• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-CB Trip report

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

smileys

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ben na een pauze van half jaar met drugs weer terug. Ik heb door goede reacties op mijn tripreport over xtc goed nagedacht en verstandiger nagedacht.
Waar? Thuis,Centrum,Parkje
Nou laten we beginnen! Ik en mijn vriendin wouden graag 2-CB doen dus ik had het spul gehaald op een zondag in de ochtend rond 10:00 Ik daarna naar huis fietsen en me vriendin appen of ze rond 12:30 langs kon komen. Nou ik een half uur voordat ze kwam het ingenomen. Na een half uur begon ik het een beetje te voelen voelde exact als xtc. Ik voelde me blij vrolijk en druk toen mijn vriendin aankwam had ik haar ook gelijk een pil gegeven (16mg) ik had nog steeds het zelfde gevoel na 45 minuten na ongeveer 60minuten begon ik de muur te zien ademen en mijn bed want we waren naar mijn kamer gegaan. Mijn vriendin voelde nog niks wat ook wel logisch was maar ik begon naar het dak te kijken en er zaten regenboog rondjes om het plafond wat echt heel gaaf was. Mijn vriendin zag inmiddels rond 13:30 ook wat dingen zoals de planten groeiden en muren die bewogen. Ik zag ook steeds meer inmiddels moest Ajax voetballen dus ik mijn laptop gepakt en Ajax opgezet. Nou ik zeg je 1 ding je kan je totaal niet concentreren op de bal ik zag enkel de armen van de spelers heen en weer zwieren en ze renden veel sneller dan normaal! Mijn vriendin en ik kregen een lachkick erdoor en waren erg vrolijk. Toen na de 70ste minuut in de wedstrijd kreeg ik ineens zin om naar her centrum te gaan dus wij fietsen naar het centrum. Het was zo heerlijk en het fietsen ging gemakkelijk overal zagen we mooie bloemen en bomen die vrolijk waren. Mijn vriendin moest naar de wc dus we zochten een vriend op laten we hem Rick noemen. Wij dus naar Rick toe en Rick stond onder de douche dus ik schreeuwen of mijn vriendin naar de wc moest maar wat hij toen zei gaf me zo’n erge lachkick hij zei : “Sjonge moet je nou echt aanbellen als ik me arie aan het scheren ben” ik kwam niet meer bij en inmiddels bewoog het hele huis in speciale vormen het was allemaal zo vredig het was lekker weer alles! Nou wij Rick overgehaald om mee naar stad te gaan waar het een beetje begon uit te werken. Ik en mijn vriendin dus een beetje aan het na trippen er was voor de rest niet veel gebeurd in het centrum een beetje rond gewandeld. Daarna gingen we terug naar huis en kregen we beide knallende koppijn en spierpijn wat na het fietsen weer wegtrok. Het was inmiddels 16:00 en we liepen samen nog even naar het parkje bij me huis en daar samen nog heerlijk muziek geluisterd. Rond 17:30 hebben we gegeten en het eten ging perfect beter dan bij xtc bijv. Ik sliep ook goed en had geen kater! Dit was mijn trip report over 2-CB dit weekend op zondag ga ik het weer doen met mijn vriendin maar dan buiten! Het word heerlijk weer dus dat moet goed komen dan nemen wij er beide 2. Deze 2-CB trip is al een tijd geleden we doen voorzichtig zodat het effect gewenst blijft!

Laat me weten of jullie dit een fijne/overzichtelijke trip report vonden!
Ik zie graag een reactie of feedback op mijn report!

Laatst bewerkt:

Truetruffles

Leuk tripreport goed beschreven wat je had mee gemaakt. Voor de volgende keer is het wel fijner om je verhaal in alinea's op te delen. Dan lees het een stuk makkelijker.

Dit was mijn trip report over 2-CB dit weekend op zondag ga ik het weer doen met mijn vriendin maar dan buiten! Het word heerlijk weer dus dat moet goed komen dan nemen wij er beide 2. Deze 2-CB trip is al een tijd geleden we doen voorzichtig zodat het effect gewenst blijft.

Ik zou ook wel oppassen met dubbelen van een dosis. Hierdoor kan je echt veel harder gaan trippen als je misschien gewend bent.

Verder veel plezier met je trip aankomend weekend

smileys

Leuk tripreport goed beschreven wat je had mee gemaakt. Voor de volgende keer is het wel fijner om je verhaal in alinea's op te delen. Dan lees het een stuk makkelijker.

Ik zou ook wel oppassen met dubbelen van een dosis. Hierdoor kan je echt veel harder gaan trippen als je misschien gewend bent.

Verder veel plezier met je trip aankomend weekend
Dankjewel voor de reactie! Was hele gave ervaring schrijf er binnenkort een tripreport over

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan