1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1p-lsd

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door De rust van speed, 27 aug 2018.

?

Vluchtig of niet

1. Zakje open, weg kleurtjes

25,0%
  2. Nee joh ik trip toch wel....

75,0%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. De eerste was super! Dik 6/8 uur op muziek en kleuren genoten. Had er nog 9..... en toen zei mn lichaam nope done. Of op de rest zat niets... voelde me wel licht in mn kop, maar zoals die eerste.....

Kan dat uitdrogen, vervliegen??

Groetjoessssss

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

LSD (en zeer waarschijnlijk dus ook 1P-LSD) is extreem gevoelig voor warmte, licht, lucht en vocht. Als het met een van deze dingen in aanraking komt kan de kwaliteit snel achteruit gaan ja.

3. ALLAD52

ALLAD52 Newbie

Kan ook een tolerantiedingetje zijn, aangezien je echt zeker 2 weken moet wachten op hetzelfde effect.

De rust van speed vindt dit leuk.
  4. Damn dat had ik niet verwacht.

Mensen praten over lsd alsof je dat elke dag kan gebruiken en dan doe ik iets wat gelijk staat aan paddo's of truffels'?

Hmmm het gevoel was wel heel anders dan die beide.

Bedankt voor de info!

5. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

LSD is zeker niet iets om elke dag te gebruiken. :wink:

Ik probeer er minimaal 2 maanden tussen te laten, anders heb ik al gauw het gevoel dat mijn trips minder diep gaan.

6. Dat heb ik dus nooit gehad, alles is zo oppervlakkig.

Heet dat tollerantie?

En komt dat door mn pa? (Echt oud hippie) lol

Thanx!

7. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Huh? Ik snap echt niks van dit topic. :sweatsmile:

Wat is je vraag precies? Wat was je dosis per keer? Hoe heb je het bewaard? Hoeveel tijd zat er tussen je gebruik? En wat heeft je pa ermee te maken?

Mindless vindt dit leuk.
  8. Mijn vraag is nog steeds het zelfde als mijn eerste vraag, waarom is het zo snel gaar. Of "op" terwijl je 10 blotters koopt en alleen bij de eerste wat voelt.

De dosis is 1 blotter en een week later 3, en voelde niets als alleen wat kriebels in mn buik.

Ik heb het bewaard in het zipbaggie waarin het kwam, en in het donker alleen niet een koelle omgeving, en kwa mn vader, hij had een fles lsd vroeger waar ik nooit gebruik van mocht maken.

Exuuses als ik wat fout doe.

9. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Het is niet snel "gaar". Maar je lichaam bouwt tolerantie op zodat je tenminste 2 weken moet wachten totdat je weer een volwaardige trip kunt hebben. Heeft ook niets te maken met dat je pa vroeger veel heeft getript. Het is simpelweg de tolerantie. Je kunt niet elke dag trippen (en dat is een goed iets).

Vrijwel direct na inname treedt tolerantie op, waardoor het een verkwisting van je zegels is als je even later weer neemt.

Roze Olifant en De rust van speed vinden dit leuk.
  10. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Nee je doet niets fout hoor, ik snapte het alleen effe niet, ligt misschien aan mij. :wink:

Wat is de dosering van je zegels? Ik heb zelf geen ervaring met 1p-LSD enkel met LSD en ALD-52, maar wat ik ervan weet, zou het vooral enigszins moeten verschillen van LSD qua duur en niet zozeer qua intensiteit van effecten. Had je de eerste keer wel full effect of bleef het toen ook redelijk oppervlakkig? De werking zou na een week niet zodanig afgenomen kunnen zijn door externe factoren (licht, temperatuur) dat je alleen nog maar kriebels voelt, lijkt me, zeker niet bij juiste bewaring. Waarschijnlijk toch tolerantie? Een week is kort. Kan ook zijn dat je er gevoelig voor bent. Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je een paar weken tussen je gebruik laat.

* Edit: Mindless was me al voor zie ik. :tongueout:

De rust van speed en Mindless vinden dit leuk.
  11. Mindless

Ik ben nou ook wel benieuwd hoeveel tijd TS tussen innames heeft gelaten.

12. Tijd was +- 7 dagen maar ondertussen ook 4-FMP. Mischien dat het daarom zo snel ging.....

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

7 dagen is gewoon te kort.

Er werd al gezegd, MINIMAAL 2 weken maar liefst nog langer. Anders voel je inderdaad vrij weinig tot nika.

14. Ook als het je eerste keer is dus.... damn waste of money!

15. Mindless

Ja maar nu weet je het. Pluspunt van psychedelica is dan weer dat de ervaring niet per keer (mits de tolerantie weg is) minder wordt zoals bij vele andere drugs.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - 1p-lsd
  1. witte270
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    479
  2. MDMAZING
    Reacties: