2-oxo-pce(O-PCE, 2-DCNEK) TR

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

dissoliefhebber

Experimenterende gebruiker
Laatste keer heb ik 250 mg van deze stof besteld en tot nu toe is het mijn favoriete dissociatieve. Kleine doses snuiven geven een lichte dissociatie met een MXE-achtig magisch gevoel en coole kleurverbetering. Het is leuk om in kleine doses rond te lopen met muziek op de koptelefoon. De ontvangst van de muziek is geweldig, je voelt het met je hele lichaam en het is een beetje diep en de nummers lijken langer. Ik nam een keer een grotere dosis, zo'n lijn van ongeveer 1,5 cm x 0,3 cm en toen beleefde ik een geweldige O-PCE-hole. Alles was magisch, ik voelde me één met het universum, ik vloog mijn bed door de ruimte. CEVy mega, ik teleporteerde naar verschillende plaatsen, ik zag door gesloten ogen als door open ogen. Ik had ook het gevoel dat mijn chakra's en mijn derde oog geopend waren. Een geweldige ervaring, het nagloeien is ook magisch. Ik nam een keer een beetje meer dosis en plotseling was er een sterke dissociatie en toen werd mijn film afgesneden. Na verloop van tijd groeide de tolerantie en was het nodig om grotere doses te nemen en was het niet langer mogelijk om het gat in te gaan, alleen periorbitale toestanden. De stof is erg positief en erg zuinig. Ik at 250 mg gedurende ongeveer 3-4 dagen. Ik had ook veel interessante gedachten dat ik bijvoorbeeld meer zou gaan sporten en dat ik een goed mens moest zijn. De stof heeft ook een mega antidepressieve werking en de nagloeiing na langer gebruik van raakt sigma receptoren, mega god mode en het verlangen om ten goede te veranderen plus een antidepressieve werking.

dissoliefhebber

Experimenterende gebruiker
Ik bestelde opnieuw O-PCE en na ongeveer 30 mg te hebben gesnoven had ik een enorme hole. Ik haalde mijn ziel uit mijn lichaam en was als Avatar. Ik was in staat om met mijn ziel andere personages na te bootsen en door andere werelden te reizen. Afgezien daarvan ging ik op in het bed en het dekbed, ik voelde me met hen verenigd. Ik had veel gepraat over het leven, over spiritualiteit, enz. De volgende dag duurde het antidepressieve effect maar ook de nagloeiing de hele volgende dag en nam ik rond 22.00 uur. Daarvoor nam ik 20 mg en was er ook een enorme kleurdissociatie met een MXE-achtige maar donkerdere sfeer. De volgende dag was ik duizelig, een beetje flauw en misselijk. Ik gooi de rest weg, ik neem een pauze met dissocianten.

Vchip

Badass junkie
Heb O-pce pellets gehad, en ook dit is rommel. In het begin is het stimulerend en later word het vaag en zelfs een beetje sederend. Je word er vaag van en het psychedelische erin vind ik erg minimaal. Mocht dit het geval zijn:

The structural similarities O-PCE shares with DCK and ketamine which has been speculated to have antibacterial properties,[1][2] has raised some concern as to whether it also shares these properties as well. However, due to the lack of scientific research on the subject, whether this is true currently remains entirely unknown. It is advised that users of this substance should keep in mind that the possibility of prolonged use may pose a serious threat to one's health and immune system if this does prove to be the case.
Dan zou ik dit middel laten staan en voor een minimale dosis truffels gaan. Kosten en baten plaatje. Vind het effect niet erg bijzonder.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan