1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

1P-LSD | The Quest for Taco's

Discussie in 'Trip reports' gestart door witte270, 16 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. witte270

witte270 Newbie

Vandaag was het weer zover, ik zou samen met mijn vriendin 1P-LSD tot ons nemen. Omdat mijn ervaring vorige keer zo positief was heb ik haar dus ook kunnen overtuigen van de geweldige werking van 1P-LSD.

Na een intensieve dag op de opleiding gehad te hebben was het tijd om de microdots te nemen. Ik had vorige keer drie genomen (ongeveer 450 microgram) maar ik zou er nu twee nemen (ongeveer 300 micorgram) zodat ik niet geheel vaag zou worden. Mijn vriendin zou voor de eerste keer de aangeraden dosis van 150 microgram nemen, dit is één microdot.

Alles lag klaar en we waren helemaal in de goede stemming om het te nemen totdat mijn vriendin gebeld werd door haar werk waar zij toch bleef. Dit had serieus niet tien seconden later moeten gebeuren omdat het anders al ingenomen zou zijn. Dit zou denk direct voor een bad-trip zorgen, echter waren we het probleem nu al voor en konden we de trip drie uurtjes uitstellen. Wat een geluk we hiermee gehad hebben. Drie uur later was het zover en hebben we de microdots genomen.

21.37 – tijd van inname
    De come-up in het eerste uur is altijd spannend, ik ben nooit echt misselijk maar voel me wel altijd een soort van oncomfortabel in mijn lichaam. Dit resulteert er ook in dat ik dan druk aan het bewegen ben, voor de grap noemen mijn vriendin en ik dit ‘wormen.’ Net zoals je een dier oppakt ofzo die dan probeert weg te komen, dat is een beetje waar je het mee kan vergelijken.

22.00 – kleuren
    Na een half uurtje in de come-up is het duidelijk dat de kleuren al een stuk helderder worden en we waren een kinderfilm (Nanny McPhee) aan het kijken omdat het wel grappig leek met de kleuren enzo. Ook hadden we allebei leuke herinneringen aan de film vroeger dus besloten we dit op te zetten. Na nog eens een kwartiertje ofzo begint alles op LSD een absurde realiteit te worden. Ik heb dan heel erg het idee dat ik hele absurde dingen uit de film filter, hieronder vallen hele rare opmerkingen van de karakters of de beelden lijken zich ook wel sneller af te spelen. Ook de hoofdpersoon Nanny McPhee zelf ziet er in het begin van de film super vaag uit met een vet rare mond ofzo. Ik was op dit moment zo ontzettend gefascineerd door haar mond dat ik volledig dacht dat ik daardoor werd opgegeten. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en we moesten allebei schateren van het lachen omdat dit toch wel zo’n ontzettend dom idee was.
    De Hoofdpersoon uit de film

22.30 – uurtje na inname
    Ik had heel erg het idee dat de trip bij mij toch wel hard bezig was, echter had mijn vriendin dit idee echt helemaal niet, misschien duurde het bij haar wat langer. Bij mij was op dit moment de kamer al druk aan het ‘golven’ en kon ik al patronen onderscheiden. Mijn vriendin was echter nog steeds in de ‘worm’ fase en was erg beweeglijk. Gelukkig was zij na tien minuten helemaal om toen ik opeens hoorde ‘WOOOOW.’ Jup hij was ook bij haar aangegaan. Omdat het voor haar de eerste keer was voelde ik mij een soort van verantwoordelijk om op een soort van tour te gaan door LSD Land. Ik legde van alles uit aan haar en ze vond alles prachtig eruit zien.

