2 Verschillende Pillen

rubbertje

Newbie
Hallo,

Ik heb voor last world 2 paarse sterren gekocht ( niet getest maar ik heb de dealer zelf op die mdma pillen hard zien gaan )

Ik heb op t festival eerst begonnen met een halfje ik voelde me handjes warm worden en voelde me super lekker gaan na 2 uur weer een halfje bijgepakt lekker gaan lopen met meiden chillen en lekker doorgestampt ga ik even naar de wc om bij te pakken, Ik liet uit stom heid me pilletje vallen toen ik hem brak ( blijkbaar in me portemenee die ik later vond ) Dus ik had nog 1 halfje dus ik snel die laatste paarse ster naar binnen gegooid en lekker door staan feesten.
Ik wilde eigelijk nog meer dus ben naar een bus vriend gegaan en daar een witte speaker gekocht en daar ben ik mee begonnen in 2 x een kwartje

Ik ben echt super lekker gegaan heel lw, alleen me vraag is of het wel slim is om 2 verschillende pillen te nemen? paarse ster 1.5 en witte speaker 0.5

_shikantaza

Badass junkie
Het gevaar zit hem meer in de hoeveelheid mdma die je binnen hebt gekregen dan het verschil in vorm / kleur van de pillen.

Bovenaan