• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

2-FDCK | Tips voor de eerste keer

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

witte270

Experimenterende gebruiker
Ik wil voor het eerst een keer 2-FDCK proberen. Nu heb ik via mijn vertrouwde kanaal 0.5 gram pellets hiervan gekocht.

Ik vraag mij echter af hoe ik dit het beste in kan nemen. Op het internet kan ik verschillende dingen vinden maar ik heb werkelijk waar een hekel aan snuiven.

Ik kan wel wat dingen vinden voor het nemen van deze research chemical via de orale manier maar kom er niet echt achter wat een geschikte dosis hiervan is.

Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Alvast bedankt

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Pellets ben ik nog nergens tegengekomen, ga er vanuit dat de nasale dosis ongeveer 3x zo heftig binnenkomt.
Dus doe de aangegeven nasale dosis x3.

Er is nog veel onbekend over dit middel dus ik zou als ik jou was je dosis gewoon lekker laag houden. en een beetje betasten met de hoeveelheid en langzaam opschroeven.

Het oraal herdoseren zal wel wat moeilijker gaan vanwege de lange come up, maar zeker niet onmogelijk.

Ikzelf vind het een fijne stof, en het experimenteren waard.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
0.5 gram pellets
Dus een pil met 500mg inhoudt? Zal wel een flink formaat pil wezen.

Als je in 1x 500mg 2F-DCK zou gebruiken zou dit in een zeer heftige ervaring resulteren. De effecten, potentie in gewicht, opkomst snelheid en duratie zijn vergelijkbaar aan die van Ketamine (2C-DCK) maar relatief net ietsje milder.

Voor een eerste keer zou ik eens 30-50mg 2F-DCK oraal nemen ofso en kijken hoe dat bevalt.

witte270

Experimenterende gebruiker
Dus een pil met 500mg inhoudt? Zal wel een flink formaat pil wezen.

Als je in 1x 500mg 2F-DCK zou gebruiken zou dit in een zeer heftige ervaring resulteren. De effecten, potentie in gewicht, opkomst snelheid en duratie zijn vergelijkbaar aan die van Ketamine (2C-DCK) maar relatief net ietsje milder.

Voor een eerste keer zou ik eens 30-50mg 2F-DCK oraal nemen ofso en kijken hoe dat bevalt.
Het is inderdaad een flinke joekel van een pil, iets wat mij was opgevallen toen ik m binnenkreeg. Toch nog gekeken voor de zekerheid op de website waar ik m aangeschaft heb en het is inderdaad 0.5 gram.

In een keer was ik ook niet van plan, ik ga je advies opvolgen en een kleine dosis eerst nemen en kijken hoe dit bevalt. Ik ben echter wel wat gewend aan tripmiddelen echter nog geen keta achtige effecten.

Wel benieuwd wat je bedoeld met heftige effecten? En is 500mg in een keer niet super gevaarlijk?

In ieder geval heel erg bedankt voor je advies

Purplext

Bewuste gebruiker
Ik zou zeker geen 500 mg in 1 x nemen. Daar kan ik me een flink aantal uren mee vermaken. Kan je die pil niet goed opbreken en dan gaan stapelen?

Purplext

Bewuste gebruiker
Over heftige effecten; ik neem weleens 250 mg in een kwartier in 2x en dat kan al stevig binnenkomen.
Ik bump dan vaak nog door en op hoge doses weet ik eigenlijk niks meer, snap ik niks meer, weet ik niet meer wat ik moet doen. Kan ik eigenlijk ook vrij weinig nog :grimacing:

Voor een eerste keer disso kan dat een beangstigende ervaring zijn. Ik vind het heel anders trippen dan op psychedelica.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
En is 500mg in een keer niet super gevaarlijk?
Net als met Ketamine gaat het waarschijnlijk niet fataal wezen. Als je 500mg 2F-DCK in 1x neemt zul je vrijwel zeker in een hole ervaring resulteren al kan het ook in een meer blackout aanleunende ervaring resulteren wanneer je geen tolerantie hebt.

Als je met je gezicht naar beneden in je kussen de hole in knalt kan dit fataal worden. Zeer uitzonderlijk maar er is een geval bekend waarop volgend MXE waarschijnlijk verboden werd gemaakt.
In ieder geval heel erg bedankt voor je advies
Graag gedaan, was nogal rauw op je dak gevallen was je hier nietsvermoedend ingegaan.
Zelfs al was het 'slechts' 250mg 2F-DCK wat waarschijnlijk alsnog in een hole ervaring kan resulteren, zeker met een oogmaskertje op. :P

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan