2 keer bijgenomen xtc

avondmaal

Newbie
heyhey

afgelopen zaterdag heb ik voor de tweede keer xtc gedaan. de vorige keer was in april. Om 12u heb ik iets meer dan een kwartje gedaan. Rond half 2 weer iets meer dan een kwartje. hierna begon ik het te voelen. Toen was mijn vriendin slecht aant gaan en hebben we 2,5u neergezeten toen ik zwaar aant koeken was. Rond 4u heb ik dan voor een derde keer een kwartje gedaan en ook een paar dipjes mdma, omdat we net terug gingen dansen en ik weer iets wou voelen. Twintig minuten later ook een kleine sleutel mephy gesnoven.

nu heb ik enkele vragen:
1. is het heel slecht om twee keer bij te nemen? Zorgt dit ervoor dat je langer dan drie maanden moet wachten voor je nog eens mdma doet, of maakt dit gewoon de kater erger? de eerste keer dat ik mdma heb gedaan had ik ook 2 keer bijgenomen
2. wat is mephy eigenlijk? is dat 3-mmc of 4mmc (had gebrukt van mensen die ik daar leerde kennen maar die wist zelf niet of het 3mmc of 4mmc was)? zorgt de combinatie van xtc en mephy ervoor dat je een langere tijdsspanne moet doen tot je weer een van die drugs gebruikt? of kan ik binnen 3 maanden weer gewoon eens xtc doen?
3. ik zou graag in september nog eens naar een rave gaan. Kan ik dan 2cb nemen als ik een maand eerder xtc heb gedaan

groetjes

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
is het heel slecht om twee keer bij te nemen?
Het beste kun je het laten bij 1 dosis of hoogstens 1 redose. Weet wat je neemt en hou je dosis onder de +-150mg. Rond de 100mg kun je vaak al genoeg en heftige effecten op hebben.
Zorgt dit ervoor dat je langer dan drie maanden moet wachten voor je nog eens mdma doet, of maakt dit gewoon de kater erger?
Voor de drie maanden maakt het niet heel veel uit, maar het is wel slechter voor je en het vergroot je kater. Nu maakt het natuurlijk niet uit of je 5x binnen 2 uur bijneemt en jouw totale dosis 150mg is, of dat je in 2x 150mg neemt. Je totale dosis is dus voornamelijk waar het om draait
wat is mephy eigenlijk?
Mephy is geen naam voor een drug. Het kan een afkorting zijn voor mephedrone, wat 4-MMC is. Nu is 4-MMC vrij zeldzaam dus is de kans groot dat je met 3-MMC te maken hebt.
zorgt de combinatie van xtc en mephy ervoor dat je een langere tijdsspanne moet doen tot je weer een van die drugs gebruikt? of kan ik binnen 3 maanden weer gewoon eens xtc doen?
Ja, niet combineren. Het heeft geen toegevoegde waarde, je vergroot de kans op negatieve effecten, vergroot je kater en belast je lichaam en hersens verder.
Kan ik dan 2cb nemen als ik een maand eerder xtc heb gedaan
Dat kan wel, 2C-B maakt geen serotonine vrij dus dat staat los van de onderliggende reden achter de drie maanden vuistregel. Desondanks is het wel verstandig om genoeg tijd te nemen tussen je drugsgebruik en niet zeer kort op een MDMA ervaring je trippen. Maar een maand vind ik schappelijk 👍.

Groetjes!

avondmaal

Newbie
Het beste kun je het laten bij 1 dosis of hoogstens 1 redose. Weet wat je neemt en hou je dosis onder de +-150mg. Rond de 100mg kun je vaak al genoeg en heftige effecten op hebben.
Ja, het probleem is dat ik in België woon, en dus niet kan laten testen hoeveel mg er exact inzit.
Mephy is geen naam voor een drug. Het kan een afkorting zijn voor mephedrone, wat 4-MMC is. Nu is 4-MMC vrij zeldzaam dus is de kans groot dat je met 3-MMC te maken hebt.
haha, mephy is hoe iedereen het daar noemde (Gent, België)
Dat kan wel, 2C-B maakt geen serotonine vrij dus dat staat los van de onderliggende reden achter de drie maanden vuistregel. Desondanks is het wel verstandig om genoeg tijd te nemen tussen je drugsgebruik en niet zeer kort op een MDMA ervaring je trippen. Maar een maand vind ik schappelijk 👍.
oké, bedankt voor al je antwoorden!!! :)))

