1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2.5g gedroogde paddo's (Lemon tek)

Discussie in 'Trip reports' gestart door BuusBoy, 21 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. BuusBoy

BuusBoy Newbie

Hallo allemaal!
    Dit zal mijn allereerste trip report zijn op dit forum dus bare in mind.

Ik ben een man van 18 jaar en ben nu ongeveer een jaar bezig met het onderzoeken van mijn psyche d.m.v. verschillende psychedelica. In dit trip report ga ik mijn 5e (en heftigste) paddo trip beschrijven. Veel leesplezier!

Wie: Ik & beste vriend (Ook 18 jaar)
    Wat: 2.5 gram gedroogde Golden Teacher paddo's
    Waar: Thuis

Vanavond was het dan zover, onze eerste trip van onze thuisgekweekte paddo's. Ik had na wat rondneuzen op reddit gelezen dat je paddo's ook kunt innemen d.m.v. een lemon tek. Dus ik had dit voorgesteld aan mijn vriend en hij was eigenlijk net zo benieuwd als ik.

Rond half 9 beginnen we met het klaarmaken van de lemon tek en om 9 uur gieten we het smerige goedje naar binnen. Met enigzins hoge verwachtingen wachten we totdat het in begint te kicken. Ongeveer een kwartier later begon de body-high al een beetje te komen en besloten we om wat muziek aan te zetten. Tot onze verbazing klonk de muziek helemaal niet zo leuk als anders, de vibe was er eigenlijk totaal niet. Ondertussen kwamen er visuals op en waren we maar begonnen met praten over onze dag. Een beetje teleurgesteld vertelde ik dat ik er meer van had verwacht en dat we misschien maar wiet moesten gaan roken om het een beetje leuker te maken. Mijn vriend twijfelde geen moment en stemde meteen in.

Onze normale manier van roken is een bong hit van een mix van wiet en hasj. Dus ik had voor mijn gevoel een normale bowl gepackt en mijn vriend ging als eerste buiten een hitje nemen. Daarna was ik aan de beurt, ik stond buiten met de bong en ik terwijl ik aan het hijsen was zag ik de door de visuals verstoorde gloeiende wiet waardoor ik mijn focus verloor en tot kokhalsend aan toe moest hoesten. Dus ik rende snel naar mijn ice-tea om mijn keel te koelen. Toen ik eenmaal gekalmeerd was ging ik op de bank zitten en realiseerde ik me dat ik echt hard aan het gaan was. Ik keek mijn vriend aan en het voelde alsof ik in een raar scenario zat. Dit kwam omdat mijn gezichtsveld anders was dan normaal en het voelde als een soort film.
    De wiet begon verder in te kicken en we begonnen weer met praten. Op dit moment werd praten heel intensief voor me, alles waar we over aan het praten waren zag ik letterlijk voor me. Ik kan het niet beter omschrijven dan dat je je gedachten letterlijk voor je ziet. Het enige wat ik kon zien was mijn vriend zijn gezicht en alles daaromheen veranderde in waar we over aan het praten waren.

Uit het niets zegt mijn vriend dat hij naar bed wil omdat het hem allemaal te veel word. Dit vond ik erg vervelend omdat we eigenlijk pas net begonnen waren. Hij kon ook niet goed uitleggen wat er nou allemaal aan de hand was maar hij moest gewoon naar bed. Dus ik uiteindelijk maar mee ingestemd en we zijn naar bed gegaan. Ik had mijn mindset ondertussen aangepast en dacht even lekker te gaan spacen in bed. Nog geen 10 minuten later hoorde ik mijn vriend mijn naam schreeuwen en hij moest lachen. Ik dacht op dit moment: ja bekijk het maar ik blijf nu ook lekker liggen. Uiteindelijk stopte hij met praten en ging ik beginnen aan een avondje solo trippen. Ik kan me niet meer precies herinneren wat ik allemaal gedaan heb maar het komt er op neer dat ik in mijn eigen gedachten kon reizen of iets dergelijks. Alles waar ik over nadacht zag ik voor me en ik kon dus alles gaan doen in mijn hoofd. Ik ben in deze tijd over allerlei dingen gaan nadenken en ben tot een heleboel conclusies gekomen die ik misschien beter had kunnen opschrijven.

Na ongeveer 2/3 uur zo spacen hoorde ik mijn vriend opeens weer. Het leek net alsof die met iemand aan het praten was dus ik snel naar zijn kamer toe om hem vervolgens op de grond te zien zitten in zijn onderbroek. Hij zat op zijn hurken in een hoekje en het hele beeld deed me denken aan smeagol van Lord of The Rings. Hij was allemaal dingen aan het brabbelen over hoe blij die was dat die weer op aarde was en dat hij nog leefde. Ik dacht op dat moment echt dat die gek was geworden. Uiteindelijk zijn we nog even op de bank gaan zitten maar er kwam geen zinnig woord meer uit hem. Ik dacht ondertussen dat hij waarschijnlijk een ego-death gehad heeft en dit bleek ook nog zo te zijn. Na een nachtje slapen was hij gelukkig wel weer bij zinnen en kon hij de charme van de ego-death wel inzien.

Hij werd blijkbaar niet goed omdat hij langzaam aan dingen begon te vergeten, hij zei dat het voelde alsof iemand alle filters van het leven weg aan het halen was. Hij kon ook de weg naar zijn kamer niet meer vinden en toen die uiteindelijk op zijn kamer was kon hij zijn lichaam niet meer voelen. Ook wist hij niet meer wat een bed en een kast enzo waren. Hij heeft toen een leap of faith gemaakt hopend om op zijn bed vallen en dat was gelukkig gelukt. Hierna werd zijn zicht steeds kleiner en is hij naar zijn zeggen naar de plek geweest waar je naartoe gaat als je doodgaat.

Een tip dus voor mensen die hun paddo trip toch naar het volgende level willen tillen. Wiet supercharged je trip enorm.
    Natuurlijk ook een waarschuwing voor mensen die nog niet klaar zijn om naar hyperspace te gaan. :wink:

Jmths, Mindless en acht.zes vinden dit leuk.
  2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Heftig...

Ik moest toch even lachen hoe je je vriend omschreef als Smeagol. :sweatsmile:

BuusBoy vindt dit leuk.
  3. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Net als die Poolse jongen die door de kou (en misschien drugs) ook een minuut Gollum channelt :tearsofjoy:

Jmths, BuusBoy, Mindless en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Haha mooi gedaan!

Die muziek ook :tearsofjoy:

BuusBoy vindt dit leuk.
Laden...