1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2-CB in Center Parcs?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Kalebas, 9 nov 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Kalebas

Kalebas Newbie

Beste allemaal,

Mijn vrouw, schoonzus, zwager en ik willen morgen in Center Parcs 2-CB nemen. Voor mijn vrouw en ik niet de eerste keer, maar voor mijn schoonzus en zwager wel. Is het aan te raden om in het huisje te blijven (voor het weekend afgehuurd) of echt nemen en het zwembad in?

Ik hoor verschillende adviezen, misschien heeft iemand ervaring??

Bij voorbaat dank!

2. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Buiten bewegen is heerlijk, vooral bij de come up, vind ik. Een zwembad zou ik dan weer niet doen.

Het is ook sterk afhankelijk van de dosis denk ik, wat je nog als leuk ervaart.

Laatst bewerkt: 9 nov 2018
    Kalebas vindt dit leuk.
  3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Gewoon binnen blijven en kijken hoe het valt bij iedereen, daarna kun je altijd nog naar buiten als jullie daar zin hebben.

Kalebas vindt dit leuk.
  4. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Je moet maar zo denken (althans zo werkt het bij mij): Op 15mg 2cb kun je eigenlijk alles wel doen wat je nuchter ook kan doen. Behalve dan ingewikkelde dingen zoals presentaties houden en huiswerk. Op 30mg wordt het allemaal wat moeilijker... Op 15mg krijg alles een hooguit een mooi tint en voel je je wat vaag. Terwijl geluid en gezichtsveld zich anders gedragen. Leuk spul 2cb. Als je perse wilt zwemmen zal dan in de zwembad 15mg 2cb nemen. Hou altijd wel een backup plan in je achterhoofd voor als het niet lekker valt en je wilt weer terug naar je huisje. En als de 15mg lekker valt, kun je altijd nog 15mg erbij slikken. Wacht wel even voordat de 2cb op zijn hoogtepunt zit voordat je gaat bij slikken. De piek is er 1uur nadat je de pil hebt geslikt. Als het te soft is slik dan bij mocht je dat willen.

5. Lytje pole

Whoa, in het zwembad 2C-B. Grof.

Kalebas vindt dit leuk.
  6. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

In je 2C-Badpak.

Zwemmen met psychedelica op, mits er nuchtere mensen goed opletten en je ergens zonder stroming zwemt, is wel echt een aanrader overigens.

Kalebas vindt dit leuk.
  7. Lytje pole

Lol, ik zou maar vlindertjes aandoen.

Maar, lijkt me idd wel wat, zwemmen met psychedelica op. Super vervreemdend natuurlijk.

8. Kalebas

Kalebas Newbie

Bedankt allen voor de reacties. we gaan ze met een half uurtje nemen, dan zullen we inderdaad even aanvoelen wat we gaan doen. In elk geval lopend naar het zwembad, mochten we willen zwemmen. Auto blijft hier!

9. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

2cb heb ik al een antal keren kunnen proberen maar koos dan steeds voor mdma en/of speed, ghb. Naar Center Parcs wil ik ook wel nog eens gaan maar er zijn er zoveel in de Benelux. Maar volgende maand gaan we eerst onze 3 daagse naar Euro Disney Parijs vastleggen samen met de vrouw :wink:

10. Kalebas

Kalebas Newbie

Het was echt geweldig mensen. Flink getript in het huisje, daarna lekker gezwommen met heerlijke visuals.

Tip voor iedereen: Mystery Center Parcs. Betaal je de helft, en word je random in nederland geplaatst.

Ik heb genoten!

11. ingtheking

ingtheking Newbie

Mij krijg je Centerparcs zonder 2cb sowieso niet in :grin: Fijn dat het leuk was!

Kalebas vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - 2-CB Center Parcs
  1. Bas
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    1.299
  2. Lytje pole
    Reacties:
    2
    Weergaven: