2 dagen festival

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hoi allemaal,

Wanneer je een festival hebt van minimaal 2 dagen. Wat doen/drinken/gebruiken (noem het zoals je wilt) jullie dan? Ik heb dit weekend dus een festival van 2 dagen. De meeste mensen uit de groep waar ik mee ga, gaan alle 2 de dagen aan de xtc, ondanks mijn afraden. Ik ga de eerste dag aan de drank en de 2e dag aan de xtc.

Ik vraag me af wat jullie nu altijd doen...

Misfit

Belezen gebruiker
Hey Bas,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het verstandig vind dat je niet 2 dagen achter elkaar xtc wilt gebruiken.
Als je wilt gebruiken op een festival van meerdere dagen is het belangrijk om de drugs die jou de grootste kater en je lichaam het meeste belast op de laatste dag te gebruiken. Het zou zonde zijn als je een dip ervaart op een van de dagen omdat je op bijvoorbeeld dag 1 mdma hebt gebruikt.
Zoals je zelf zegt kan je de eerste dag een biertje drinken en de tweede dag xtc gebruiken. Naast xtc zijn er ook een aantal andere drugs die goed op een festival te doen zijn, zo had ik laatst een lage dosis lsd gebruikt (40ug) op Nomads wat goed beviel.

Rosie

Belezen gebruiker
Heel goed dat je niet 2 dagen XTC gaat doen!
Deze vraag os vaker gesteld op dit forum.

Houd er ook rekening mee dat XTC niet de hele dag werkt! Ik heb xtc op de laatste dag gepakt en pas om 18 uur.

De 1e dag kun je nuchter doen. Of inderdaad wat biertjes. Of een andere drugs. Ik had zelf 2cb. Maar ook die pas in de avond gepakt.

2-3 dagen volledig hele dagen van de kaart zijn gaat niet. Moet je wellicht ook niet willen :)
Ik vind het nuchter ook net zo leuk

JanDeBrandweerman

Experimenterende gebruiker
Ik ga niet naar festivals. Simpel. Te veel lawaai, mensen die overgeven van de drank, stank en mensen die wild doen. Drugs zijn heel interessant ja, maar niet iedereen begint er aan omdat ie van feestjes houdt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan