1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2-FDCK

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Emtho, 27 aug 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Emtho

Emtho Newbie

Hallo forum leden ik wou jullie wat informatie geven over 2-FDCK (ook wel 2f ketamine genoemd)

Info : Man, 20, 65kg

Ja het lijkt veel op ketamine ik kan er zelf geen verschillen tussen zien, op een na en dat is dat het 2 tot 3 uur duurt.
    Ook heb ik gemerkt dat het eerste anderhalf uur vrij intens is en dan rustig afbouwt.
    Na dat middel 3 weken (misbruikt) te hebben, ben ik er achter gekomen dat je niet al te snel een tolerantie opbouwt.
    Ik heb op het moment maar 10mg meer nodig om op het zelfde effecten te krijgen.
    Ik heb dit ook niet alle dagen achter elkaar gebruikt, meeste was 3 dagen achter elkaar.
    Ik ben niet gaan holen dat vind ik zelf geen fijn idee als je alleen bent.
    Van de misselijkheid waar sommigen mensen last van zouden hebben, heb ik geen last ja met lagen doseringen voel je dronken en draaierig. Maar dat kan je makkelijk oplossen door bij te nemen door het stapel effect.
    Wel heb ik gemerkt dat ik de volgende dag een mood lift had (Dat kan ook komen omdat ik van mezelf al vrij laag ligt)
    Waneer ik dit gebruik (tussen de 80-140mg) is mijn gedachten gang lastig te volgen, ben lichamelijk verdoofd (Helemaal verdoofd ben je niet je pijn grens ligt een stuk hoger)
    Ook ben je niet helemaal thuis maar nog wel in controle, als of je in soort limbo zit.
    lichamelijk is het niet te zien dat je hebt gebruikt, maar geestelijk ben je niet aanwezig.
    zelf kon ik niet slapen met dit middel, ook was ik voor mijn gevoel weer nuchter (3 uur na laatste inname kan je gewoon slapen)

Wat ik persoonlijk wel apart vind is dat je geen kater hebt, maar waar is het addertje onder het gras?

ik vond mijn ervaringen niet bijzonder of buitengewoon om er een trip report over te schrijven, ik hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeert.

psychedelicoo en Zonnetje vinden dit leuk.
  2. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Ik heb het gebruikt en vind het maar een saai middel. Tis bij lange na geen ketamine. Ja, het is dissociatief. Meer niet.

Pompen vindt dit leuk.
  3. Purplext

Purplext Bewuste gebruiker

Ik vind het leuker dan ketamine.

Ik was ook meteen op zoek naar het addertje en ik denk dat juist het gemak waar je het mee kan nemen, even een paar uurtjes spacen en geen enkele kater daarna, het een middel bij uitstek maakt om flink te misbruiken.

Ik koop het daarom voorlopig niet, want als het in huis is, gaat het op...

Fenrir en psychedelicoo vinden dit leuk.
  4. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Op dit goedje is zeker wel te holen, na een 2 weken break. 300 mg verspreid over 6 bumps en om de 5 minuten genomen.

De opkomst vind ik iets rustiger dan bij ketamine, en ook de roes is wat minder wazig.. (minder wtf momenten)(en minder wankel de eerste 150 mg)

Ook heb ik gemerkt dat ik er iets meer op kan ontspannen en meer van kan genieten(wellicht omdat het wat langer duurt)

Het verschil qua visuals is er niet echt alleen bij ketamine heb ik wel veel meer het gevoel dat er aan me getrokken word. Dan ben je op iets aan het letten en eigenlijk net waneer je er iets van kan maken word je er weer weg getrokken.

Met 2-fdck heb je net wat meer tijd om te aanschouwen vind ik.

Ik vind het een interessante stof, maar omdat ik er zo weinig informatie over kan vinden. Heb ik het maar bij 1 bestelling gehouden. En inderdaad als ik het in huis heb en ik kan er makkelijk bij, heb ik op een saaie vrijdag of zaterdag veel drang om even 2 uurtjes te ontspannen met daarna geen kater.

Weet iemand waarom er een fluor atoom is toegevoegd en wat er hiermee gebeurd in het lichaam?

acht.zes en Fenrir vinden dit leuk.
  5. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

vond het geen fuck aan. Geef mij maar echte keta

PsychedelicMagic vindt dit leuk.
  6. F.E.A.R.

F.E.A.R. Belezen gebruiker

Ik heb 0 ervaring met ketamine, maar ben wel in bezit van dit stofje. Ik heb 1 keer een lijntje van 30mg gesnoven en het daarbij gehouden. De effecten waren minimaal. Licht dromerige geest maar zou best weleens placebo kunnen zijn.

Ik wil het nog een kans geven maar weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Welke dosering houd ik aan? Hoe vaak bijnemen? Verder nog zaken om rekening mee te houden?

7. Purplext

Doseringen kun je vinden op Psychonautwiki. Je had een dosis die valt onder Light. Je zou kunnen stapelen door om de 10-15 min. een dosis erbij te nemen tot je het gewenste effect hebt.

Advies om screenshots van de tijd van inname te nemen omdat je tijdsbesef nogal verstoord kan raken. Daarom leg ik ook al afgewogen lijntjes klaar, want wegen en lijntjes leggen onder invloed wordt ook lastiger....

Zorg dat je ergens veilig zit/ligt, je motoriek wordt ook beïnvloed, dus geen trappen lopen, in open ramen zitten e.d. wordt afgeraden. Een tripsitter is ook geen overbodige luxe.

Het is een RC, dus je bent je eigen proefkonijn. Er is niks bekend over de effecten op langere termijn...

Fenrir, psychedelicoo en F.E.A.R. vinden dit leuk.
  8. Baap

Baap Experimenterende gebruiker

Het fluor atoom is toegevoegd en het chloor atoom uit de echte ketamine verwijderd. Dit is gedaan zodat het net een andere formule heeft en hierdoor legaal is, maar je weinig tot geen verschillen merkt.

9. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Wijs gebruiker Donateur

Wat ik hiervan als nadeel heb ervaren, is dat het de bijwerking van bloedplassen kan hebben.
    Ik plaste ineens meer dan een theekopje bloed uit. Daar schrok ik best wel van.
    Ik ben ermee gestopt.
    Maar je kon leuk even een kleine wijle dissocieren....

10. psychedelicoo

En wat voor dosissen heb je gebruikt? En hoe regelmatig? Dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het net als deschloroketamine, een destructief effect heeft op de blaaswand.

Ik kan me voorstellen dat er op een lang termijn een hoop klachten kunnen ontstaan. omdat je lichaam teveel van het element fluor binnenkrijgt.

In voeding/drinken/water zit ook fluoride. dat is maar een hele kleine hoeveelheid van de stof fluor.

Als je lichaam teveel fluor binnenkrijgt kan je juist tandbederf krijgen,osteoporose en beschadiging van de nieren, zenuwen en spieren kunnen ook optreden.
    https://mens-en-gezondheid.infonu.n...e-gevolgen-van-fluoride-voor-een-lichaam.html

Ikzelf heb nog geen nare bijwerkingen gehad, en gebruik deze stof regelmatig.
    Ik merk wel dat ik ontzettend veel moet plassen.
    Verder is dit dan ook het enige.

Als mijn huidige bestelling opraakt ga ik ook even een hele lange tijd niks meer bestellen.

Heb het wel weer gezien dat dissociëren.

Laatst bewerkt: 25 sep 2019
  11. Legio Patria Nostra

Altijd goed om te weten, wanneer je even een rustmoment moet inlassen natuurlijk.

Ik heb van die 2 FDCK HCL met tussenpozen van enkele dagen, deze stof een keer of 10 in lage dosissen, gebruikt. (30 mg)
    Hierna stopte ik hiermee, en dan zit je een keertje de stoelgang in praktijk te brengen , en dan ineens dit bloed, wat zowat een dag of 4 aanhield.
    Nog nooit zoiets gehad.
    In Psychonaut wikipedia stond de info over deze mogelijke bijwerking te lezen, en d aan is 2 plus 2 toch wel 4.
    Met de dissociatieve stoffen heb ik het nu óók wel even gehad.....

12. Purplext

Je hebt toch een urinekweek gehad? Kwam daar geen bacterie uit?

13. Legio Patria Nostra

Nee. Daar kwam niets verder uit.
    En dat sterkte mijn vermoeden dat dit verschijnsel van de 2FDCK kwam.....

14. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

2FDCK is mijn favoriete ketamine analoog.
    Gebruikt het zelfs liever dan normale ketamine.
    De roes voelt voor mij veel "schoner" aan en ik vind het recreatieve waarde ook hoger hierdoor.

psychedelicoo vindt dit leuk.
  15. Legio Patria Nostra

De laatste 2 FDCK was werkelijk super!
    Een paar korte, maar zeer mooie tripjes kunnen maken, en, zonder een centje last naderhand.
    Voor mij de meest prettige rc tot nu toe.
    Wordt herhaald .

