2 dagen na elkaar 4fmp/xtc?

Ladyy

Newbie
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw hier en ik heb niet zoveel ervaring met drugs. Nou heb ik 2 dagen na elkaar een feestje en wil ik 4fmp (en xtc) gebruiken, maar xtc pakt niet echt bij mij.
Mijn geschiedenis met drugs:

1e keer xtc = kwartje genomen, geen idee hoeveel mg er in die pil zat, voelde heerlijk!!
2e keer xtc= was de dag na de 1e keer. toen had ik een halfje genomen en ging hier heeeel bad op. werd heel ziek. ik kreeg het heet, maar ik voelde ijskoud aan. na deze keer heb ik besloten het nooit meer te doen, tot 1.5 jaar later.
3e keer xtc= halfje genomen op een regenachtig, koud festival. na ruim 2 uur voelde ik nog niks, dus nog een halfje erbij genomen (200/220 mg in totaal). na een half uur sloeg dit keihard in. hier werd ik heel depressief, verdrietig en paranoia van. ook moest ik overgeven.
4e keer xtc= 3 vingertopjes mdma. geen idee hoeveel dit was, maar mijn vriendin ging hier heeeel hard op terwijl ze al best n hoge tolerantie heeft. ik voelde hier echter totaal niks van.
1e keer 4fmp= 1 keer 180mg genomen. dit is mijn drug!! ook geen kater de dag erna en nog redelijk veel energie.
2e keer 4fmp= 180mg genomen en 3 uur na inname nog eens 180mg. hier werd ik misselijk van en de dagen erna voelde ik me heel duizelig. (of kan dit komen door de combinatie met sos?) maar het was op het feest zelf niet heel storend. in ieder geval weet ik nu dat de kans op bad gaan met 4fmp heel klein is en dat die dosis te hoog is voor mij.

Nou besefte ik me dat de enige keer dat xtc wel goed pakte was toen ik een kwartje had genomen. Stel het was een pil van 160 mg, dan had ik maar 40mg op. Kan het zijn dat mijn lichaam alleen kleine hoeveelheden voelt? En grote hoeveelheden blokkeert of iets dergelijks? Ik vind het best jammer dat het niet bij mij pakt, want de 1e keer was echt geweldig.
Dit weekend heb ik 2 feestjes, dus ik dacht van ik begin met een halfje 4fmp (90mg) en zodra dat begint uit te werken pak ik bij met kwartjes of 1/8e deel xtc. En de dag erna een halfje 4fmp en verder niks. Wat stellen jullie voor?
Ik wil sowieso niet met xtc beginnen, omdat ik dan de nare gewoonte heb om te gaan wachten tot ik wat voel. En met 4fmp op denk ik niet meer zoveel na.

Ik heb trouwens ook ADHD. Ik ben 1m70 en weeg 55kg. Ik weet dat die combinatie schadelijk is trouwens, maar ik gebruik echt amper drugs. Bovengenoemde geschiedenis beslaat 2 jaar, dus ik vind dat het wel een keertje mag.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn eerste reactie: waarom wil je weer xtc nemen als je zelf al aangeeft dat het bij jou geen fijne werking heeft...

Nadat ik verder heb gelezen: klinkt alsof je meerdere keren kort op elkaar hebt gebruikt, en ook veel te hoge doses. Xtc en 4fa/fmp verbruiken zo veel serotonine per keer in de hersenen, dat het aangeraden wordt om met deze middelen een pauze van op z'n minst 6 weken, maar liever zo'n 2 a 3 maanden tussen je gebruik te houden. Als je dus gauw opnieuw gebruikt kan dat ervoor zorgen dat het niet het gewenste effect heeft. Bonus: het is ook heel erg ongezond voor je lichaam. Om het twee dagen achter elkaar te doen is dus echt totaal niet verstandig.

Daarnaast geldt bij veel drugs 'less is more'. Als je te veel xtc of 4fa neemt, verbruik je (te) veel serotonine, waardoor je dat liefdevolle gevoel niet echt meer voelt. Je gaat dan alleen nog maar erg hard en soms trekt je lichaam dat dus ook niet. Als je echt de positieve effecten wilt, lekker wil spacen maar niet al te hard wil gaan, kun je beter een relatief lagere dosis nemen. Zoals je dus inderdaad bij de eerste keer hebt gedaan!

