1P-LSD

Robbert40

Experimenterende gebruiker
Ik ga ook maar eens een test run doen met dit spul,ik heb voldoende 150 mcg zegels, getest en wel.
Ik neem aan dat 1 zegel voldoende is voor iemand met hoge dosis paddo&truffel ervaring?
De laatste keer dat ik getript heb was in de week van psi fi (een maand of anderhalf geleden?) Zit daar lang genoeg tussen?

Anderemaan

Wijs gebruiker
@Mindless en @Stonologie , mijne heren ,ik moet zeggen dat jullie zeker overtuigend klinken en ik wil zeker niet betwisten of weerleggen dat er een verschil in uitwerking zou zijn tussen 1p-lsd en gewone lsd (daar ik het zelf nog geeneens getest heb , dus kan ik me louter baseren op wat ik hier en daar lees en hoor ).

Uiteraard sta ik er sceptisch tegenover als oldschool tripper maar wat me toch vooral zorgen baart is het weinige onderzoek die ernaar gedaan is , zou het bv niet kunnen dat het neurotoxischer is dan gewone klassieke acid?

En is die 1p-lsd nog steeds gewoon legaal?

Vele vragen komen bij me op dat wel, het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn, ik heb al lang geen acid schaarste meer gekend maar als het zo is dat dit even veilig en efficiënt is qua uitwerking dan Lsd is dat wel een baken van hoop in deze barre tijden ...

Aan de verre horizon gloort de dageraad als men weet dat er ergens steeds legaal goede psychedelica te verkrijgen zijn.

Ik snap zeker je zorgen en vragen!
Toen ik achter research chemicals in het algemeen kwam klonk het natuurlijk ook in mijn oren "to good to be true"..

Het is alleen maar net het risico wat je wilt nemen. Zoals je begrijpt ligt er bij elk middel een risico, al is het koffie of suiker.
Zo zit aan elk middel een ander risico. Echte LSD is naar mijn mening ook een drug waar je een "groter risico" aan hangt dan vele andere. Puur om het feit dat het soms geen echte LSD is. Jammer genoeg is het in Nederland bijna niet mogelijk om LSD te laten testen (2 mensen per week uit mijn hoofd). Dit maakt een aanzienlijk risico voor mensen die meer dan een hele tab nemen. Dit is bij research chemicals ook niet uit te sluiten, maar de kans is aanzienlijk kleiner, omdat ze dan het hele bedrijf mogen sluiten. (Een dealer komt "hier mee weg").

Naar 1p-LSD is nouwelijks onderzoek gedaan. Toch is er een hoop van het spul gebruikt. Dus, als je veel onderzoek doet en de risico's goed op een rijtje hebt, vind ík het het risico waard. Ook een voordeel is, dat het allemaal legaal kan (op je vraag: het is in Nederland nog legaal). Zo komt het in een keurige envelope aan en hoef ik niet door de regen naar buiten.

Verder ligt de hoeveelheid LSD/1p-LSD ook dichterbij dan wat een dealer zegt. Als een dealer 300ug zegt, is het soms nog niet eens 200ug. Dit is bijna nooit het geval bij dit soort bedrijfen.

Uiteindelijk is de vraag: waar leg je de grens voor jezelf:)!

LSD blijft erg leuk, ook de echte!! :relieved:

Robbert40

Experimenterende gebruiker
Op mijn werk, ik heb dmv wat testen uit kunnen sluiten dat er niks anders doorheen zit.
Ik heb het niet kunnen testen op quantiteit

De Zandman

DF-koning
De 1p-LSD is (nu nog, Wie weet.. hoe lang nog) legaal verkrijgbaar alsl analoog rc, dus.
En al die rc's zijn getypeerd als : ongeschikt voor menselijke consumptie.
Dat alleen al kan zorgelijk zijn....
Alleen. Alcohol . Iedereen weet, dat je hier ook niet bepaald zonder risico's gebruik van maakt als je drinkt.
En toch is deze consumptie gigantisch zoals genoegzaam bekend.
Inzake alcohol zijn er méér dan 65 verschillende ziektes bekend, die je bij overmatig alcoholgebruik kunt krijgen .
Dat is nogal wat, nietwaar.
En toch...gaat het gebruik gewoon dóór .
Hetzelfde geldt voor tabak.
Verslavend als de hel, en gezond word je er óók al niet van.
En....ondanks de oorlog, die gestart is tegen het roken, het gaat gewoon dóór .
(Ook door mijzelf, mea culpa)
Want iedereen denkt: ach, ziek worden door gebruik? Mij overkomt dat niet, eerder de buurman, want die rookt een pakje per dag, en ik maar een half...
En mijn vader? Die werd 90, met 3 pakjes sigaretten per dag! Dus mij overkomt Het niet!
Struisvogelpolitiek.
En ik doe het zelf, óók
Het als brugklasser beginnen met roken, "omdat je er anders niet bij hoorde" is wis en waarachtig zeer waarschijnlijk de domste beslissing , die ik óóit genomen heb.
Ik heb er nooit mee kunnen stoppen.

Bovenaan