2 dagen na elkaar 4fmp/xtc?

Ladyy

Newbie
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw hier en ik heb niet zoveel ervaring met drugs. Nou heb ik 2 dagen na elkaar een feestje en wil ik 4fmp (en xtc) gebruiken, maar xtc pakt niet echt bij mij.
Mijn geschiedenis met drugs:

1e keer xtc = kwartje genomen, geen idee hoeveel mg er in die pil zat, voelde heerlijk!!
2e keer xtc= was de dag na de 1e keer. toen had ik een halfje genomen en ging hier heeeel bad op. werd heel ziek. ik kreeg het heet, maar ik voelde ijskoud aan. na deze keer heb ik besloten het nooit meer te doen, tot 1.5 jaar later.
3e keer xtc= halfje genomen op een regenachtig, koud festival. na ruim 2 uur voelde ik nog niks, dus nog een halfje erbij genomen (200/220 mg in totaal). na een half uur sloeg dit keihard in. hier werd ik heel depressief, verdrietig en paranoia van. ook moest ik overgeven.
4e keer xtc= 3 vingertopjes mdma. geen idee hoeveel dit was, maar mijn vriendin ging hier heeeel hard op terwijl ze al best n hoge tolerantie heeft. ik voelde hier echter totaal niks van.
1e keer 4fmp= 1 keer 180mg genomen. dit is mijn drug!! ook geen kater de dag erna en nog redelijk veel energie.
2e keer 4fmp= 180mg genomen en 3 uur na inname nog eens 180mg. hier werd ik misselijk van en de dagen erna voelde ik me heel duizelig. (of kan dit komen door de combinatie met sos?) maar het was op het feest zelf niet heel storend. in ieder geval weet ik nu dat de kans op bad gaan met 4fmp heel klein is en dat die dosis te hoog is voor mij.

Nou besefte ik me dat de enige keer dat xtc wel goed pakte was toen ik een kwartje had genomen. Stel het was een pil van 160 mg, dan had ik maar 40mg op. Kan het zijn dat mijn lichaam alleen kleine hoeveelheden voelt? En grote hoeveelheden blokkeert of iets dergelijks? Ik vind het best jammer dat het niet bij mij pakt, want de 1e keer was echt geweldig.