2 Weken gratis GHB in de afkick

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Amisulpride

Experimenterende gebruiker
De dag voordat ik naar rehab zou moeten gaan heb ik dus een overdosis gehad van GHB waarna ik 3 nachten in coma lag. Gelijk toen ik wakker werd kreeg ik 4ml GHB. Dit zou om de 4 uur herhaalt werden en tot mijn verbazing zou dit dus herhaalt worden om veilig te ontwennen. Na twee weken elke 4 uur GHB gehad te hebben stelde ik de vraag of dat echt na 3 dagen zo heftig en lang moest. 'Je bent toch een GHB verslaafde?'. Had de dokter gecommuniceerd dat ik een voorafgaande afhankelijkheid had die ik niet had.
Dacht een leuk verhaaltje, in rehab gratis 2 weken GHB gekragen omdat ze dachten dat ik er aan verslaafd ben. Minder leuk dat ze daarna naar de benzos geswitcht zijn en ik er nu een maand later eindelijk vanaf ben. :sweatsmile:

Amisulpride

Experimenterende gebruiker
Nee ik kon er heel goed mee omgaan. Ik heb al 6 jaar lorazepam tot 6mg per dag voorgeschreven gekregen (ik pakte dan 2mg eens in de week bij psychotische symptomen en soms 3mg om te slapen) op mijn piek en GABA drugs gaan bij mij goed. Ze zijn voor mij bij 0 tolerantie euforie opwekkend maar na steady gebruik gaat die euforie weg waardoor ik het voor lichamelijke afhankelijkheid al laat staan. Ik heb 2x in mijn leven 500ml GHB gekocht en allebei de keren toen het op was geen lichamelijke verslaving gehad.
Maar je was niet verslaafd aan GHB?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan