• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

25i-NBOMe met N2O en oxycodone

Worldherbals - Online smartshop and headshop

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Vooraf / intro :
Wie: ik en (ex) vriendin zij was 29 en ik 32 jaartjes. We hadden elkaar bij het zwemmen ontmoet en van het ene afspraak na de ander kwam. Deze mooie dag.

Ik heb al talloze keren getript op veel stofjes het was haar eerste echte trip dus vandaar een bescheiden dosis voor haar.

De trip:

Het was een heerlijke zomerdag en had afgesproken met een vriendin die dezelfde interesses heeft op het gebied van psychedelica/ drugs.

Nadat we veel en lekker fris drinken en verse hapjes met fruit hadden gingen we in een lekker park zitten vlakbij mijn huis.

Eerst even relaxen met een jointje en wat kletsen zagen we regelmatig politie en handhaving maar we waren toch opgegaan tussen alle drukte. Na een half uur nam ik 3 sprays wat totaal rond de 450mics zit ongeveer mijn vriendin zal haar nu J noemen begon met circa 140 mics was haar eerste keer dus liever te weinig bijnemen kan altijd nog. Toen lekker onderuit naar de fontijn gekeken al pootje badend met de joint die nog niet op was. Na een kwartier/half uur begon het al goed effect te hebben.

Het weer was perfect graadje of 26 met blauwe lucht lekker in de zon , zonnebrand hadden we al vooraf gesmeerd. Dus lekker in de menigte zoals iedereen in lekkere zomerkleding chillen. Het gras gaf een mooie warme groene kleur en danste vrolijk heen en weer. Toen na wat praten over het verschil in triptamines en phenyltamines vroeg ze een ballon en toen begon de trip pas echt. Circa 50 minuten na inname. Ze wou nog een spray maar had wat last van onrustigheid wat een oxazepam tabletje van 10mg al oploste. En nam daarna nog een spray 2 totaal voor J.

Zo waren we heerlijk aan het dagdromen liggend luisterend naar rustige Lo-Fi. Met comfortabel kussen naar de blauwe lucht kijken waar we beiden mooie verschillende tinten van blauw in zagen. En door de fontijn kijkend waar de zon deels door heen schenen waar mooie kleurtjes vanaf kwamen.

Het was een erg 'cozy' tripje. Toen kwamen de het heerlijk fruit wat was J onder de indruk van allerlei lekkere frambozen aardbeien, ananas etc. Na de fruitexplosies zoals ze het omschreef gingen de balonnen open en dat was een stille en intense ervaring wat voor haar nieuw was. Na een stuk of 10 patronen ging er nog een jointje in rook op , en kregen we dorst als nooit tevoren heerlijk nog koud vruchtensap ging er zo 2 liter doorheen maar we waren goed voorbereid.

Nadat J's 2e spray ook alweer ging pieken was ze helemaal in haar nopjes vrolijk , en diepegaande gesprekken gevoerd over het zin van het leven and such topics. Nadat we het te warm hadden gingen we even kort het water in , wat tintelde dat heerlijk maar was wat fris. Na de verfrissing snel weer naar onze spullen gegaan en namen we een lekker zomers biertje met citroentje erbij werd het al langzaam avond en aten we nog wat fruit aangezien dat lekker licht op de maag is en bijzonder lekker smaakte. De visuals waren zo sterk dat we met vapen zelfs patronen zagen in die rook / damp. Nadat het langzaam uitwerkte gingen we richting huis om daar knus een filmpje te kijken wat animatie makkelijk volgbaar en gaf een bijna familie gevoel. Zo was het tot we wat moe werden , ik verwarmde wat pannenkoekjes en na het eten namen we nog een benzo om heerlijk in slaap te dommellen.

Toen we wakker waren was haar interesse nog meer gestegen en hadden we ook 1,5 maand later LSD genomen in de efteling (dat reportje komt later) en sindsdien waren we een goed tripstelletje geworden wat naar meer leek te gaan.

Maar voor nu houd het reportje op , ze zal het andere reportje nog nalezen en samen aanvullen.