GoldenGrow vindt dit leuk.
  16. Legio Patria Nostra

Nóg een groooooot voordeel van 2 FDCK
    Als ik hiervan iets genomen heb , zijn voor een dag of twee mijn sigaren echt niet meer te pruimen!
    Werkelijk, ze smaken meer dan verschrikkelijk.
    Misschien iets om bij een stoppen met roken traject of pakket bij de apotheek toe te voegen?!

17. F.E.A.R.

Ik vind de effecten van 2FDCK verschrikkelijk. Ik raak verzeild in emotieloze en duistere gedachten. Muziek klinkt niet mooi meer, empatisch vermogen is volledig weg. Wel merk ik een mood lift die aanhoud tot enkele dagen na gebruik. Maar dat vind ik de vervelende trip absoluut niet waard. Ik kan totaal niet begrijpen waarom dit recreatieve waarde heeft. Maar zo zie je, iedereen is anders.

18. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Heb jij ervaring met andere dissociatieve middelen?

19. Legio Patria Nostra

In deze raag ik mij het volgende af:

Stel, drug met de naam A, heeft bij persoon A een zeer kleurrijke visuele trip als effect. Die 4 uur duurt ongeveer.

Is het dan aan te nemen, dat deze drug A bij persoon B, dezelfde visuele werking heeft?
    Met dezelfde 4 uren effect?

Gewicht van beide personen is hetzelfde.
    Zij hebben hetzelfde gegeten, en ook evenveel .

Graag info!

20. Purplext

Wat een nare uitwerking heeft het op jou zeg, echt het tegenovergestelde van mijn ervaringen. Heb je het meerdere keren geprobeerd?

GoldenGrow vindt dit leuk.
  21. F.E.A.R.

Nee, dit was mijn kennismaking ermee.

Yes, heb het 3 keer geprobeerd. De keren ervoor waren nog wel grappig en interessant. Vooral de body high. Maar ik voelde me telkens heel emotieloos.

Ik denk dat dit type drugs niet voor mij is. Ik houd ervan als ik een warm gevoel krijg, dat de liefde voor mijn medemens stijgt en ik extra van muziek kan genieten. 2-FDCK maakt me afstandelijk.

22. GoldenGrow

Hoeveel mg neem je

23. Ikbeneenfiets

Ikbeneenfiets Belezen gebruiker

Tsja daarom noemen ze die stoffen dissosiatief... Dat had je kunnen weten ^^.

24. Legio Patria Nostra

Ik heb dit effect dus niet.
    De laatste hoeveelheid die ik had, was werkelijk erg, erg leuk.
    Nu...even niets.
    Je kunt niet elke dag aan het trippen slaan.
    Tenminste, ik niet .
    Alleen al, omdat ik op de dag zelf beslist niet kan rijden.

25. F.E.A.R.

Ergens wel ja. Maar ik las veel positieve reviews waar deze effecten niet beschreven werden.

Bijzonder zeg! In welke setting gebruik jij het? Ik nam het alleen, thuis. Misschien hielp dat ook niet. Ik wilde het echter eerst daar proberen alvorens ik een leuk feest zou verzieken.

Ikbeneenfiets vindt dit leuk.
  26. GoldenGrow

Ik neem het thuis en ik word er heel ontspannen en gelukkig van. ik neem ongeveer elk halfuur 2 sleutelpuntjes

27. Legio Patria Nostra

Bin mij dus ook:
    Thuis. Op een speciale ingerichte ruimte.
    Met veel lichteffecten, en muziek.
    Daar kan ik dan tot mijzelf komen, mediteren, en....trippen.
    Een absolute veilige setting.
    En, als ik dan ga trippen, met 2 FDCK dan bouw ik deze op.
    Niet ineens een " bommetje, " dus .

28. Purplext

Ik word er soms euforisch van zo gelukkig ben ik op de 2-f. Alleen maar genieten.
    Ik doe het altijd in m'n triphol met ledlicht, projecties en andere lampjes. Lekker muziek erbij.
    Ik weet wel dat als ik dan even in m'n woonkamer ben, ik het daar een stuk minder aangenaam vind. Setting heeft vast ook invloed.

Ik moet er overigens niet aan denken dit op een feestje te doen met de doses die ik neem. Een klein nakkie zou nog wel leuk kunnen zijn.

