1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

25I-NBOH vs 25I-NBOMe ?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Larocca1971, 19 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Larocca1971

Larocca1971 Experimenterende gebruiker Tripreporter

Hallo, iemand die het verschil kan duiden tussen 25I-NBOH en 25I-NBOMe ? Verschil in werking? Welke hoeveelheid is normaal voor gebruik en is dit voor beide gelijklopend? Alvast bedankt.

Xx

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

3. Larocca1971

Hallo. Alvast bedankt voor de link. Eerste keer onderdoseer ik liever. Weten en voelen. Van een eerste keer verwacht ik ook nooit veel. Indien ik besluit te proberen, zal ik zeker tripreportje schrijven.
    Xx

4. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Verstandig dat je de eerste keer liever onderdoseert. Maar pas dus ook op bij volgende keren dat je de dosis niet oneindig kan verhogen zoals met andere psychedelica.

5. Larocca1971

Hallo, ja, begrijp ik. Dat ervaar ik ook met de DOB.Maar had ik bijvoorbeeld jaren terug ook met 2ct2 en 2ct7. Ook voorzichtig geweest toen. Nooit een bepaalde dosis overschreden in die tijd.

6. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Zijn er inmiddels meer mensen die 25i NBOme hebben geprobeerd?

Veiligheid voorop als er mensen zijn welke dosering vinden jullie ideaal ? Voor mij is het 3 tot 400 mics.

Nieuwsgierig geworden omdat het ineens zoveel wordt gebruikt om me heen en ook op fora lees ik steeds meer ervaringen.

Vind het minder als LSD gezien dat warmer is en vele malen beter onderzocht is.

Maar qua werking zijn er veel overeenkomsten.

Bij deze wie heeft er tips of wiet of lachgas het tijdelijk versterkt ?
    Ik ga het zo wel zien of ik er bij heb geblowd of ballonnen bij ga doen.

Be safe!

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Tijdloos

Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen omdat ik de ene keer dat ik het gebruikt heb ook LSD en 3MEO-PCP op had. Maar ballonetjes gaven echt vette visuele en auditieve tripjes in de comedown van dat alles.

Laden...
Vergelijkbare Topics - 25I-NBOH 25I-NBOMe
  1. DrugsBeer
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.124
  2. Jmths
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    1.663