Conclusie:
Het was een ideale trip kennismaking en we hadden de mooiste dag die maand , ik wist niet of ik me bezwaard moest voelen dat ze nu psychedelica had 'uitgevonden' maar ze houd het speciaal en dus slechts 5x tot 7x in dat jaar totaal getript op verantwoorde wijze. En is me zeer dankbaar voor de dagen en gezelligheid.

Helaas is ze verhuist nu maar in zandvoort aan zee is het ook verdomd leuk...

Het was een kort reportje, hoop dat het een beetje goed overkomt.

Ben benieuwd naar het reportje in de efteling wat daar van wordt ingekort dat is wat te lang geworden :)

Geniet allemasl met mate en keep the magic alive!

Hoop dat het leuk was om te lezen , had allang geen report meer gepost en dacht laat ik weer eens wat delen.

Peace :hearteyes:

Edit de oxycodone is op recept had die trip 10mg in mijn systeem nog zitten wat het effect anders maakt niet perse minder effectief maar wat relaxter.

@Jmths Kent het heerlijke trip parkje ook goed inmiddels lekker relaxte sfeer altijd :wink:

Laatst bewerkt:

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
phenyltamines
Als je het schrijft als phenylamines klopt het nog aardig dacht ik zo (als in phenyl (benzeenring met uitloper) met een amine (NH) er aan).
ik wist niet of ik me bezwaard moest voelen dat ze nu psychedelica had 'uitgevonden'
Weer iemands leven in de soep gewerkt, en je wordt bedankt. :')
@Jmths Kent het heerlijke trip parkje ook goed inmiddels lekker relaxte sfeer altijd :wink:
Yeap, jammer dat de helft van dat piepkleine parkje in de drukke stad voor honden is gereserveerd maar verder een zeer prettig park. :tongueout:
Wist niet dat er ook gezwommen werd.

Klinkt als een heerlijk tripje, volgend jaar zomer nog maar eens over doen lijkt mij, hihi.
Mooispray blijft wel een toppertje al zeg ik het zelf.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Als je het schrijft als phenylamines klopt het nog aardig dacht ik zo (als in phenyl (benzeenring met uitloper) met een amine (NH) er aan).

Weer iemands leven in de soep gewerkt, en je wordt bedankt. :')

Yeap, jammer dat de helft van dat piepkleine parkje in de drukke stad voor honden is gereserveerd maar verder een zeer prettig park. :tongueout:
Wist niet dat er ook gezwommen werd.

Klinkt als een heerlijk tripje, volgend jaar zomer nog maar eens over doen lijkt mij, hihi.
Mooispray blijft wel een toppertje al zeg ik het zelf.

Zeker , en als we het dan doen voordat de scholen vakantie hebben is het eenn stuk minder druk. Of we gaan dan naar het bos als je oke bent met nog een bus te pakken daar is mijn favoriete plekje een 'verscholen' stuk hei / grasveld in het bos met bomengaard en kan je ook kanoën etc. En dan is het pannenkoekhuis ook maar 10 minuten lopen. En zelfs in de vakantie een veel rustigere plek als dat park.

We zien wel , aankomende lente of zomer..

Mooispray blijft leuk als je het met mate doet :hearteyes: . En het volgende reportje in de efteling komt eraan ze gaat van de week aanvullen /knippen editten . Gelukkig vind ze het zelf ideaal als kunstenares de psychedelica :wink:
Maar goed eerst nog de donkere dagen en kou trotseren haha. Daar kan er wat stevigere stofjes geconsumeerd worden :tongueout:

phenylamines whoops haha typo dank voor de feedback :-}

Natozlato

Bewuste gebruiker
Leuk rapportje! Ze nam 10 mg Oxazepam omdat ze wat onrustig was. Is dat geen tripkiller? Ik heb geen ervaring met deze benzo.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Het is een spierontspanner , als je een trip wil stoppen werkt voor mij 50mg oxy goed. Ben dan een uur later in slaap.

Sommige anti psych meds helpen ook zoals seroquel

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Het is een spierontspanner , als je een trip wil stoppen werkt voor mij 50mg oxy goed. Ben dan een uur later in slaap.

Sommige anti psych meds helpen ook zoals seroquel
Kan het bericht niet meer editten maar eigenlijk is mijn mening dat je de trip 'gewoon' uit moet zitten. Als de trip niet fijn is (bad trip) leer je er soms des te meer van!

Bovenaan