De Zeemeerman
Badass junkie
Drugs: 2-mmc kristal poeder
Situatie : thuis
Roa: nasaal en anaal
Ik heb eergisteren in een impuls wat online besteld, laatste keer was eind januari dus vooruit dan maar. 1 gram en niet meer want alles gaat op 🫣
De hele dag probeer ik er niet aan te denken maar het is alsof je probeert om niet aan roze olifanten te denken 😂
Ik denk steeds het komt vast niet vandaag,
vast niet etc
Ik heb boodschappen gedaan en zou de postbode al geweest zijn ??!!
Nog niet en ik wacht…
Ben in de keuken en de brievenbus kleppert ! Yes!!
Ik kan me niet beheersen en ga direct naar de slaapkamer waar alles klaar ligt.
Ik plet de kristallen in het zakje en schep er wat uit met een rietje waar ik een stukje uit heb geknipt.
Met nog een stukje rietje snuif ik het lijntje op 😅
Het doet pijn maar kan erger!
De spanning van de dag valt weg nu ik heb gebruikt
Het geeft geen echte rush maar ik wordt wat zweverig en licht en rustig in het hoofd. Licht verhoogde hartslag en beetje zweethanden, verdoofd gevoel bij voortanden
Ik maak direct een plug spuitje klaar en ga op bed liggen en breng het in.
Met een kwartiertje voel ik licht effect nog niet heel bijzonder.
Ik neem wat homeopatische tabletjes tegen misselijkheid die bij mij goed helpen bij reisziekte
Ik krijg zin om wat te doen en ga verder in de keuken met koken en app ondertussen met iemand die gister heeft gehoord dat een bekende plotseling is overleden. Ik kende hem van vroeger en vindt het erg maar vooral voor haar😢
Ik voel meer empathie en durf dat makkelijker te uiten
Ik sta wat onstabieler en loop beetje wiebelig, aan ogen niks te zien
Na een uurtje snuif ik nog een lijntje maar het is lastig want het poeder lijkt vochtig geworden , hoe vreemd ?
Ik snuit mijn neus en er zit bloed bij 😬
Het valt mee wel veel snot 😪
Ik wilde het testcentrum bellen maar durf niet goed en het is bijna 17 uur misschien beter morgen doen als het lukt om iets over te houden 😜
Situatie : thuis
Roa: nasaal en anaal
Ik heb eergisteren in een impuls wat online besteld, laatste keer was eind januari dus vooruit dan maar. 1 gram en niet meer want alles gaat op 🫣
De hele dag probeer ik er niet aan te denken maar het is alsof je probeert om niet aan roze olifanten te denken 😂
Ik denk steeds het komt vast niet vandaag,
vast niet etc
Ik heb boodschappen gedaan en zou de postbode al geweest zijn ??!!
Nog niet en ik wacht…
Ben in de keuken en de brievenbus kleppert ! Yes!!
Ik kan me niet beheersen en ga direct naar de slaapkamer waar alles klaar ligt.
Ik plet de kristallen in het zakje en schep er wat uit met een rietje waar ik een stukje uit heb geknipt.
Met nog een stukje rietje snuif ik het lijntje op 😅
Het doet pijn maar kan erger!
De spanning van de dag valt weg nu ik heb gebruikt
Het geeft geen echte rush maar ik wordt wat zweverig en licht en rustig in het hoofd. Licht verhoogde hartslag en beetje zweethanden, verdoofd gevoel bij voortanden
Ik maak direct een plug spuitje klaar en ga op bed liggen en breng het in.
Met een kwartiertje voel ik licht effect nog niet heel bijzonder.
Ik neem wat homeopatische tabletjes tegen misselijkheid die bij mij goed helpen bij reisziekte
Ik krijg zin om wat te doen en ga verder in de keuken met koken en app ondertussen met iemand die gister heeft gehoord dat een bekende plotseling is overleden. Ik kende hem van vroeger en vindt het erg maar vooral voor haar😢
Ik voel meer empathie en durf dat makkelijker te uiten
Ik sta wat onstabieler en loop beetje wiebelig, aan ogen niks te zien
Na een uurtje snuif ik nog een lijntje maar het is lastig want het poeder lijkt vochtig geworden , hoe vreemd ?
Ik snuit mijn neus en er zit bloed bij 😬
Het valt mee wel veel snot 😪
Ik wilde het testcentrum bellen maar durf niet goed en het is bijna 17 uur misschien beter morgen doen als het lukt om iets over te houden 😜
Bijlagen
Laatst bewerkt: