2 verschillende soorten xtc

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Mag je twee verschillende soorten xtc nuttigen? Ik heb Kenzo en Philip pleintjes met koningsdag heb ik anders niet genoeg van 1 de zelfde soort.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nou zo ervaren klink je niet als ik eerlijk ben. Lees de link maar eens goed door.
Ook is 3 maanden pauze tussen elke x xtc zeer gewenst. Om hersenschade en negatieve bijwerkingen te beperken.

Gabbertje

Wijs gebruiker
@Mima denkt waarschijnlijk dat elke xtc net anders is, in zekere zin is dit niet waar. Dit is meer een placebo effect, ik ga personelijk ook harder op de ene pil dan de andere. Maar dat zit echt tussen me oren.

Het enigste verschil tussen beiden pillen kan zijn is hoeveel MDMA het bevat. Dus inprinciepe kun je ze gewoon alle bij nemen, of zoals jij het noemt "mengen". Ik heb het zelf ook gedaan en dan met 4 verschillende pillen.

Ik raad het je natuurlijk niet aan omdat je dan een te hoge dosis MDMA binnenkrijgt, het beste is om je aan de 1/1,5 mg x lichaamsgewicht te houden. Maar dat is natuurlijk aan jezelf of je er aan gaat houden.

Veel plezier op je festival! :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Zolang je ze niet laat testen weet je al helemaal niet of er überhaupt xtc in je pillen zit, hoeveel je er ook van in je mik gemikt hebt.

Bas

Wijs gebruiker
De kans dat je een vervuilde pil tegenkomt is klein, maar ja, je weet het nooit. Ik zelf gebruik XTC en speed vaak als combinatie, ook niet gezond natuurlijk. 2 verschillende XTC pillen is niet echt een probleem, gaat 9 van de 10 keer wel gewoon goed. Op een gegeven moment heb je natuurlijk wel de kans dat je pil niet helemaal 100 is, dan gaat het fout ;p

Als je nu gewoon niet meer 1 soort pil kan regelen, gebruik dan die combinatie van 2 soorten pillen. Na afloop zal je sowieso op tijd je pillen gaan regelen of helemaal nooit meer (als het dus fout gaat).

3 maanden pauze, tjah, wie heeft die regel ooit een keer verbroken? 99% van de XTC gebruikers? Als je van jezelf weet dat je leert van de fouten die je riskeert, is er geen probleem.

'Alle tieners zeggen ja tegen MDMA'

Heujj :hearteyes::newmoon:

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Misschien word er met ervaring bedoeld dat er al vaak gebruikt is zonder er echt iets over te weten of er over ingelezen te hebben.

Precies dat, @acht.zes net ervaren bedoel ik dat ik vaak xtc neem. Maar wist niet of ik überhaupt twee andere soorten kon gebruiken bij elkaar.

Ik laat ze altijd testen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Precies dat, @acht.zes net ervaren bedoel ik dat ik vaak xtc neem. Maar wist niet of ik überhaupt twee andere soorten kon gebruiken bij elkaar.
Is de boodschap wel aangekomen? Je hebt het nog steeds over 2 verschillende soorten, terwijl er toch heel duidelijk gezegd is dat er geen soorten XTC zijn.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Is de boodschap wel aangekomen? Je hebt het nog steeds over 2 verschillende soorten, terwijl er toch heel duidelijk gezegd is dat er geen soorten XTC zijn.

Ja, sorry ik begrijp het... Maar zoals je misschien wel kan begrijpen bedoel ik qua kleur/vorm.

Bovenaan