De film was eigenlijk compleet vergeten en ook helemaal niks hiervan kwam ook nog aan. Ik had op YouTube pas een filmpje gezien waarbij er een soort reis door het universum gemaakt werd met op de achtergrond muziek van Pink Floyd. Ik had dit in een geniale (nuchtere) bui in een lijst gezet op YouTube omdat ik wist dat dit opzoeken anders een ontzettend grote uitdaging zou gaan worden. Gelukkig kon ik het filmpje direct vinden en in een compleet euforische bui zette ik het aan. Ik moet zeggen, LSD neemt altijd een loopje met je gedachten. Ik had het filmpje aangezet en was gewoon vergeten dat het met mensen om een kampvuur begon, ik was gelijk helemaal van slag omdat ik dacht dat het een ander filmpje of advertentie was. Dus niet. Ik was gewoon weer een heel scenario aan het uitdenken (typisch LSD) over wat een sukkel ik was dat ik het filmpje niet gevonden had en het nu nog moest gaan zoeken en wat een werk dat zou zijn. Gelukkig was mijn vriendin slim genoeg tien minuten door te spoelen en toen zat ik er weer midden in. We schaterden allebei van het lachen hoe stom het was dat ik toch dacht dat het wat anders was. Maar goed, het filmpje was MAGSICH. We hebben echt een uur lang geboeid zitten kijken terwijl we helemaal de pan uit tripten. In de film zie je planeten en ben je bezig een reis te maken, maar als je tript voelt dit echt alsof je in een soort van Omniversum in Den Haag bioscoop zit waarbij je helemaal tussen de sterren zit. Ik kreeg ook echt het idee dat we een onderdeel van het heelal waren en hoe groot het ook was wij daar maar een nietig deeltje van waren. Dit was zo vet, ik zal de link toevoegen want het is echt een aanrader. Na een uur was het filmpje afgelopen en waren we allebei eigenlijk gewoon geheel de tijd kwijt.

Dit is de video waar ik het over had, link vind je hier.

23.30 – Badkamer
    Rond dit uur zei mijn vriendin dat zij naar het toilet moest, ik zou mezelf wel even bezig houden met wat blotter art op mijn telefoon. Dat vond ik vorige keer ook fantastisch om te doen en na wat opgezocht te hebben begon ik mezelf er helemaal in te verliezen. Na wat voelde als tienminuten (eigenlijk twee ofzo) besloot ik mijn vriendin in de badkamer op te zoeken. Zij was kennelijk op de grond gaan zitten en helemaal in het plafond opgenomen. Ik ben er bij gaan zitten en we hebben ons helemaal kapot gelachen om alles en nog wat. Mijn vriendin moest zo hard lachen dat ze veel tranen verloor, ze vond dit grappig en zij dat ze op de wc zat, vocht verloor en zoveel traande dat ze het idee had vloeibaar te zijn. Dit was extreem grappig, ze stelde zich vervolgens voor met: “Hoi, ik ben vloeibaar.” Ik vond het hilarisch als iemand dat echt zou zeggen in een interventiegroep ofzo, zo van: “Hallo ik ben Piet en ik ben depressief” en dat dan een of andere wijsneus zou zeggen “Ja hallo, ik ben vloeibaar.” Dat was hilarisch en we kwamen eigenlijk allebei helemaal niet meer bij.

Na onszelf te hebben gemotiveerd op te staan zijn we naar de slaapkamer gelopen waarbij ik echt de meest bizarre ‘Open Eye Visuals’ heb mogen meemaken. Ik lag gewoon naar het behang te staren en zag de meest fantastische taferelen voorbij komen. Mijn vriendin had hetzelfde en vond het prachtig om ook naar te kijken. We hebben hier zeker nog een half uur gewoon gelegen naast elkaar, grappen gemaakt en helemaal verzonken in onszelf naar het plafond gestaard.

00.30 – Honger
    We hebben ons uit de slaapkamer weten te murmen en zijn de woonkamer weer ingegaan waar kennelijk muziek aanstond. Dit was ik even vergeten maar ik had dus ook opeens Spotify aangezet. Maakt niet uit, vond ik alleen maar leuk. Ik zei tegen mijn vriendin dat ze is naar de muziek moest luisteren met haar ogen dicht omdat je dan nog mooiere dingen zag. Je ‘mind’ wordt dan niet beperkt door wat het ziet aan de buitenkant en kan je fantasie alle ruimte geven. Echter maakte ik de grap dat ik echt een kut thema gekregen had deze avond, mijn vriendin zag allemaal boedha’s en ik zag de hele tijd Grieken. Ik grapte dat ik heel de tijd die kutgrieken te zien kreeg en ik eens een ander trip thema wilde. Ik kreeg deze te zien omdat ik die dag Assessin’s Creed Odyssy had gespeeld, maar mijn ‘Closed Eyed Visuals’ waren constant in dit thema. Best grappig hoe je onderbewustzijn dit vorm geeft.

