlijk in op gesprekken van mensen honderd meter verderop, of radio's, etc. Inderdaad geen illusie, ik hoor ze letterlijk. Dingen die ik niet zou moeten kunnen horen/verstaan van zo'n afstand.

Ook het bekende HD of 4K breedhoek zicht waarbij ik veeeel meer details onderscheid dan nuchter. Als mijn ogen/lichaam dit blijkbaar kan, waarom dan nuchter niet? :)

Dat kan men zich afvragen.
Een nogal zweverige vriendin van me met COPD had het huis hiermee gesmudged tegen boze geesten enzo.
Volgens mij was dat uiterst effectief tegen boze geesten maar niet door die salie maar door de angstaanjagende afschrikwekkende hoestbui die ze kreeg.
Ik dacht dat ze d'r in bleef.
Het rook wel lekker.

Zelf gebruik ik etherische oliën, welke hangt een beetje van de drug af.
Menthol, eucalyptus of mandarijn met speed.
Vorige keer met DMT ceder en ylang ylang.
Ja da's een goeie. Ik heb zelf ook geregeld onvolledige verbranding opgemerkt met witte salie en Palo Santo. Dat kan logischerwijs ook niet goed voor je zijn. Ik zet altijd de ramen en deuren wel allemaal open, zodat het door kan waaien.

djiego

Badass junkie
Ik vind direct meerdere links. Deze bijvoorbeeld:
ik had nog niet gegoogled inderdaad :P

Kankerverwekkend door onvolledige verbranding.

He bedankt voor de info he :sweatsmile:

Ja schadelijk ok, het zegt alleen zo bar weinig. Schadelijk wanneer, welke hoeveelheden etc.. en er zijn zoveel verschillende soorten en producenten.
Maar inderdaad, iedere (onvolledige) verbranding kan sowieso schadelijk zijn, en god knows wat er precies in dat in wie weet waar in elkaar gedraaide wierookje zit..

Ja hè? Dan snap ik zeker de waarde ervan :)

1 van de meest bijzondere dingen van LSD voor mij. Ik heb dit niet op bijvoorbeeld paddo's en truffels.

Nee, ik ook niet op die manier. Ik ben eigenlijk helemaal gestopt met paddo's en truffels sinds ik LSD heb ontdekt, alhoewel ik vele bijzondere trips heb gehad. Het overslaan van de intoxicatie/soms misselijk zijn fase is zo'n goed selling point.

Ik tune soms letterlijk in op gesprekken van mensen honderd meter verderop, of radio's, etc. Inderdaad geen illusie, ik hoor ze letterlijk. Dingen die ik niet zou moeten kunnen horen/verstaan van zo'n afstand.

Ook het bekende HD of 4K breedhoek zicht waarbij ik veeeel meer details onderscheid dan nuchter. Als mijn ogen/lichaam dit blijkbaar kan, waarom dan nuchter niet? :)

Goeie vraag. De verwerking van visuele signalen door de cortex werkt kennelijk een stuk effectiever. Ook bijvoorbeeld het kunnen waarnemen van alle nuances binnen het kleurenspectrum. Ik snap daar niks van maar het is zo mooi.

Ja da's een goeie. Ik heb zelf ook geregeld onvolledige verbranding opgemerkt met witte salie en Palo Santo. Dat kan logischerwijs ook niet goed voor je zijn. Ik zet altijd de ramen en deuren wel allemaal open, zodat het door kan waaien.

Ik adem de rook soms letterlijk direct in hahaha. Zoals de sjamaan dat doet tijdens een ritueel. Vraag me af of ik dat de volgende keer in een trip nog net zo onbevangen doe na deze thread ;P

Aartsbok

Bewuste gebruiker
zonde, lsd werkt bij mij niet. Ik had het graag eens ervaren. 4-ho-met neusspray maakt me misselijk maar ik ervaar er verder niets van. Dmt trekt me in een diepe droomloze slaap. shrooms relaxen wel, truffels ook maar heel subtiel. Ik geniet vooral van disco’s.

