• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-mmc nasaal en anaal live trip report !

De Zeemeerman

Badass junkie
Drugs: 2-mmc kristal poeder
Situatie : thuis
Roa: nasaal en anaal

Ik heb eergisteren in een impuls wat online besteld, laatste keer was eind januari dus vooruit dan maar. 1 gram en niet meer want alles gaat op 🫣

De hele dag probeer ik er niet aan te denken maar het is alsof je probeert om niet aan roze olifanten te denken 😂
Ik denk steeds het komt vast niet vandaag,
vast niet etc
Ik heb boodschappen gedaan en zou de postbode al geweest zijn ??!!
Nog niet en ik wacht…
Ben in de keuken en de brievenbus kleppert ! Yes!!

Ik kan me niet beheersen en ga direct naar de slaapkamer waar alles klaar ligt.
Ik plet de kristallen in het zakje en schep er wat uit met een rietje waar ik een stukje uit heb geknipt.
Met nog een stukje rietje snuif ik het lijntje op 😅
Het doet pijn maar kan erger!

De spanning van de dag valt weg nu ik heb gebruikt
Het geeft geen echte rush maar ik wordt wat zweverig en licht en rustig in het hoofd. Licht verhoogde hartslag en beetje zweethanden, verdoofd gevoel bij voortanden

Ik maak direct een plug spuitje klaar en ga op bed liggen en breng het in.
Met een kwartiertje voel ik licht effect nog niet heel bijzonder.
Ik neem wat homeopatische tabletjes tegen misselijkheid die bij mij goed helpen bij reisziekte

Ik krijg zin om wat te doen en ga verder in de keuken met koken en app ondertussen met iemand die gister heeft gehoord dat een bekende plotseling is overleden. Ik kende hem van vroeger en vindt het erg maar vooral voor haar😢
Ik voel meer empathie en durf dat makkelijker te uiten
Ik sta wat onstabieler en loop beetje wiebelig, aan ogen niks te zien

Na een uurtje snuif ik nog een lijntje maar het is lastig want het poeder lijkt vochtig geworden , hoe vreemd ?

Ik snuit mijn neus en er zit bloed bij 😬
Het valt mee wel veel snot 😪

Ik wilde het testcentrum bellen maar durf niet goed en het is bijna 17 uur misschien beter morgen doen als het lukt om iets over te houden 😜

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    123,5 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik probeer een klein beetje vochtig poeder te drogen in de magnetron…
Het begint vrijwel direct te koken!
Oeps!!🫣
Gauw eruit en het is nu een plasje 😂
Ik laat het afkoelen en het wordt weer solide, ik kap het fijn en snuif het met moeite op want nog steeds vochtig.
Ik snuit mijn neus en neem een slokje water en snoepje tegen de vieze smaak.

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik zit ontspannen en zweverig op de tuinbank heb wel wat last van kaak klem maar niet erger als bij sterke koffie bijv
Mijn hoofd is heerlijk rustig zonder veel Ping Pong gedachten ☺️
Wat zal ik gaan doen?
Stukje wandelen of fietsen ?
Verkeer is nu druk dus beter van niet

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik loop een klein stukje naar de rotonde vlakbij en kijk naar het verkeer nu.
Mensen lijken me vreemd aan te kijken zo van wat doe jij nou ?
Ik vind een glazen fles en neem het mee, zal het in de glasbak doen 👍
Komt zij toevallig nog voorbij zo? Nu zo’n beetje van haar werk en dan komt ze hierlangs, zie haar nog niet misschien neemt ze andere weg of gaat nog boodschappen doen.
Voel me beetje raar nu

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik ben weer binnen, nog een lijntje gedaan voel me wel relaxed
Bij inspanning bonzend hart maar niet erg, sta wat wiebelig op de benen.
Ik heb gelukkig (nog) geen last van dwang matig krabbelen en peuteren aan met name mijn hoofd, soms wordt dat heel erg bij gebruik van stimulanten en kan ik niks meer bevries ik en krab alles kapot. 🙁
De afgelopen weken krabde ik best veel aan mijn hoofd en gezicht, de korstjes moeten er gewoon af, dit heb ik altijd al gehad. Stress maakt het erger en ik verzet me niet te hard want dat helpt niet echt.

Ik had al weinig eetlust door de spanning en verwachting van de 2-mmc en nu totaal geen trek meer zoals verwacht.

