24dec. PRSPCT XL 8 waterfront rotterdam

Grote zaal:
Counterstrike (PRSPCT, Algorythm) SA
The Panacea (Position Chrome, Freak) DE
The Sect (Freak, Offkey) UK
Current Value (Freak, Offkey) DE
Limewax (PRSPCT, Freak, L/B) NL
Cern (Syndrome, Revolution) NZ
Eye-D Hidden (PRSPCT, Evol intent) NL
Thrasher (PRSPCT) NL
Benino Syndrome (Syndrome) NL

Mc's Dart & Entro MC (usa)

In de kleine zaal komt een hardcore / breakcore line up waar je letterlijk UUUU tegen zegt!

Kleine zaal:
The DJ Producer (Deathchant, Rebbel scum) UK
DJ Promo (The third movement) NL
The Outside Agency (Genosha) NL
Ophidian (Enzyme, Genosha) NL
Bryan Fury (Pacemaker, Deathchant) Live, UK
Bong Ra (Planet mu, Clash) Live, NL
Element Destruction (Smackdown) NL
Dissolvement (010 Electronics) NL

Feest duurt van 22.00 tot 08.00!!!!

Alvast tot de 24ste!!!!

aanvang : 22.00 / €15,- / beide zalen

Immo

Badass junkie
Hier ga ik zeker aanwezig zijn. Het snoepje dat ik daar wil gebruiken ligt ook al maanden klaar, Getest op 160mg. Dat gaat een feestje worden bij bong-ra. :grin: Mmmm ik moet m'n kaartje nog bestellen dat ga ik nu gelijk maar eens doen. :P

wie gaat nog meer ?? en wat ga je nemen als je wat neemt:P ik ga enkel bier+jonko tot mij nemen want ik moet bij kerstontbijt zijn 25dec hehe :xtc: :P

Immo

Badass junkie
Tja ik ga denk ik 2 bommetjes van 100mg dex meenemen en een xtc pil met 160mg mdma erin. Lange tijd geleden dat ik voor de laatste keer xtc heb genomen, het zal denk ik behoorlijk knallen gaan worden. :P

shokora

Wijs gebruiker
joni43 zei:
welke zijn de betere coffeeshops in de buurt van het waterfront??

Ik zou ff langs de oude binneweg gaan met de metro, daar zitten er zeker 6. Greenhouse/Pluto is imho wel goed.

Ik denk dat ik hier ook aanwezig ben btw :P

Immo

Badass junkie
shokora zei:
joni43 zei:
welke zijn de betere coffeeshops in de buurt van het waterfront??

Ik zou ff langs de oude binneweg gaan met de metro, daar zitten er zeker 6. Greenhouse/Pluto is imho wel goed.

Ik denk dat ik hier ook aanwezig ben btw :P

Ik zou langs witte de with gaan das nog dichterbij ook, mijn favorite shop (ook al blow ik haast nooit). Amnesia Haze en Super Hia zijn m'n favorietjes daar. :P

Inhale

Bewuste gebruiker
Ik heb er zin in :grin:
ik denk dat ik redelijk nuchter ga blijven, in iedergeval geen mdma. Als er toevallig 2c-b is wil ik dat wel, maar dat zal er toch niet zijn.

Hans

Wijs gebruiker
Tuurlijk is het er, je moet gewoon goed zoeken :tongueout:

Ongelofelijke line up trouwens, helaas te arm :(

Immo

Badass junkie
Vanavond!

Ik zal vanavond rond lopen met een zwart Nasum shirt aan, als je behoefte hebt om me aan te spreken feel free to do it. :P

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb er zin in!!! De hele avond knallen!!! :mrgreen: Ik neem alleen me hasj mee en en verder zuip ik me lam. Misschien dat ik na genoeg (lees teveel) bier alsnog daar rond ga lopen en scheven / strakken koppen aan ga spreken en vragen of ik misschien een cadeautjes van de kerstman zou kunnen krijgen. :beer:

Immo

Badass junkie
Was een vet feestje. :) Alleen erg jammer dat veel van m'n maten niet binnen konden komen omdat ze geen kaartje hadden.

shokora

Wijs gebruiker
Fucking uitverkocht :( Ik wist dat ik kaartjes had moeten bestellen op internet. Ik had zelfs de pagina open maar bij gebrek aan werkende telefoon kon ik niets bestellen (ik was te lui om iemand even te vragen te helpen).