StraffeNeel

Badass junkie
zonde, lsd werkt bij mij niet. Ik had het graag eens ervaren. 4-ho-met neusspray maakt me misselijk maar ik ervaar er verder niets van. Dmt trekt me in een diepe droomloze slaap. shrooms relaxen wel, truffels ook maar heel subtiel. Ik geniet vooral van disco’s.
O, da's jammer voor je. Soms kunnen bepaalde medicijnen roet in het eten gooien. Of zou je nog hoger kunnen in dosering? Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je doel van inname. Vroeger wilde ik zo hard mogelijk gaan, tegenwoordig liever beheerster.

Ze Herbs Mang

Wijs gebruiker
Ik denk niet dat ik er toen een trip report over heb geschreven. Wel echt eens dat de lsd bij onze eerste poging echt grotendeels weg werd geblazen door de mdma. We voelde ons toen opeens veel nuchterder worden en hielden een trippy mdma-roll over die weliswaar heel leuk was maar niet aanvoelde als wat mensen beschreven van een Candy-Flip.

De tweede keer hebben we volgens mij de lsd opgehoogd naar 150-160 ug lsd en daarbij volgens mij maar 60mg mdma gedaan. Die mdma hebben we ongeveer 3,5 uur na inname van de lsd gedaan zodat de piek van de lsd overliep in de mdma. Dat was echt geweldig…
De lsd visuals kregen echt een diepe, comfortabele en liefdevolle betekenis en ik voelde me nog steeds heel trippy maar dan compleet ontspannen en zorgeloos door de M.

Ik vond een Candy-Flip oprecht heel erg tof. Maar als je de tijd hebt dan vind ik een dag een volwaardige lsd trip en de dag erna als “toetje” een hele dag M of 6-apb een nog betere deal om optimaal te genieten 😅
Staat nog steeds op mijn bucketlist , de candyflip. Wat ik mij afvraag, is de comedown van M een stuk aangenamer wanneer gecombineerd met LSD ivm de langere werkingsduur daarvan?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Staat nog steeds op mijn bucketlist , de candyflip. Wat ik mij afvraag, is de comedown van M een stuk aangenamer wanneer gecombineerd met LSD ivm de langere werkingsduur daarvan?
Ik heb normaal gesproken niet heel veel last van een crash tijdens de comedown van M. Door de M pas aan het einde van de lsd piek te nemen lopen ze redelijk gelijktijdig af… ik had het idee dat de comedown wat trager en geleidelijker verliep tijdens de Candy-Flip. Ik denk dat ik nog steeds afgeleid en geboeid was door de lsd waardoor er minder aandacht ging naar het uitwerken van de lsd. @Roze Olifant kun jij je nog herinneren hoe dat bij jou was?

Ze Herbs Mang

Wijs gebruiker
Ik heb normaal gesproken niet heel veel last van een crash tijdens de comedown van M. Door de M pas aan het einde van de lsd piek te nemen lopen ze redelijk gelijktijdig af… ik had het idee dat de comedown wat trager en geleidelijker verliep tijdens de Candy-Flip. Ik denk dat ik nog steeds afgeleid en geboeid was door de lsd waardoor er minder aandacht ging naar het uitwerken van de lsd. @Roze Olifant kun jij je nog herinneren hoe dat bij jou was?
Ik ging meer uit van de werkingsduur van lsd en m en het moment van inname van de m na 2-3 uur. M werkt een uurtje of 6 toch en LSD 12 uur. Dus dan hou je nog een uurtje of 3 over denkt mijn logica dan haha

De comedown van M vond ik altijd niet erg pleasant, behalve met wiet erbij ofzo dan was het wel wat aangenamer.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik ging meer uit van de werkingsduur van lsd en m en het moment van inname van de m na 2-3 uur. M werkt een uurtje of 6 toch en LSD 12 uur. Dus dan hou je nog een uurtje of 3 over denkt mijn logica dan haha

De comedown van M vond ik altijd niet erg pleasant, behalve met wiet erbij ofzo dan was het wel wat aangenamer.
Ik nam de M iets later… ik schat zo’n 3,5 of 4 uur na inname. Ik had ook het idee dat de M iets langer door werkte en heb destijds geen hele duidelijke come-down van de M ervaren. Als je bang bent voor de come-down zou je het ook kunnen combineren met 6-apb dat werkt namelijk een stuk langer. Ik neem aan het einde van een lsd of M trip vaak nog wel een jointje maar volgens mij hebben we dat bij de Candy-Flip overgeslagen…

Dooker

Belezen gebruiker
Samen met m'n vrouw beiden een heel zegeltje 1p-lsd van 100 mug geprobeerd. Zelf al eerdere lsd-25 ervaringen gehad en beide veel ervaring met psilocybine.