De Zeemeerman

Badass junkie
Alles opgesnoven met moeite neus zit vol en snotterig
Nu lekker high
Mijn bloeddruk gemeten en hartslag zijn duidelijk hoger als normaal
Voel me wel goed, beetje kaak strak
Wat zal ik gaan doen ?
Probeer er nu nog even van te genieten en relaxen ☺️
Wat gaat dat toch snel op zo’n grammetje maar goed dat ik niet meer heb gekocht want ik weet dat ik dan niet kan stoppen 😬

De Zeemeerman

Badass junkie
Bloeddruk is weer bijna normaal
Hartslag nog ruim 90

glaasje zoete wijn
Halfje oxazepam

hopelijk kom ik tot rust en kan ik straks slapen

gevoelens komen terug , benen wat slap

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik had laatst een zakje kristallen gevonden en toen weggegooid
Ik moest eraan denken tijdens wandelen en keek de hele tijd of ik weer een zakje zag liggen, als ik iets had gevonden ….
🫣😬

In t bosje is het mooi groen en dichtbegroeid ik struinde er lang rond en vond resten van drugsgebruik namelijk reepjes geblakerd alu folie en lege zakjes 🙁
Ik ga het volgende keer wel opruimen had nu niks bij me

Appelgebak

Experimenterende gebruiker
Drugs: 2-mmc kristal poeder
Situatie : thuis
Roa: nasaal en anaal

Ik heb eergisteren in een impuls wat online besteld, laatste keer was eind januari dus vooruit dan maar. 1 gram en niet meer want alles gaat op 🫣

De hele dag probeer ik er niet aan te denken maar het is alsof je probeert om niet aan roze olifanten te denken 😂
Ik denk steeds het komt vast niet vandaag,
vast niet etc
Ik heb boodschappen gedaan en zou de postbode al geweest zijn ??!!
Nog niet en ik wacht…
Ben in de keuken en de brievenbus kleppert ! Yes!!

Ik kan me niet beheersen en ga direct naar de slaapkamer waar alles klaar ligt.
Ik plet de kristallen in het zakje en schep er wat uit met een rietje waar ik een stukje uit heb geknipt.
Met nog een stukje rietje snuif ik het lijntje op 😅
Het doet pijn maar kan erger!

De spanning van de dag valt weg nu ik heb gebruikt
Het geeft geen echte rush maar ik wordt wat zweverig en licht en rustig in het hoofd. Licht verhoogde hartslag en beetje zweethanden, verdoofd gevoel bij voortanden

Ik maak direct een plug spuitje klaar en ga op bed liggen en breng het in.
Met een kwartiertje voel ik licht effect nog niet heel bijzonder.
Ik neem wat homeopatische tabletjes tegen misselijkheid die bij mij goed helpen bij reisziekte

Ik krijg zin om wat te doen en ga verder in de keuken met koken en app ondertussen met iemand die gister heeft gehoord dat een bekende plotseling is overleden. Ik kende hem van vroeger en vindt het erg maar vooral voor haar😢
Ik voel meer empathie en durf dat makkelijker te uiten
Ik sta wat onstabieler en loop beetje wiebelig, aan ogen niks te zien

Na een uurtje snuif ik nog een lijntje maar het is lastig want het poeder lijkt vochtig geworden , hoe vreemd ?

Ik snuit mijn neus en er zit bloed bij 😬
Het valt mee wel veel snot 😪

Ik wilde het testcentrum bellen maar durf niet goed en het is bijna 17 uur misschien beter morgen doen als het lukt om iets over te houden 😜
2mmc? Kan je niet aand 3mmc komen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik had laatst een zakje kristallen gevonden en toen weggegooid
Ik moest eraan denken tijdens wandelen en keek de hele tijd of ik weer een zakje zag liggen, als ik iets had gevonden ….
🫣😬

Klinkt best creepy, de zware craving die je er blijkbaar door kreeg. Maar goed dat je niks gevonden had buiten.

Jammer dat het niet bijzonder leuk was. :(

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Placebo effect lijkt mij hier een rol te spelen (voor zover ik positieve effecten heb gezien - niet meegemaakt - nooit zelf doorgemaakt).

Hoe bedoel je placebo-effect? 2-MMC is toch gewoon een bestaande drug met een eigen effecten-profiel? Wat is daar dan placebo aan?