Je weegt maar 55 kilo, aangeraden wordt om dat maal 1 a 1,5 te doen, dat betekent 55 a 80mg mdma/xtc op een avond. Daarnaast is er bij ADHD sprake van een afwijkende dopamineregeling in de hersenen dus kan het ook zijn dat sommige drugs bij jou soms wat anders werken (bij veel drugs wordt ook meer dopamine vrijgegeven, hoewel het bij xtc voornamelijk om serotonine draait).

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Lady,

Ik zie een hoop indekkingen in je bericht. Alles wat Zero al zegt hierboven zegt genoeg. Maar toch voel ik me geroepen even te melden dat je vooral niet zoveel op een avond moet nemen. Je zegt nadat je de 2e keer 4FMP hebt genomen (360MG Totaal) je last hebt van hartkloppingen de dagen erna dan meld je ook nog even of het misschien door de coke komt. Je kan neem ik aan snappen dat dat niet bepaald goed voor je is. Ik vind hartkloppingen dus niet zo raar.

Weet je het is niet zozeer wat je gebruikt maar hoe en vooral hoeveel je gebruikt. Neem sowieso geen xtc meer en als je 4FMP neemt neem dan 100mg max en neem dan na een paar uur nog wat bij 50mg ofzo en dan zet ik al hoog in. Neem er dan geen andere drugs bij.

succes.

Vragen gewoon stellen.

Ladyy zei:
Hoi allemaal.

Ik ben nieuw hier en ik heb niet zoveel ervaring met drugs. Nou heb ik 2 dagen na elkaar een feestje en wil ik 4fmp (en xtc) gebruiken, maar xtc pakt niet echt bij mij.
Mijn geschiedenis met drugs:

1e keer xtc = kwartje genomen, geen idee hoeveel mg er in die pil zat, voelde heerlijk!!
2e keer xtc= was de dag na de 1e keer. toen had ik een halfje genomen en ging hier heeeel bad op. werd heel ziek. ik kreeg het heet, maar ik voelde ijskoud aan. na deze keer heb ik besloten het nooit meer te doen, tot 1.5 jaar later.
3e keer xtc= halfje genomen op een regenachtig, koud festival. na ruim 2 uur voelde ik nog niks, dus nog een halfje erbij genomen (200/220 mg in totaal). na een half uur sloeg dit keihard in. hier werd ik heel depressief, verdrietig en paranoia van. ook moest ik overgeven.
4e keer xtc= 3 vingertopjes mdma. geen idee hoeveel dit was, maar mijn vriendin ging hier heeeel hard op terwijl ze al best n hoge tolerantie heeft. ik voelde hier echter totaal niks van.
1e keer 4fmp= 1 keer 180mg genomen. dit is mijn drug!! ook geen kater de dag erna en nog redelijk veel energie.
2e keer 4fmp= 180mg genomen en 3 uur na inname nog eens 180mg. hier werd ik misselijk van en de dagen erna voelde ik me heel duizelig. (of kan dit komen door de combinatie met sos?) maar het was op het feest zelf niet heel storend. in ieder geval weet ik nu dat de kans op bad gaan met 4fmp heel klein is en dat die dosis te hoog is voor mij.

Nou besefte ik me dat de enige keer dat xtc wel goed pakte was toen ik een kwartje had genomen. Stel het was een pil van 160 mg, dan had ik maar 40mg op. Kan het zijn dat mijn lichaam alleen kleine hoeveelheden voelt? En grote hoeveelheden blokkeert of iets dergelijks? Ik vind het best jammer dat het niet bij mij pakt, want de 1e keer was echt geweldig.
Dit weekend heb ik 2 feestjes, dus ik dacht van ik begin met een halfje 4fmp (90mg) en zodra dat begint uit te werken pak ik bij met kwartjes of 1/8e deel xtc. En de dag erna een halfje 4fmp en verder niks. Wat stellen jullie voor?
Ik wil sowieso niet met xtc beginnen, omdat ik dan de nare gewoonte heb om te gaan wachten tot ik wat voel. En met 4fmp op denk ik niet meer zoveel na.

Ik heb trouwens ook ADHD. Ik ben 1m70 en weeg 55kg. Ik weet dat die combinatie schadelijk is trouwens, maar ik gebruik echt amper drugs. Bovengenoemde geschiedenis beslaat 2 jaar, dus ik vind dat het wel een keertje mag.

Bovenaan