Neo-Shulginist

Badass junkie
haha, mephy is hoe iedereen het daar noemde (Gent, België)
Als mensen dat doen, wees dan gewoon een beetje Hollands en vraag door wat ze daarmee bedoelen :tearsofjoy:
Straatnamen zijn altijd zo verwarrend en kunnen daardoor ook tot onveilige situaties leiden omdat mensen feitelijk niet goed weten wat ze nou eigenlijk aan het gebruiken zijn. Soms is de sociale situatie natuurlijk zo dat er bepaalde dingen als vanzelfsprekend worden beschouwd. Maar aangezien het gaat om je veiligheid is het in dat soort situaties misschien toch beter om een beetje brutaal/onbeleefd te zijn door te vragen wat mensen nou eigenlijk precies bedoelen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja, het probleem is dat ik in België woon, en dus niet kan laten testen hoeveel mg er exact inzit.
In Brussel is er (zeer beperkt) capaciteit om wel drugs te laten testen bij Modus Vivendi.

Aangezien drugs testen in België nog in de kinderschoenen staat lijkt het me een goed idee om Modus Vivendi te overweldigen met aanvragen om drugs te testen via dat Early Warning System. Op die manier genereer je namelijk politieke druk om het systeem uit te gaan breiden. In Nederland is het in de jaren '90 ook heel klein begonnen met gewoon een paar mensen die een tafeltje neerzetten op dancefeesten en handmatig wat testvloeistof op pillen druppelden. Maar vanwege succes is dat steeds verder uitgebreid tot het meest ontwikkelde Early Warning System ter wereld wat jaarlijks iets van 18.000 samples van de Nederlandse drugsmarkt test.

Overigens is het ook mogelijk om vanuit België je drugs te laten testen via Energy Control in Spanje. Dan kan je je drugs opsturen via de post en krijg je de uitslag later toegestuurd. Bij Energy Control moet je wel zelf voor de test betalen omdat de overheid het niet subsidieert. Voor één keertje drugs gebruiken is dat mogelijk wel een prijzige optie. Maar als je met vrienden wat inkoopt en dan één testje doet voor veel keren gebruiken dan hoeft het eigenlijk niet eens zo duur te zijn. Ik zou in ieder geval wel 8 euro of meer overhebben per avond om mezelf ervan te verzekeren dat ik geen vervuilde drugs inneem. Daar zou ik echt niet moeilijk over doen zelfs.

avondmaal

Newbie
In Brussel is er (zeer beperkt) capaciteit om wel drugs te laten testen bij Modus Vivendi.

Aangezien drugs testen in België nog in de kinderschoenen staat lijkt het me een goed idee om Modus Vivendi te overweldigen met aanvragen om drugs te testen via dat Early Warning System. Op die manier genereer je namelijk politieke druk om het systeem uit te gaan breiden. In Nederland is het in de jaren '90 ook heel klein begonnen met gewoon een paar mensen die een tafeltje neerzetten op dancefeesten en handmatig wat testvloeistof op pillen druppelden. Maar vanwege succes is dat steeds verder uitgebreid tot het meest ontwikkelde Early Warning System ter wereld wat jaarlijks iets van 18.000 samples van de Nederlandse drugsmarkt test.

Overigens is het ook mogelijk om vanuit België je drugs te laten testen via Energy Control in Spanje. Dan kan je je drugs opsturen via de post en krijg je de uitslag later toegestuurd. Bij Energy Control moet je wel zelf voor de test betalen omdat de overheid het niet subsidieert. Voor één keertje drugs gebruiken is dat mogelijk wel een prijzige optie. Maar als je met vrienden wat inkoopt en dan één testje doet voor veel keren gebruiken dan hoeft het eigenlijk niet eens zo duur te zijn. Ik zou in ieder geval wel 8 euro of meer overhebben per avond om mezelf ervan te verzekeren dat ik geen vervuilde drugs inneem. Daar zou ik echt niet moeilijk over doen zelfs.
wow, dit wist ik helemaal niet! ik ga dit zeker eens uitzoeken tegen de volgende keer, bedankt!

Bovenaan