2-MeO-Ketamine

Telefoon

Wijs gebruiker
is wel vind baar, gewoon goed zoeken

ik wacht alleen nog tot het iets wat goed koper word met bestellen

Paperplane.

Wijs gebruiker
Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.

Peace,

boenkeng

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Dit is ketamine, met de 2-chloro groep vervangen door een 2-methoxy groep. Reports lijken heel veel op ketamine. Nog bijna geen info over toxiciteit, maar het ziet er allemaal niet zo spannend uit. Het is twee stappen verder van makkelijk te verkrijgen grondstoffen dan ketamine is, en is dus niet heel handig. Lekker laten liggen als je aan gewone keta kan komen.

Peace,
Nja juist om die laatste reden leek me dit al wat? Heb jij het al ergens (kunnen) bestellen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Paperplane. zei:

Peace,
Nja juist om die laatste reden leek me dit al wat? Heb jij het al ergens (kunnen) bestellen?

Nope, ik baseer dit puur op reports en mijn ervaring met keta en mijn kennis over organische chemie.

Verplaatst naar "Ketamine" forum.

GMR

Newbie
had laatst 3 gram gehaald
maar vind gewoone ket leuker
bij deze keta lijkt er juist meer zwaarte kracht

boenkeng

Bewuste gebruiker
3gram? Ik dacht dit nog nergens te koop was. En vele vendors hebben het alweer gesaneerd omdat het amper potentie heeft. N-eythyl-ketamine wordt binnenkort volop aangeboden. Hier ben i kdan erg benieuwd naar.

bruggeman

Newbie
Ik heb me altijd afgevraagd waarom Parke-Davis destijds ervoor koos om de 2-chloro variant (ketamine dus) op de markt te brengen terwijl ze ook de ongesubstitueerde verbinding (deschloroketamine) en verschillende andere analogen getest hadden?

Ik vermoed de korte werkingsduur van ketamine...

Bovenaan