Hier hebben we nog een kwartier liggen trippen totdat mijn vriendin zei dat ze honger had. Ik weet dat als ik trip ik helemaal geen behoefte aan eten heb en het nooit lekker vond maar goed mijn vriendin wil altijd eten dus nu dan ook maar he. Ik pakte een doos druiven en mijn vriendin wilde al gulzig beginnen. Ze stak het in haar mond en begon te kauwen, lekker vond ze het niet want ze proefde er weinig van. Wat ze wel zag in haar hoofd was de explosie toen ze druif doorbeet. Dit was nieuw voor haar. Vervolgens zei ze dat de druif een rare structuur bleek te hebben ofzo, bleek dat ze al een minuut op een takje aan het kauwen was. Dit was ook erg grappig en ook hier gingen we helemaal stuk om.
    Vervolgens hebben we gewoon lekker op de bank allerlei dingen liggen bespreken, grappen liggen maken over van alles en nog wat. Ik heb op een gegeven moment met mijn kat gedanst (echt waar) en rondjes gelopen over de vloer met het idee dat het een golf was.

02.30 – Meer Honger
    Omdat ik de hele dag gevast had omdat ik dat prettig vind voor een trip begon ik nu toch wel serieus honger te krijgen. Ik had een pakket voor taco’s liggen en ook alle ingrediënten had ik ook in huis. Na een innerlijke discussie die eindeloos doorging heb ik besloten toch maar wat te maken. Let wel het was ondertussen al drie uur en ik was nog steeds vaag. Op één of andere wonderlijke manier hebben we het toch voor elkaar gekregen om een taco in elkaar te flansen en hebben dit dan ook opgegeten. Ik bleef maar vermelden dat ik het een wonder vond dat het op LSD gelukt is om een taco te maken en ik blijf ook nu nog bij dit standpunt.

03.30 – Televisie
    De effecten waren (helaas) een stuk minder maar nog wel sterk aanwezig. We besloten om Friends te gaan kijken. Hierin viel mij op dat deze afleveringen bizarder waren dan normaal of misschien waren dit gewoon de drugs. Ik vond alles vrij komisch en ook mijn vriendin die het normaal niet heel erg grappig vond kon overal de humor wel van inzien. Na ongeveer twee uur aan afleveringen van Friends gaf mijn vriendin aan ontzettend moe te zijn. Ik weet van mijn vorige keer dat slapen op LSD echt niet gaat lukken dus ik grapte nog succes ermee. We zijn wel nog superhigh naar bed gegaan en hebben vervolgens daar ook nog liggen grappen en lachen om van alles en nog wat. Na elkaar eens diep in de ogen aan te hebben gekeken en hebben we gewoon in de ‘come-down’ van LSD seks weten te hebben. Dit was fantastisch het gevoel van liefde en affectie naar mijn vriendin toe was onbeschrijfelijk en wat ik van haar begrepen heb andersom ook. Het was een ontzettend bijzonder moment wat heeft plaatsgevonden en we hebben er allebei van genoten.

06.30 – Black-out
    Na alle grappen was ik best wel moe maar kon ik nog wel dingen zien bewegen. De effecten waren bijna weg en de visuals met gesloten ogen waren eigenlijk alleen nog maar in 2D. op dit moment leek het mij een goed idee om gewoon even met mijn ogen dicht te rusten en te kijken naar de visuals. Toen ik mijn ogen open deed was het gewoon 9.30 (!). Ik ben gewoon in een soort droomloos coma gevallen waarbij ik niks heb meegekregen. Mijn vriendin heeft hetzelfde meegemaakt en we werden eigenlijk allebei verbaasd wakker.

