2 maanden ghb en verslaafd

din

Newbie
Ik lees alleen verhalen over mensen die er jaren verslaafd aan waren, vandaar mijn nieuwe topic hierover.

het is er rustig aan ingesluimerd, maar heb ongeveer 2 maanden iedere dag ghb gebruikt.
Nu waren dat niet zeer grote hoeveelheden die ik hier op de forums lees maar wel dagelijks een aantal dopjes.
Heb geloof ik nog geen hoge tolerantie, dus zal er hopelijk ook niet zo veel last van hebben.
Mijn vraag is nu eigenlijk: kan ik het binnen enkele dagen hebben afgebouwd?
aangezien ik er nog niet zolang aan zit?

Flameon

Badass junkie
Re: 2 maanden verslaafd

Bij GHB blijf ik altijd zeggen dat je met prof hulp moet afkicken, voor je eigen leven!
Het is allemaal vrij gevaarlijk om zelf af te kicken, maar zeker met ghb (omdat het een lichaamseigen stof is)

din

Newbie

Dat is eigenlijk geen mogelijkheid..
ik heb mijn ghb wat verdund, en vandaag is het eigenlijk ook goed gegaan.
heb wel wat zweethandjes, maar pas als ik begin te trillen pak ik een volgende dosis waar telkens ruim 4 uur tussen zit.

din

Newbie

zowiezo lange wachtlijst, en ik heb geen hoge lichamelijke verslaving dus denk dat als ik aan de beurt ben ik er al vanaf ben, want wil echt afbouwen en als ik toch eerst vier maanden moet wachten voor zo'n programma kan ik er geloof ik dan al vanaf zijn..
vandaar dus eigenlijk..

Ik heb ook niet iedere 2 uur een dosis nodig nu ik dit hier wel met wat zweterige handjes aan het typen ben is mijn laatste dosis alweer 5uur geleden

azerty1987

Belezen gebruiker

hij vertelde ook iedere dag een par dopjes dus niet 24/7

ik heb precies het zelfde al is gehad je hebt geen hulp nodig daarvoor!
als je echt moeite hebt neem je toch een half dopje ofzo?

TrippyShit

Badass junkie

GHB is subtiel rotspul :P
Ik zit nou ook in de 3e dag zonder GHB na 2weken dagelijks gebruik waarvan ook 1 midweek, de 1e, van 's ochtends tot 's avonds. Gisteren wat nogal kut. Door de kern van mn lichaam en ledematen zo'n verschrikkelijke onrust. Bij het besef dat er geen GHB was had ik ook iets minder zin om mn bed uit te gaan leek wel. Ook zat ik er de hele dag best vaak aan te denken om GHB te halen van mn geld wat voor vakantie bedoeld is. Conlcusie: Ik heb GHB nogal onderschat :P

Nu even niet, over 8dagen op vakantie voor 10dagen, dan zitten we zo'n beetje op de 3 weken. Dan ben ik home alone voor een weekie en dan haal ik maybe wel weer een flesje GHB. Maar dan niet weer 0.4/0.5L want dan blijft er daarna ook niks over :P

Dat je na 2 maanden nog geen lichamelijke verschijnselen hebt, vind ik dus opzich appart. Maar beter voor jou iig. Ik zou even een lekkere pauze nemen nu het nog kan & daarna weer verder kijken..

Bovenaan