De setting
Na een middagje bijna gesmolten te zijn van de hitte met een heerlijke bbq en wat biertjes hadden we nu op het oog om de 1p-lsd uit de kast te halen. Gezien de hitte en toeslaan van vermoeidheid eerst wat pep genomen, we moesten immers nog eventjes wachten voordat we konden starten. De tuin was versierd met mooie lampjes en twee verschillende zitjes, de ene lui de andere wat rechter. We waren voorzien van muzikale omlijsting van YouTube onder begeleiding van zoemende muggen.

22:30h - inname zegels
We hebben beiden een zegeltje ingeslikt. Vol verwachting klopt ons hart (wij hebben dat niet meer met Sinterklaas). Rond half twaalf krijg ik al kleuren warmer binnen en geluiden komen een beetje anders binnen. Mijn vrouw voelt nog weinig. Nog een half uurtje later zit ik al met heel fijne visuals, niet te straf en ook wel een soort meer gecontroleerd als met truffels. Wel steeds wat gedoe op m'n maag. Tip: eet een lichtere maaltijd dan bbq alvorens te trippen. Dat had ik eigenlijk wel al moeten weten, maar ja, soms loopt het zo zoals het is. Bij m'n vrouw komen ook warmere kleuren door en de life sets op YouTube zijn erg leuk om naar te kijken. Favoriet deze avond: De muziek stond trouwens erg zachtjes. In de nacht houden we rekening met de buren uiteraard. Wel horen we best veel herrie op straat van allerlei mensen die zich druk lijken te maken. Die hadden vast geen zegeltjes op.

Ongeveer 02:00h
We besluiten om naar binnen te gaan verhuizen. Zoveel muggen dat we op den duur door hadden dat ze niet ingebeeld waren. De verhuizing is een hele onderneming. Blij dat we uiteindelijk geslaagd op de bank konden gaan liggen. We waren nu beiden lekker in de trip, fijne visuals (niet te straf) en ook wel een euforisch gevoel. Kneiter blij ei was ik de hele tijd. We waren wel wat stilletjes, weinig praten wat we normaal met een avondje pep wel héél erg veel doen. Ik bied een kriebelbeurt, massage of voetmassage aan. Het werd die laatste. Dat gaat me enigszins moeizaam af: veel olie voor niet al te grote voeten en ook wel heel duidelijk dat ik nooit een cursus voeten masseren voor beginners heb gevolgd... laat staan voor gevorderden.
Van het èèn komt het ander en dat werd toch een geile straffe seks, pure lust en verliefdheid voor elkaar. Tevens ook tijdens de seks mooie visuals en een bijzondere manier van doorkomen van gevoel, erg prettig! Na anderhalf uur, liters zweet en compleet buiten adem zijn stoppen we.

Een uurtje of 04:00h
We raken beide moe... in ons hoofd en ook in de spieren. We ruimen de boel op, drinken nog een glas aardbeiensap en gaan naar bed. Daar vallen we beide toch een soort van in slaap. Tot een uur of zes. Ik word nog best rommelig op m'n maag van die sap (tip 2: aardbeiensap is niet zo lekker op een rommelige maag). Ik raak ook verder moe, waarop ik besluit wat pep bij te pakken. Ik knap daar best veel van op en even later pakt m'n vrouw ook wat bij. Kletsen komt wat op gang, waarbij we het er vooral over hebben dat het afgelopen nacht een bijzondere ervaring was. Voor ons beter dan psilocybine en veel anders dan pep. Had mooi geweest als we nog iets meer van dat verliefde mdma-achtige gevoel hadden gehad. Wie weet de volgende keer candyflop.