11.00 – Winkelcentrum
    Hierna zijn we deze dag nog naar de winkels gegaan. Ik wist dat ik nog heel erg licht iets voelde maar niet bijzonder ofzo, ik was geheel in staat om normaal te functioneren. Omdat mijn vriendin dit niet gewend was deed ze nog steeds vaag. Ze was nog steeds suf en had steeds het idee dat ik iets zei (Auditieve hallucinatie ofzo) terwijl ik niks zei. Vorige keer op een hogere dosis had ik hetzelfde dat het heel erg lang duurde voordat alles voorbij was.

We hebben allebei teruggekeken op een ontzettend leuke maar toch wel intensieve trip. Vooral dat laatste omdat je lang wakker bent en een ‘all-nighter’ doet. Echter zijn we allebei tevreden geweest en zijn we benieuwd naar het volgende avontuur dat we gaan beleven. Ik ben zelf iemand die vorige keer heel erg opzoek was naar innerlijk spiritualiteit en dit ook heel erg gevonden heeft in paddo’s. LSD heeft mij nog geen kennis laten maken met deze ervaring maar dat komt ooit nog wel denk ik. Ik kan zeker aanraden samen met iemand te trippen omdat je dan cognitief op hetzelfde level zit, mits het iemand is waar je het goed mee kan vinden natuurlijk.

mod4fun, verwondering, Zonnetje en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Portobello

Portobello Belezen gebruiker

Heel leuk rapportje! En heb je video meteen toegevoegd aan mijn youtubelist.

Hoe ging dat eerder met jou en je 450mcg? Dat is een beste dosis! Merkte je verschil tussen die dosis en je dosis van 300mcg? En had je vriendin, had zij zo'n beetje dezelfde ervaringen als jij had deze trip (dus ook dat kleurenschouwspel op de muur)?

3. witte270

witte270 Newbie

Leuk van die video, vond die echt de moeite waard. Mijn vriendin had geen ervaring met LSD dus dit was voor haar de eerste keer. Mijn vriendin had vooral dezelfde patronen en schouwspel naar mijn idee.
    Ikzelfm merkte het verschil vooral in vaagheid. Dus dat vooral mijn gedachten een loopje namen met me. Verder had ik langere na effecten en had ik meer last van insomnia Dus niet slapen. Ik heb van de andere dosis ook een report geschreven trouwens als je interesse hebt.

4. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Leuk reporter hoor! Klinkt alsof jullie een hele gezellige, mooie en humoristische trip hebben gehad... klinkt zalig in ieder geval !

Sta wel te kijken van de doseringen... 300 ug is wel serieus veel! En 150 ug voor iemand die onbekend is met lsd is ook niet weinig. Heeft je vriendin geen momenten gehad dat ze het eng of spannend vond?!

5. Eik

P.s. Leuk filmpje ook! Die ga ik ook eens bekijken tijdens een tripje

6. Purplext

Purplext Belezen gebruiker

Leuk report! Filmpje staat nu ook klaar in mijn tripplaylist

Alhoewel ik geen schermen meer verdraag tijdens trips, ga ik me wel aan deze wagen, vond m nuchter al erg tof!

7. witte270

witte270 Newbie

Ze heeft niet gehad dat ze het spannend vond. We hadden al ervaring met grotere doseringen paddo's. Ik vind dat met LSD je gedachten altijd een stuk beter te sturen zijn dan met psyloscibine. Vandaar dat het niet als eng is ervaren. Ik heb me er ook voor ingespannen dat ze het niet eng zou vinden.

8. Eik

@witte270 met flink wat psilocybine ervaring begrijp ik die dosis wel ja. Vind overigens zelf lsd ook beter “stuurbaar” en daardoor in het algemeen iets minder spannend dan psilo.

9. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Leuk reportje!

Maar even voor de duidelijkheid, 150ug (microgram) is geen microdot! Een microdot is 8-10ug. Waarschijnlijk had jij heel kleine roze pilletjes van 150ug. Deze zijn welliswaar klein, maar geen microdots. Microdots zijn er voor micro doseringen, dus tot max 20ug ofzo.

10. witte270

witte270 Newbie

Oh, nog even op internet gezocht. Je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor de informatie

Laden...