2-fcdk op een hypnotic techno feest

Rokubaba

Newbie
Hi,

Ik ben een rookie wanneer het op drugs aankomt en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met 2 fcdk op een feestje?

Ik zelf heb niet echt zin om mdma te nemen maar toch wel iets om toch te genieten van zo'n feestje.

Zelf heb ik coke mdma en lsd wel eens gedaan maar nog nooit keta. Als ik zo opzoek wat 2 fcdk doet allemaal lijkt het mij wel chill op zo'n hypnotic techno feestje.

Ik heb het in een klein ronde blauwe pil vorm gekregen van een vriend van mij en twijfel dus of ik het gewoon moet proberen.

Maar heeft iemand dus ervaring hiermee? Wat vond je ervan?

Paracetamolletje

Belezen gebruiker
als ik zo opzoek wat 2 fcdk doet allemaal lijkt het mij wel chill op zo'n hypnotic techno feestje.
Dan ben ik wel benieuwd naar jouw bronnen. Echt een heel slecht idee :tearsofjoy:

Kortgezegd:
Een lage dosis keta of 2F-keta is vergelijkbaar met aangeschoten zijn (maar dan minder leuk).
Van een normale dosis snap je niet meer wat je aan het doen ben (wie ben ik? Wat is dit? Moet ik morgen niet werken?) en je wordt heel slap. Staan is heel vermoeiend. Je zicht gaat ook vervormen. Echt totaal niet wat je op een techno festival wil hebben. Lijkt mij een HEEL slecht idee al helemaal voor je eerste keer! Eerste keer keta was voor mij heel bizar, ik wist niet wat mij overkwam.

Verschil tussen een lage en normale dosis is alleen niet zoveel, waardoor je makkelijk teveel neemt. Neem het na het festival wanneer je comfortabel kan liggen op een bank ofzo.

Laatst bewerkt:
Bovenaan