250mg tramadol tripreport

nastar

Newbie
Bij deze mijn eerste tripreport. Ik heb in totaal 250mg tramadol genomen voor het eerst een ervaring met opiaten.

T+ 00:30 voel nog niets, zit lekker knus in bed youtube te kijken onder de dekens, heerlijk warm gevoel.

T+ 01:00 ik voel me kalm en relaxed, weet niet of het placebo is. Zit lekker youtube te kijken en te praten via whatsapp met een vriend. Tijd voor de 50mg booster om totaal 250mg genomen te hebben.

T+ 02:00 heb nog een jointje gerookt, voel me ontzettend relaxed en comfortabel, voel me zorgeloos terwijl ik lekker knus onder de dekens youtube filmpjes aan het kijken ben op mijn laptop, mijn vriendin zit met haar vrienden beneden en ik heb zin om haar zometeen te zien

T+ 03:00 voel me zo enorm chill en mellow, lig nog steeds youtube te kijken in bed en val soms bijna in slaap omdat ik zo chilled out ben.

Heb uiteindelijk niet kunnen slapen oftewel een klassieke plafonddienst gedraaid. Vind het raar dat ik niet in slaap ben gevallen aangezien het verdovend zou moeten werken en ik me wel heel chill voelde en zelfs bijna in slaap viel soms.

Het voelde voor mij meer als een mdma light.

Ben benieuwd wat jullie ervaring is hiermee

Casrus

DF-koning
Jeuk en kotsen. De eerste keer misselijk bij Simit Sarayi, de tweede keer echt overgeven in de auto van Ma (gelukkig had ik een plastic tas).

Anjovis

Bewuste gebruiker
Is 250mg veel? Ik ben ook wel benieuwd naar dit, al vermoed ik dat het een beetje gaat zijn zoals codeïne, niet zo speciaal.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik gebruik tramadol juist recreatief door de lucide dromen die ik ervan krijg. Hoog doseren op tramadol en vervolgens wakker blijven vind ik ook niet bepaald speciaal of zo. Het is wel een fijne high, maar die overweldigende, intense jeuk die ik ervan krijg kan me wel echt gestolen worden. Dat is echt niet te doen. Als ik lange nagels zou hebben gehad, dan had ik waarschijnlijk al lang m'n gezicht per ongeluk opengekrabd tijdens een tramadolhigh.

De Zandman

DF-koning
Jeuk is iets wat bij meerdere opiaten optreedt..
Ik had veel jeuk met oxcycodon!
Van tramadol heb ik nog nooit jeuk gehad. Ook niet van O- DSMT. Morfine ook niet.
Van welke opiaten krijg je nog meer jeuk?

Bovenaan