Mag je twee verschillende soorten xtc nuttigen? Ik heb Kenzo en Philip pleintjes met koningsdag heb ik anders niet genoeg van 1 de zelfde soort.
Er zijn geen twee soorten. Xtc=xtc. Wel kan de sterkte van je pil verschillen. Daarom is testen zo belangrijk.
Lees dit maar eens aandachtig door:
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Ook zijn de xtc pillen tegenwoorsig zo zwaar dat meer dan 1 pil veel te veel is.
Ja dat klopt ik ben een ervaren gebruiker maar wist niet of je kan "mengen"
Misschien word er met ervaring bedoeld dat er al vaak gebruikt is zonder er echt iets over te weten of er over ingelezen te hebben.Ik neem aan dat dit een grapje van je is? Ik hoop van wel in ieder geval.
Er valt niets te mengen als je 2x precies hetzelfde neemt.Ik neem aan dat dit een grapje van je is? Ik hoop van wel in ieder geval.
Misschien word er met ervaring bedoeld dat er al vaak gebruikt is zonder er echt iets over te weten of er over ingelezen te hebben.
Precies dat, @acht.zes net ervaren bedoel ik dat ik vaak xtc neem. Maar wist niet of ik überhaupt twee andere soorten kon gebruiken bij elkaar.
Ik laat ze altijd testen.
Is de boodschap wel aangekomen? Je hebt het nog steeds over 2 verschillende soorten, terwijl er toch heel duidelijk gezegd is dat er geen soorten XTC zijn.Precies dat, @acht.zes net ervaren bedoel ik dat ik vaak xtc neem. Maar wist niet of ik überhaupt twee andere soorten kon gebruiken bij elkaar.
Is de boodschap wel aangekomen? Je hebt het nog steeds over 2 verschillende soorten, terwijl er toch heel duidelijk gezegd is dat er geen soorten XTC zijn.