2 maanden

harry123

Bewuste gebruiker
Hey mensen, ik zit met een vraagje. Ik weet dat speed ook invloed heeft op je serotonine huishouding, nou is mijn laatste keer xtc geweest bij qlimax, en wil graag bij Hard Bass ook gebruiken, maar dan heb ik geen 3 maanden pauze.. Maar wil eigenlijk volgende week vrijdag op Focus ook wel wat speed gebruiken, maar ben dan bang dat dat mijn trip beïnvloed van xtc, dus dat ik dan maar een avondje nuchter moet doen.

En nog iets, kan ik iets nemen om de sero toch wel weer aan te vullen of zo, dat ik hetzelfde effect kunstmatig heb van die 3 maanden pauze?

Sorry als het onduidelijk is..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Is er zeker als ik je goed begrijp. Je zou bij een smartshop wat supplementen kunnen halen ervoor. Gewoon even informeren daar. En after E is ook handig voor sommige die last hebben van de 'dip'. Dacht dat er wel een aantal supplementen voor zijn.

Al langs een smartshop geweest met deze vraag?
Hopelijk weten die de naam waar ik niet op kom nu :P

harry123

Bewuste gebruiker
Oke bedankt, en met die supplementen komt mijn serotonine huishouding dan sneller op pijl? Dat het dan in 2 maanden weer op pijl is ipv 3 maand?

Goed idee, ik ga wel even langs de smartshop :wink:.

Thanks voor de reactie

EDIT: Ook als ik eventueel volgende week vrijdag een lijntje pep snuif? Of moet ik gewoon geen drugs meer aanraken?

Ntronaut

Experimenterende gebruiker
harry123 zei:
... en met die supplementen komt mijn serotonine huishouding dan sneller op pijl?
Wat zeker helpt is tryptofaan. Dit kan je bij de meeste gezondheidswinkels kopen.

harry123

Bewuste gebruiker
Ja heb gehoord over 5 htp, melatonine en l-tryptofaan.
Ga binnenkort even wat inslaan bij de etos en de tuinen, volgens mij best prijzig allemaal :( Wat we er wel neit voor over hebben :P

Ntronaut

ZERO- zei:
Dat is toch dat 5htp? Of is dat nu weer wat anders?
Zowel l-tryptofaan als 5-HTP zijn precursors van serotonine. 5-HTP zelfs 1 stapje dichterbij, en werkt dus ook sneller, maar het nadeel van 5-HTP is (zo lees ik vaak) dat er tolerantie optreedt. Dat probleem heb je bij tryptofaan niet. Waarschijnlijk omdat tryptofaan ook gewoon in voedsel voorkomt.
Je kunt beide gebruiken, maar naar wat ik gelezen heb, is tryptofaan veiliger en langer bruikbaar.

harry123

Bewuste gebruiker
Mijn plan tot nu toe is, l tryptofaan voor de maand van te voren en een maand er na, 5htp een week van e voren en week er na

zornax

Vraag ik me ook af, ik zit nu ook in mijn pauze maar heb vorig weekend paar kleine lijntjes pep op. (tja niet van plan maar ik was dronken) Hoeverre zou dit invloed hebben op mijn XTC?

Nu 5 weken pauze na deze zomer tot oktober tevaak gebruikt te hebben. Bijna om de 2 weken wel iets gebruikt, afgewisseld met 4fmp en pep dat wel. Misschien met oud en nieuw weer wat en anders gewoon nog langer pauze!

Ntronaut

harry123 zei:
Mijn plan tot nu toe is, l tryptofaan voor de maand van te voren en een maand er na, 5htp een week van e voren en week er na
Onnodig. Jij bent je geld aan het verspillen.

Ntronaut

zornax zei:
Vraag ik me ook af, ik zit nu ook in mijn pauze maar heb vorig weekend paar kleine lijntjes pep op. (tja niet van plan maar ik was dronken) Hoeverre zou dit invloed hebben op mijn XTC?
Die vraag wordt veel gesteld op dit forum. De invloed schijnt marginaal te zijn, maar is er wel.
Ik denk dat je het beste 6 weken voor je X gebruik even echt helemaal niks moet gebruiken.

harry123

Bewuste gebruiker
Ntronaut zei:
harry123 zei:
Onnodig. Jij bent je geld aan het verspillen.

Oke, maar zou je dan ook kunnen zeggen hoe ik het dan wel zou moeten doen? Want aan alleen zeggen van geldverspilling heb ik weinig aan :P

Bovenaan