1Ste keer XTC/MDMA + ADHD?

Twister24

Newbie
Hoi allemaal,

Eerste post, eerste thread, don't be mad if I am wrong :grin:

Ik ben een jongen van 16 jaar oud en woon in Noord-Holland. Ik blow al een poos (Sinds ik net 13 was) en zoek nu toch meer. Ik heb momenteel mijn been gebroken, dus daarom kan het momenteel niet. Ik ga 29 Maart uit het gips en heb 14 April mijn eerste drugs-feestje. Verder heb ik 29 April een heel groot feest in de Heineken Music Hall. Ik heb nog een paar vragen over drugs. Zal eerst nog wat info geven.

Een vriendin is jarig en viert haar verjaardag bij een dubstep-feest. Ik ben dan van plan XTC of MDMA te gaan doen. Maar nu heb ik ADHD en maak ik mij daar druk om.
De volgende dingen heb ik gehoord en ik weet dat er een deel van waar is: Mensen met ADHD staan meer open voor verslavingen. Mensen met ADHD staan meer open voor bad-trips. Mensen met ADHD zijn impulsiever in hun trip/doen eerder stomme dingen. Mensen met ADHD vergeten snel de belangrijke dingen in hun trip, zoals drinken tijdens XTC-trip OID.

Zouden jullie mij hier wat meer info over kunnen geven en wat raden jullie mij aan om vooral te doen/niet te doen? Zouden ook mensen die hier ervaring mee hebben (ADHD + XTC/MDMA) hun "reviews" hier willen droppen (In het kort natuurlijk).
Wat raden jullie ook meer aan aan een ADHDer, Xtc of Mdma?
Dit wordt mijn eerste keer "meer dan wiet", dus ik wil goed geïnformeerd zijn. Ik ben niet zo iemand die zomaar een drug uitprobeer.

Ik ben trouwens 1.75 en weeg rond de 56 kilo. Weet niet of dat nuttig is, maar asjeblieft :P

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

PS: De reden dat ik een nieuwe thread aanmaak, is omdat ik wel threads over X + ADHD kon vinden, maar dat leverde mij niet genoeg info op. Verder wilde ik niet het topic gaan bumpen met off-topic zooi, omdat ik ook veel andere vragen heb :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vat het niet verkeerd op, maar als k jou was zou ik nog even wachtten met MDMA/drugs gebruik verder dan blowen wat je al een tijd doet. Maar mocht je het toch gaan doen:
Mensen met ADHD zijn impulsiever in hun trip/doen eerder stomme dingen. Mensen met ADHD vergeten snel de belangrijke dingen in hun trip, zoals drinken tijdens XTC-trip OID.

Dit lijken me fabels te zijn als je onder invloed bent. Dan vergeet je zoiezo dingen makkelijker, dus zou ik gewoon zorgen dat er iemand is die ' nuchter' je in de gaten houd (tripsitter). Op zo'n jonge leeftijd is het sterk afgeraden het te nemen. Maar lees de sticky onderwerpen nog eens door en alles wat je moet weten. En hier ook al gelezen?

De eerste keer is een kennismaking, misschien is MDMA helemaal niets voor je , of juist wel wees voorzichtig!

Beste advies is dus: om te wachtten hoe interessant het ook lijkt het is , hoe langer je wacht hoe groter de verassing zal worden :wink:

Grz

Bovenaan