29. Legio Patria Nostra

De setting voor een tripje van een uurtje is super belang!
    En, a priori.....een goede stemming hebben.

30. psychedelicoo

Ikzelf gebruik het meestal in een zo donker mogelijke ruimte,Een oogmaskers kan daarbij heel goed helpen.

lekker liggen, oortjes in, ontspannen maar.
    Ik word heel ontspannen van 2f en de closed Eye visuals zijn gewoon een groot spektakel.

Ik merk wel als je wat tolerantie opbouwt dit steeds minder word. Ook als je meer neemt krijg je niet de visuals zoals je ze gewend bent na een 2 weken break.

31. Legio Patria Nostra

Dat is natuurlijk een waarheid als een koe.
    Te snel, te veel van iedere drug treedt er tolerantie op....op zich is twee weken vrij kort om weer Full Pull te gaan, met opiaten bij mij mij duurt de afbouw van de tolerantie daarvan enkele maanden....

32. psychedelicoo

Jah dat is ook zeker waar.
    bij deze stof zit ik na 2weken weer aardig bassline om de gewenste effecten weer te bereiken. Dus zeker geen lange tijd. Dat kan natuurlijk per persoon verschillen.

Maar probeer te zeggen dat meer nemen ook totaal zinloos is, je word maar vager en vager. Waarbij de visuals ook alleen maar complexer en minder te begrijpen zijn, en je uiteindelijk alles vergeten ben wanneer je weer nuchter bent.

33. Paradise

Paradise Newbie

Ik vind het een mooie disso.
    Vind hem niet zo verslavend omdat je zoveel troep naar binnen moet werken.

Met elke disso heb ik al gehad dat hij totaal anders valt,
    de ene keer perfect, de andere keer redelijk onaangenaam.

MXE vond ik de eerste keer de meest domme drug die ik ooit genomen had.
    O-PCE vond ik dan weer de meest geweldige.

Ik vind het totaal geen drugs om dagelijks te doen.
    Vond het erg verslavend en alles behalve gezond.
    Moeilijker om te stoppen dan opiaten voor mij.

34. Legio Patria Nostra

Een interessante trip gisteren gehad.
    Totaal anders, dan de vorige met 2 FDCK .
    Het werd een trip net weinig Visuals, maar wel een enorm diepgaande vraagstelling van
    Waarom ben ik hier,
    Wat wil ik eigenlijk (nog) hier
    Wat is ons doel hier
    Op deze wereld, dus.
    Mss schrijf ik een tripreport
    Ik moet eea laten bezinken en overdenken.

Purplext vindt dit leuk.
  35. Legio Patria Nostra

Ik ga vanavond nog even verder in retraite
    Ik ben nog niet geheel uitgetript zogezegd

36. Purplext

Wat een giller dat ik dit zeg, maarre, dit dacht ik echt elke keer dat ik 2-f gebruikte; er komt geen end aan!

37. GoldenGrow

heb jij al een hole bereikt met 2fdck?

38. Legio Patria Nostra

Ja. Een hele aparte! Leven in de tweede dimensie.
    Alles is plat, heeft lengte en breedte, maar geen hoogte...
    Op de grond gedondert en daar stevig
    doorgetript een uur lang!

39. Legio Patria Nostra

Gisteren de trip geprobeerd om af te maken.
    En, zo als te verwachten was, is dit niet gelukt.
    Ik kreeg totaal niets voor elkaar, laat staan dat eea duidelijk werd.
    Wat een rare trip.
    Geen enkele euforische werking.
    Ook geen negatieve.
    Er gebeurde totaal niets, terwijl ik danig onder invloed was.
    Volkomen helder, maar toch niet mezelf.
    En weer diep nadenken over de zin van het bestaan. Voor mij, dus.
    En het leek of mijn hersenen kookten.
    Enorme druk in mijn schedelpan.
    Ergo.
    Exit 2 FDCK.
    Zo is er geen donder aan.
    Op zoek weer, naar wat leukers.....
    Ik vraag me af, waarom de rc's die uppers zijn, wel nog verkrijgbaar zijn,
    En downers, zoals pijnstillers, dus niet.
    Behalve de benzo's dan, maar dat zijn voor mij geen "echte" zoals de U series, die vrijwel direct in de ban gaan....

40. Ikbeneenfiets

Ikbeneenfiets Belezen gebruiker

Misschien gebruik je het ook iets teveel achter elkaar man... Geef het een paar maandjes misschien. Sowieso goed om disso´s niet te vaak te doen.

Fiets

psychedelicoo vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...