Nu de paarden gaan voeren en starten met een nieuwe normale dag.
100 mug millimicrogram?.. en oh ja iemand zei het al amfetamine doet eerder afbruik aan de lsd dan iets positiefs, er is geen synergy. het helpt je hooguit wat helderder te worden voor eventjes aangezien amfetamine veel korter werkzaak is.

Dooker

Belezen gebruiker
Ik nam de M iets later… ik schat zo’n 3,5 of 4 uur na inname. Ik had ook het idee dat de M iets langer door werkte en heb destijds geen hele duidelijke come-down van de M ervaren. Als je bang bent voor de come-down zou je het ook kunnen combineren met 6-apb dat werkt namelijk een stuk langer. Ik neem aan het einde van een lsd of M trip vaak nog wel een jointje maar volgens mij hebben we dat bij de Candy-Flip overgeslagen…
men spreekt doorgaans van een come up, piek, come down en naeffecten. de come up is sneller wanneer een zelfde dosis een groter oppervlakte heeft dus als je het fijnmaalt is het oppervlakte groter. en wat een groter oppervlakte heeft voor een zelfde dosis is ook sneller uitgewerkt maar werkt dan ook weer heftiger. pure logica allemaal.

StraffeNeel

Badass junkie
100 mug millimicrogram?.. en oh ja iemand zei het al amfetamine doet eerder afbruik aan de lsd dan iets positiefs, er is geen synergy. het helpt je hooguit wat helderder te worden voor eventjes aangezien amfetamine veel korter werkzaak is.
In μg, the prefix symbol for micro- is the Greek letter μ (mu).
Wij moesten nogal lang wachten voordat we konden starten en hadden alvast wat tegen vermoeidheid genomen. Vooraf zullen we geen pep meer pakken, achteraf is voor ons dan weer wel erg handig.

Dooker

Belezen gebruiker
In μg, the prefix symbol for micro- is the Greek letter μ (mu).
Wij moesten nogal lang wachten voordat we konden starten en hadden alvast wat tegen vermoeidheid genomen. Vooraf zullen we geen pep meer pakken, achteraf is voor ons dan weer wel erg handig.
misschien heb ik het wel mis maar volgens mij heb ik geleerd dat m = milli(inhoud) en u =micro(gewicht) dus ik zag de combinatie staan en ik denk huh millimicro?

Dooker

Belezen gebruiker
De Griekse letter μ (niet u) gebruik je voor micro en spreek je uit als mu. Notatie als mu is geaccepteerd.
roger that, kweet wel dat wetenschappers lui zijn en het liefst zoveel mogelijk afkorten. ik ben wel bekend met het symbool, houden we het op mu.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
O, da's jammer voor je. Soms kunnen bepaalde medicijnen roet in het eten gooien. Of zou je nog hoger kunnen in dosering? Het ligt natuurlijk ook een beetje aan je doel van inname. Vroeger wilde ik zo hard mogelijk gaan, tegenwoordig liever beheerster.
Eigenlijk wil ik gewoon “beleven” op de meest verantwoordelijke manier. misschien is een andere vorm of roa of dosis bete…. kan evengoed mijn afwijkrnf brein zijn die de pulsen niet doorlaten. Maar als iemand me eens wil introduceren en m e wil begeleiden ben ben ik 9/11 style klaar!! We Vliegen erin!

dus als iemand zin heeft mijn sjamaan te zijn, stuur maar pb.

alles gaat voorbij

Experimenterende gebruiker
Doe je het vaker? Want volgens mij kan je ook best paranoia worden van speed + LSD. Je hebt het dan misschien niet heel snel zelf door dat dat aan de hand is. Maar misschien als je achteraf op reflecteert..?
Speed en lsd kun je prima combineren is mijn ervaring.

Bij mij doet het totaal geen afbreuk aan de trip en ik merk geen enkel nadeel.

De laatste keren dat ik heb getript was ik eerst 1 of 2 nachten wakker op de speed en daarna nam ik 75 ug 1P-Lsd

en dat ging harstikke prima.

Ik weet nog wel dat ik een keer merkte dat de intensiteit van de lsd aan het afnemen was terwijl ik tegelijkertijd nog heel hard aan het pieken was.