BelowTheFlow

Bewuste gebruiker
Hoe bedoel je placebo-effect? 2-MMC is toch gewoon een bestaande drug met een eigen effecten-profiel? Wat is daar dan placebo aan?
Wat ik bedoel is dat de meeste rapporten niet echt enorm lovend zijn. Ik zie in bijv. psychonautwiki niet een rapport dat fijne effecten documenteert.
Maar ik heb mensen meegemaakt die enorm onder invloed waren/leken. Niet voor eventjes maar voor langere tijd. En mensen bij wie het effect nul was.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik niet goed begrijp hoe een hoger of lager voor-cijfer (de positie in de ring) voor andere effecten zorgt.
(gelukkig zat er in mijn VWO eindexamen maar weinig organische chemie - wat ik nu lees als opgaven: echt geen idee)

In het kader van harm reduction is het nuttig om mensen niet de weg te wijzen naar substanties die "inferieur" zijn.

Ps. juist in dat kader is het verslag van @De Zeemeerman heel functioneel.
Samenvating: was wel soort van aangenaam, maar wel binnen korte tijd een gram weggewerkt.
Met 180 mg 3-mmc oraal ben ik vijf uur onder de pannen. (rectaal kleinere dosis leuker maar dan in diezelfde tijd toch een ietsje hogere load)

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat ik bedoel is dat de meeste rapporten niet echt enorm lovend zijn. Ik zie in bijv. psychonautwiki niet een rapport dat fijne effecten documenteert.
Maar ik heb mensen meegemaakt die enorm onder invloed waren/leken. Niet voor eventjes maar voor langere tijd. En mensen bij wie het effect nul was.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik niet goed begrijp hoe een hoger of lager voor-cijfer (de positie in de ring) voor andere effecten zorgt.
(gelukkig zat er in mijn VWO eindexamen maar weinig organische chemie - wat ik nu lees als opgaven: echt geen idee)

In het kader van harm reduction is het nuttig om mensen niet de weg te wijzen naar substanties die "inferieur" zijn.

Bedankt voor je uitleg. Ik snap nog steeds de link met de term placebo niet in deze context. Het lijkt me logischer dat individuele respons of kwaliteit gewoon erg variëren dan dat er sprake zou zijn van zoiets als placebo-effect; die zie ik niet echt. Maar goed.

2-MMC komt al met al, alle informatie die ik erover heb gelezen, inderdaad niet echt over als een erg boeiende of aantrekkelijke drug. Ik vind persoonlijk 3-MMC al aan de flauwe kant, dus ik zou geen heil zien in een nog slapper middel, maar ja, er kunnen toch altijd mensen zijn die er anders op reageren of die juist een mild effect zoeken.

BelowTheFlow

Bewuste gebruiker
@Roze Olifant , ik zag jouw bericht pas nadat ik nog een keer een toevoeging had geplaatst.

Ik denk dat de beste definitie van placebo effect is: het ondervinden van het effect dat je verwacht, terwijl er geen aanwijzing is dat zo'n effect ook daadwerkelijk veroorzaakt wordt en ook optreedt.

FredKroket

Badass junkie
@Roze Olifant , ik zag jouw bericht pas nadat ik nog een keer een toevoeging had geplaatst.

Ik denk dat de beste definitie van placebo effect is: het ondervinden van het effect dat je verwacht, terwijl er geen aanwijzing is dat zo'n effect ook daadwerkelijk veroorzaakt wordt en ook optreedt.
2-mmc doet iets met je, geen placebo dus. Anders zou het niet psychoactief zijn.

BelowTheFlow

Bewuste gebruiker
2-mmc doet iets met je, geen placebo dus. Anders zou het niet psychoactief zijn.
Oei, ik ga niet beweren dat 2-mmc niet psychoactief is.
Integendeel: de gebruiker merkt vast een effect.
En (mijn placebo idee) de gebruiker ervaart vervolgens een effect dat breder, meer conform het gewenste effect is.

Disclaimer: ik heb ook gezien hoe het effect na aanvullend gebruik van 3-mmc of 3-cmc (rectaal) anders uitpakt.

FredKroket

Badass junkie
Oei, ik ga niet beweren dat 2-mmc niet psychoactief is.
Integendeel: de gebruiker merkt vast een effect.
En (mijn placebo idee) de gebruiker ervaart vervolgens een effect dat breder, meer conform het gewenste effect is.

Disclaimer: ik heb ook gezien hoe het effect na aanvullend gebruik van 3-mmc of 3-cmc (rectaal) anders uitpakt.
Dan is dat dus geen placebo effect.

Bovenaan