Mooi kut want ik wilde zo graag naar bong-ra, eye-d, counterstrike en panacea :(

Funky Monkey

Badass junkie
Het hele feest was focking bruut! Ik ben alleen niemand van DF tegengekomen of misschien ook wel, maar ben ik straal langs je heen gelopen omdat ik geen flauw idee heb hoe je eruit ziet :beer:

pat

Newbie
Brrrrrwap,
wat een uber mega gave party was dat :stoned: en weer lekker veel gebruik... stuiter nog steeds :)
benieuwd waar het volgde jaar is

Solidius

Badass junkie
shokora zei:
Fucking uitverkocht :( Ik wist dat ik kaartjes had moeten bestellen op internet. Ik had zelfs de pagina open maar bij gebrek aan werkende telefoon kon ik niets bestellen (ik was te lui om iemand even te vragen te helpen).

Mooi kut want ik wilde zo graag naar bong-ra, eye-d, counterstrike en panacea :(
Thrasher had nog op PartyFlock gewaarschuwd dat er op een gegeven moment nog maar 250 kaarten waren en dat iedereen die nog wou gaan beter kaartjes via Easyticket kon printen.

pat zei:
benieuwd waar het volgde jaar is
hier

[OT]: Het was niet normaal, setjes van Panacea en The Sect knalde de trommelvliezen eruit.
Na de set van Counterstrike zijn we helaas naar huis gegaan want ondanks dat we het enorm naar ons zin hadden werd het steeds drukker (capaciteit van 850 terwijl er rond 3:00 zeker 12 a 1400 man binnen was?!), je kon nergens meer een stap zetten zonder tegen iemand aan te botsen, laat staan dansen. Leuke afsluiter was wel dat toen we buiten aan het chillen waren een josti solliciteerde naar een longontsteking door in de Maas te springen en een minuut ging zwemmen. En het was koooouuuud!

R.I.P. Waterfront, it's been a blast. Op naar Watt!

joni43

Belezen gebruiker
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook

shokora

Wijs gebruiker
joni43 zei:
wat een nacht was dat :openmouth: helemaal vooraan rechts was mn vast plaatsje :P
ben wel bijna buiten gesmeten omdat ik een sigaret opstak, rare regeling, niet mogen roken op een feesje..het voordeel is natuurlijk dat je kleren niet zo stinken naar die vuile rook

Er is gewoon een algeheel rookverbod in de Nederlandse horeca, daar kan waterfront weinig aan doen :P

Solidus zei:
Thrasher had nog op PartyFlock gewaarschuwd dat er op een gegeven moment nog maar 250 kaarten waren en dat iedereen die nog wou gaan beter kaartjes via Easyticket kon printen.

Daar kom ik nooit :P En ik wilde het (zoals ik al aangaf) ook wel, maar het ging niet helemaal. Ach ja, misschien was het feest gewoon niet voor mij :( Met zo'n samenloop van omstandigheden zou je het haast denken.

Nu op naar de Watt. Ik hoop dat het daar net zo cool wordt, maar dat zal wel niet met die locatie. De locatie van waterfront was echt geweldig. Makkelijk te bereiken als je er naar toe moest, maar je gaat er absoluut niet naar toe als je er niets te zoeken hebt. Houdt willekeurige mongooltjes een beetje weg.

Solidius

Badass junkie
joni43 zei:
Er is / was een rookhook vlak naast de bar

shokora zei:
Nu op naar de Watt. Ik hoop dat het daar net zo cool wordt, maar dat zal wel niet met die locatie.
De basement van Watt heeft nog steeds de underground setting van Nighttown dus dat valt gelukkig wel mee. De grote zaal is wel behoorlijk toegetakeld maar die dansvloer is te gek als je aan het spacen bent.

shokora zei:
De locatie van waterfront was echt geweldig. Makkelijk te bereiken als je er naar toe moest, maar je gaat er absoluut niet naar toe als je er niets te zoeken hebt. Houdt willekeurige mongooltjes een beetje weg.
Ja idd. Waterfront had zo'n 'non-chalant huiskamersfeertje' en dat is onvervangbaar :\

Immo

Badass junkie
joni43 zei:

Dan zal ik jou vast gezien hebben. Ik sta altijd helemaal rechtsvooraan als ik in waterfront ben. :P

Immo

Badass junkie
joni43 zei:
zijn er ergens foto's van deze avond??

Nog nergens foto's gezien helaas.
Ik vond het wel jammer dat het feestje al om 8 uur was afgelopen. :( Had nog wel een paar uurtjes door willen gaan.

Funky Monkey

Badass junkie
haha ik ook meestal, maar aangezien het daar tering druk was stond ik ergens achteraan omdat daar meer ruimte was om te dansen :beer:

Bovenaan