En een ander keer baalde ik omdat het pieken bijna voorbij was dus om die piek te verlengen besloot ik om er nog een bommetje van een kleine gram tegen aan te knallen en dat werkte wel goed.

En is net alsof die bom speed uitzichzelf gaat werken als langzame afgifte, want 12 uur later merkte ik, dat ik er nog steeds hard op ging. En dat was nadat ik 2 uur had geslapen (of iets wat daar op lijkt.)

Ik neem wel af en toe een potje bier als tranquillizer. Juist icm met lsd vind ik dat ideaal want vooral in het begin word ik daar erg dorstig van 😊

En ik consumeer ongeveer een gram speed per 24 uur.

En aan 0.75 mcg 1p-Lsd heb ik zat genoeg.

Ik snap dr trouwens niks van wat hier word geadviseerd, want ik doe altijd precies het tegenovergestelde, want juist daar ga ik het lekkerst op.

Dus ik plan het trippen niet en ik neem er voor of er na wel speed en met wat alcohol haal ik de scherpe randjes er af.
En zo kan blowen ook echt een fantastisch effect geven aan je trip, alsof je gelanceerd word.

Dooker

Belezen gebruiker
Speed en lsd kun je prima combineren is mijn ervaring.

Bij mij doet het totaal geen afbreuk aan de trip en ik merk geen enkel nadeel.

De laatste keren dat ik heb getript was ik eerst 1 of 2 nachten wakker op de speed en daarna nam ik 75 ug 1P-Lsd

en dat ging harstikke prima.

Ik weet nog wel dat ik een keer merkte dat de intensiteit van de lsd aan het afnemen was terwijl ik tegelijkertijd nog heel hard aan het pieken was.

En een ander keer baalde ik omdat het pieken bijna voorbij was dus om die piek te verlengen besloot ik om er nog een bommetje van een kleine gram tegen aan te knallen en dat werkte wel goed.

En is net alsof die bom speed uitzichzelf gaat werken als langzame afgifte, want 12 uur later merkte ik, dat ik er nog steeds hard op ging. En dat was nadat ik 2 uur had geslapen (of iets wat daar op lijkt.)

Ik neem wel af en toe een potje bier als tranquillizer. Juist icm met lsd vind ik dat ideaal want vooral in het begin word ik daar erg dorstig van 😊

En ik consumeer ongeveer een gram speed per 24 uur.

En aan 0.75 mcg 1p-Lsd heb ik zat genoeg.

Ik snap dr trouwens niks van wat hier word geadviseerd, want ik doe altijd precies het tegenovergestelde, want juist daar ga ik het lekkerst op.

Dus ik plan het trippen niet en ik neem er voor of er na wel speed en met wat alcohol haal ik de scherpe randjes er af.
En zo kan blowen ook echt een fantastisch effect geven aan je trip, alsof je gelanceerd word.
als je dagelijks speed gebruikt, zelfs 1 gram wat vrij hoog is, dan zal het weinig afbreuk doen aan je lsd trip. ik heb het niet opgezocht maar volgens mij triggeren ze sws niet dezelfde receptoren dus als dat waar is dan zal het voor jou weinig uitmaken. dat advies heeft meer te maken met mensen zonder die amfetamine tolerantie

JeetjeMineetje

Prachtige topictitel trouwens. :sweatsmile:
Had zo kunnen staan op het menukaart van een michelin-ster restaurant.
Door het lezen ervan krijg ik er zo wat ook zin in.

Dick_van_Leeuwen

Belezen gebruiker
Leuk report!

Zelf ben ik wel eens m’n lisdexamfetamine vergeten over te slaan op een dag LSD, en heb daar verder niks significants van gemerkt (is ook wel een hele lage, medicinale dosis waar ik een zekere tolerantie voor heb…).

En ik kan me voorstellen dat de LSD de pep grotendeels overruled wanneer die eerste in verhouding veel hoger gedoseerd wordt dan de tweede, maar ik zou ook zeker niet verbaasd opkijken als de LSD hierdoor toch een stuk minder sterk doorkomt, misschien in jullie geval dan net subtiel genoeg om onopgemerkt te blijven.

Je ziet dit namelijk al gebeuren bij een candyflip die ofwel niet helemaal goed wordt uitgevoerd ofwel om andere reden niet het beoogde effect geeft (een semi-candyflip dus). En MDMA is op zichzelf uiteraard véél meer spacy/trippy en véél minder helder dan pep. Echter, als je een onvolledige candyflip meemaakt - die nog steeds erg leuk kan zijn, maar waarbij de stoffen vooral ‘naast elkaar opereren’ in plaats van in elkaar opgaan en een eigen gemengde identiteit creëren, wat je het liefst wil, omdat het laatste een nieuwe, unieke ervaring tot stand brengt - zul je ervan staan te kijken wat voor ‘onttrippende’ werking de M op de initiële LSD-ervaring kan hebben. En dit in een bizar kort tijdsbestek (kwartiertje?). Been there done that. Het gaf een kort ‘weird’ gevoel alsof de twee stoffen even botsten, daarna lichte teleurstelling, we zagen de snelle ‘val’ van de LSD-trip beide namelijk niet aankomen in die mate.

Het klassieke foutje wat hierbij gemaakt wordt is dat je de M (net wat) te hoog doseert, want ‘ach, M = lekker dromerig en spacey dus iets meer M zal de trip versterken door toevoeging van die twee elementen’. Zo simpel blijkt het niet, althans, dat is mijn/onze ervaring.

Dit is nu misschien moeilijk voor te stellen, maar M heeft daadwerkelijk de potentie om een deel van je trip vrij abrupt te killen als je iets te royaal met de dosis omgaat (je wordt gevoelsmatig nuchterder!). En dit komt nauwer dan ik van tevoren had gedacht.

Objectief ben je dan natuurlijk niet nuchterder, maar neemt de M de LSD grotendeels over. Op dat moment kom je er eigenlijk achter hoe ‘normaal’ en helder je in feite nog functioneert op M vergeleken met LSD. 😂 Het verschil is echt groot, als je ze zo direct na elkaar meemaakt. Een ervaring opzich.

Omdat we plots minder verward en vaag en trippy werden, voelde het die keer (onze eerste candyflip-poging) alsof er méér van ons werd weggenomen dan dat er werd toegevoegd… we hadden alsnog een leuke tijd, maar misten de samenwerking met én de diepte van de LSD.

Sorry voor deze uitwijding over de candyflip, maar ik heb op het forum vaak mensen relatief hoog zien doseren met M in een candyflip, en ik kan me dus niet voorstellen dat je dan volledig de beoogde synergie meemaakt. Waarschijnlijk heb je dan vooral een langdurige trippy M-ervaring, en vinden die mensen dat blijkbaar wel prima. Ook nice, maar de echte flip is zoals ik al zei meer eigen dan dat, er ontstaat een nieuw ‘beestje’, een soort kind van LSD en MDMA, eigenlijk. :’)

Mij/ons is dat pas de tweede keer goed gelukt: door (nog) lager te doseren met de M. Timing van de M is hierbij naast dosis trouwens ook erg belangrijk! Zet een wekker!

Ik zou ver in mijn forumberichten moeten gaan graven om te achterhalen wat ook alweer de ideale dosisverhouding en timing van de geslaagde poging van @Eik en mij was. Als het lukt volgens plan, is een candyflip een erg toffe beleving.

Die verhouding en timing kan natuurlijk ook weer per persoon verschillen, dat zeg ik er wel bij. Maar omdat jij en je vrouw allebei stimliefhebbers zijn, leek het me wel een relevante tip om niet té optimistisch-royaal te zijn met de M tegen de tijd dat jullie gaan candyflippen om de beste kans op die “echte” flip te maken, tenzij je de synergie minder belangrijk vindt en er niet mee zit dat de M je naar een ‘nuchterder’ plateau kan doen vallen.

Hoe kwam ik hier ook alweer op… (Het is laat en ik heb droomthee op, waar ik nog niet erg van ga dromen helaas…) Oja, ik kan me dus bijna níet voorstellen dat pep een LSD-trip niet stiekem mogelijk toch net wat meer remt dan je zelf denkt. Aangezien MDMA dat dus al doet, op nog vrij bescheiden dosis.

