2-FMA Vragen

Daan1900

Newbie
Hallo,

Ik heb 1 gram 2-FMA besteld. Ik lees alleen maar positieve dingen over deze drug en wil het graag een keer proberen.

Voor mijn werk zit ik veel achter mijn desk, werken aan websites etc... en komt deze drug goed van pas om mij opgepept, gefocust op het werk te houden (als het goed is :P).
Ik merk dat ik de laatste tijd niet genoeg gemotiveerd ben en liever even YouTube opzet tijdens het werk.

Even vooraf:
Al ervaring met XTC, alcohol, wiet & tripmiddelen.

Anyway ik heb wat vragen over 2-FMA die hopelijk een eerdere gebruiker kan beantwoorden:

Ik wil de drug (+-20mg) op het werk gebruiken dus. Hoe zit het met je pupillen, zijn dit joekels zoals bijvoorbeeld bij XTC of valt hier vrij weinig van te merken. Als me pupillen zo groot als pannenkoeken worden houdt het voor mij al op / kunnen andere mensen zien dat ik aan de drug zit.

Hoe neem jij het? Snuifen of oraal? Als je het oraal neemt, mix je het dan gewoon met water, hoe is de smaak?

Qua dosis heb ik genoeg informatie :).

Bedankt :grin:!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Van de stof zelf kan ik je weinig info geven maar in verband met grote pupillen denk ik dat het wel goed meevalt. Bij pep is het ook zo als je de dosis normaal houd en niet bijneemt die pupillen toch goed meevallen. Denk dat dit met 2fma hetzelfde is.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik merk dat ik de laatste tijd niet genoeg gemotiveerd ben en liever even YouTube opzet tijdens het werk.
2-FMA kan helpen met de motivatie maar het is geen wondermiddel dat al het werk voor je gaat doen. Het kan de moeite waard zijn voor jezelf van tevoren op te schrijven wat je die dag of de komende dagen zoal gedaan wilt krijgen.

Als je namelijk 2-FMA zonder enige planning gebruikt loop je het risico dat je urenlang Youtube filmpjes begint te kijken en je jezelf daarop conditioneert.
Hoe neem jij het? Snuifen of oraal?
Ik neem een neusspray van 20ml, die vul ik met water en 1 gram 2-FMA. Mijn neusspray sprayt een ruime 75x per 10ml dus 150 sprays komen er totaal uit de 20ml. 1000mg / 150 = 6,66mg. Vervolgens spray ik 2 of 3 keer voor de gewenste dosering (13,33mg of 20mg), dit kan zowel oraal als nasaal.
hoe is de smaak?
Een beetje 'chemisch bitter'.
Hoe zit het met je pupillen
Als je onder de 50mg 2-FMA blijft zal dit normaal gesproken niet merkbaar moeten wezen.

Bovenaan