1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

{2018} Hoeveelheid Dexamfetamine

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door DonPadrePadrone, 4 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hallo beste drugsforum leden,
    Ik heb al een topic gevonden van Dexamfetamine maart dat dateert van 2012..
    dus heb ik een nieuw gestart
    mijn vraag is nu hoeveel mg dexamfetamine een gemiddeld persoon gebruikt
    zelf gebruik ik 2x 15mg is dit veel?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Even er bij vermelden in welke context je het bedoelt, als AD(H)D medicijn, als ondersteuning bij studeren/druk op t werk of ter recreatie.

3. Nog even vermelden, ik heb geen ad(h)d maar ik heb wel nood aan concentratie en focus omdat ik dat zonder niet kan dus niet als recreatie

4. Freeway

Freeway Experimenterende gebruiker

de maximale dosis voor AD(H)Ders is volgens mij 3 x 20 mg, dus daar zit je nog onder. Maar volgens mij is de gemiddelde dosis wel wat lager dan 15mg. Heb je jezelf weleens laten testen testen op AD(H)D? want zelf met medicatie aan de slag gaan kan voor problemen zorgen.

5. Yo @Freeway Bedankt voor je reactie nee nog niet laten testen maar miss in de toekomst, maar wat je daar zegt over problemen spreek je dan over buikkrampen, uitgeputte spieren?

6. Freeway

Freeway Experimenterende gebruiker

Dit lijken mij gewoon de bijwerkingen van de Dexamfetamine. wat ik bedoel is voornamelijk afhankelijkheid, dat je uiteindelijk toch je dosis omhoog gooit om het fijne gevoel wat dex kan geven te behouden. en daarvan ga je waarschijnlijk nog wel meer standaard ongemakken van krijgen die bij (Dex)amfetamine gebruik horen. De belangrijkste tip als je besluit door te gaan met functioneel gebruik: hou je dosis zo laag mogelijk, ga deze dus niet verhogen om enige milde euforie te behouden. Dan heb je veel minder risico op deze problemen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...