Maar misschien heb ik het mis hoor, en gedraagt speed zich toch echt weer anders in combinatie met LSD dan MDMA.

Wat ik me wel echt ook zou afvragen bij de combi pep-MDMA (en wat ik zelf wél al licht dacht te merken in de combi met lisdex) is of ze elkaars lichamelijke stim-bijwerkingen niet serieus versterken. Daarmee bedoel ik dus meer spierspanning, meer ‘jittery’/fysieke onrust, meer neiging tot kramp in bv. schouders en kaken, m.a.w. een oncomfortabelere bodyload. LSD en speed hebben dit namelijk allebei op zichzelf al, zij het op hun eigen manier.

Hebben jullie daar niks van gemerkt? Wat was jullie dosis pep, en hoe lang is deze voor de LSD ingenomen?

Wellicht dat het ook gewoon weinig gedaan heeft in jullie geval door tolerantie en/of te lang tijdsinterval/te lage dosis pep. Als daadwerkelijke ‘flip’ lijkt me dit geen geslaagde combinatie, het is niet voor niks ook dat je deze amper tot niet voorbij ziet komen.
Wij hebben twee keer de candyflip gedaan. Eerste keer was 1 lichte zegel en na 3,5 uur 120mg MDMA. Dat was buitengewoon synergetisch en euforisch. Tweede keer hadden anderhalve zegel en na 4uur 100mg MDMA. Hier hadden we exact het gevoel wat jij beschrijft. Binnen een paar minuten koud terug op aarde.

alles gaat voorbij

Ik denk dat speed nauwelijks effect heeft op je trip omdat het vooral werkt op noradrenaline en dopamine.

Ik ben wel heel benieuwd wat de verklaring is dat een goed getimde candyflip juist synergie is. En dat het met een slechte timing elkaar juist opheft.

alles gaat voorbij

Zal zeker wat tolerantie zijn na een week die het effect van 1P-LSD zal verminderen.

Om een goede vergelijking te maken zou twee weken beter zijn. Het zou me niet verbazen als je zonder speed erbij veel beter cq intenser in contact met met je gevoel en emoties komt tijdens je trip. Uppers, amfetaminen achtigen met name, hebben met psychedelica de tendens je daar wat uit te trekken in mijn ervaring waardoor de trip oppervlakkiger kan blijven. Nog steeds mooi, maar minder 'psychic'.

Veel plezier :)
Ik was het hier eerst niet mee eens maar ik kom er toch van terug.

Ik verander mijn standpunt in een “mee eens”

Ik denk dat door die rivier, die overvloed aan noradrenaline en dopamine van de speed, daardoor kom je minder dicht bij je ziel, je kwetsbare kern of zo. Die rivier van positieve stofjes spoelt dat gewoon weg.

Zonder speed is het toch leerzamer omdat de inzichten meer indruk op je maken, ze blijven je beter bij.
(Als je alleen tript tenminste wel)

Door die overvloed piek je trouwens wel zalig.

Dat is eigenlijk veelste lekker. 🤤

Is dat vergelijkbaar met wat er gebeurd tijdens het candy flippen?

StraffeNeel

Badass junkie
is eigenlijk veelste lekker. 🤤
Lsd is ook best makkelijk op te hogen bij wat minder effect door de pep. Ik ben nog een beetje zoekende wat de fijnste combinatie is voor mij. Zal waarschijnlijk ook afhangen van andere persoonlijke zaken.
Volgend avontuur ligt nog niet vast ha ha. Zowel truffels als mdma als 1p-lsd als pep op voorraad voor een gezellig avondje met m'n vrouw 😀. We moeten maar eens wat gaan opmaken.

alles gaat voorbij

Ik probeer te minderen met speed en als ik het in huis heb liggen gebruik ik het om de week. Dus ik heb even geen speed meer in huis, maar ik had nog wel 1p lsd…..Dus laatst was ik aan het trippen zonder speed. Maar wel met behoorlijk wat drank op. Dus toen de lsd was uitgewerkt, werd ik ineens beroerd van de drank en dat was geen pretje.

Maar Lsd kan drank dus overrulen en blijkbaar zat ik boven mijn tax te zuipen.

Bovenaan