25i-NBOMe & 25c-NBOMe

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door DrugsBeer, 19 mei 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DrugsBeer

DrugsBeer Newbie

Hallo allemaal..

Ik ben in het bezit van een reeks zegels waar 25i-NBOMe, 25c-NBOMe en een combinatie van beiden op zit. Drie verschillende soorten zegels dus.

De dosering is als volgt aangegeven van de supermarkt, waar het vandaan komt; 500 micron 25i, 300micron 25c.

Nu lees ik over deze drugs erg uiteenlopende verhalen op internet, maar ben er zelf wel erg nieuwsgierig naar. Heb al de nodige ervaring met LSD en 2C-B is kinderspel.

Mijn vraag is.. wat is een normale dosering bij deze middelen? Een halve zegel, een hele zegel? Heeft er iemand toevallig al ervaring mee?

2. Fool

Fool Badass junkie

Dit is heel kort gezegd mijn ervaring met deze middelen.
    De doseringen waren, 1200ug 25I-NBOMe, 1000ug 25B-NBOMe en 600ug 25C-NBOMe. (uiteraard alle drie op aparte momenten).

En ik moet zeggen, er zit zeker de potentie in om flink op je donder te krijgen. Ik durf alleen niet helemaal in de schatten wat de combinatie 25i/c doet. Als deze stoffen elkaar versterken op een manier die sterker is dan een gelijkwaardige dosis van één van beide stoffen, dan zou ik denk ik niet gelijk een hele zegel naar binnen werken. Maar ik weet niet of ze elkaar op zo'n manier versterken, dus ik kan er helaas ook niet veel meer over kwijt.

Let wel op dat je niet méér dan één zegel neemt. NBOMe's kunnen al snel gevaarlijk worden als je de doseringen iets verhoogd.

Deel Deze Pagina