• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B (27mg oraal) & S-ketamine

Worldherbals - Online smartshop and headshop

Pietjepost

Newbie
Goedemiddag allen,

Dit is mijn eerste trip report na dat ik hier vele reports te hebben gelezen wil ik ook graag mijn ervaring delen van me laatste thuis trip.

3 weken geleden was het weer eens zo veer, ik had een mooi trip avondje op de planning met een vriendin die we nu voor het gemak even 'S' noemen.

Allebei hebben we ervaring met 2C-B op feestjes en ik heb het al vaker in een thuis gedaan wat een totaal andere beleving is, ik had aangegeven aan S om dit een keer bij mij thuis te doen. Dit leek haar een goed idee omdat me woonkamer is ingericht om optimaal te kunnen chill/trippen/afteren door de Philips hue lampen en de extreem goede geluidskwaliteit van me B&O geluid systeem.

S was rond 18:00 bij mij en we even snel iets gegeten, na het eten heb ik een blowtje gerookt en zijn we een serie gaan kijken om het eten eerst even te laten zakken.

T=0:00 20:30
S neemt 1 pil (18mg) en ik 1,5 (27mg) en we gaan nog 1 aflevering van de serie kijken zo dat we niet zo zitten. te wachten tot het op komt. Het eerste uurtje heb ik vaak veel last van me buik en voel ik me wat ongemakkelijk zo ook nu weer, gelukkig is dit snel weg na de aflevering en beginnen alle planten in me kamer lekker te ademen. We besluiten niet meer verder te kijken (dit lukte sowieso al niet zo goed meer door dat de ondertiteling niet meer stil bleef staan) en de bank in orde te maken zo dat we optimaal kunnen chillen.

T=01:00
we liggen allebei lekker op de bank te chillen en te genieten van alle planten die ademen in de kamer, de Philips hue lampen in de kamer gaan lekker mee op de muziek waar dit een extra dementie geeft aan de kamer. S geeft aan de ze nu al lekker gaat en al bijna op het niveau zit dat ze gewend is bij 15mg 2C-B. Ik weet dat het bij nog iets langer zal duren voor ik helemaal op me niveau zit (het duurt bij mij vaak iets langer dan bij de rest van me vrienden) dus we besluiten om me bank om te bouwen tot bed zo dat we wat meer intiem kunnen liggen genieten van alles wat over ons heen komt. Ik draai nog even snel 2 blowtjes voor dat dat straks niet meer gaat, rook alvast een halve daar op om de onrust een beetje uit me lichaam te halen.

T=01:30
We zitten allebei nu op de piek en liggen lekker te genieten van de muziek (melodische techno set). Door dat de muziek zo helder klinkt, de Bass voel je trillen tot in je tenen is dit echt een hele speciale ervaring (heel anders dan op een festival of feestje). Inmiddels zie ik dat de kozijnen en alles daar om heen steeds groter en kleiner worden, wat is dit toch fijn als je dit zo samen kan mee maken.

T=02:30
Na een uur hard te hebben liggen trippen samen besluiten we dat we wel iets meer willen. Ik heb Nog een halve gram S ketamine en begin met wat lijntje tussen de 30/50mg voor te bereiden op me glazen tafel. S neemt er 1 van 30mg (S heeft 2 keer eerder Keta gedaan op een after maar heeft hier nog niet zo veel ervaring mee) en ik 2 van 50mg. na 15 min merkt S daar te weinig van en neemt er nog 1 van 30mg. 30 min later pakken we allebei nog een lijntje we hadden verwacht dat we hier van toch wel een soort van knock out van zouden gaan zo dat we lekker zouden gaan spacen. Maar door de intieme setting kwam het daar niet van, voor we het door hadden lagen we allebei zonder kleren en hadden we sex. Ik had wel verwacht dat sex op 2C-B lekker zou zijn maar wat de daar mee maakte was ongekend. Alsof we samen 1 werden, we gingen helemaal op in elkaar verreweg de beste sex ervaring op drugs die ik ooit heb gehad. Nooit verwacht dat dit zou gaan met ketamine omdat S-ketamine juist dissociatief is in vergelijking met R-ketamine.

T=04:30
Na de sex voelde we dat de effecten van de 2C-B toch al aardig uit aan het werken waren dus besloten we nog een ballonnetje te doen en een blowtje te roken in de hoop dat dit het iets zou terug halen. Eerst een blowtje en daarna een ballontje, dat werkte heel even maar gaf niet helemaal het effect dat we wilde. We besloten er ons bij neer te leggen dat de 2C-B niet meer het niveau haalde wat we wilden. Wel was alles opeens super grappig (het effect wat ik normaal heb bij 18mg op een festival) dus we namen nog allebei 2 lijntjes Keta zo dat we de rest van de trip lekker uit konden zitten.

T=05:30 bij S was het allemaal zo goed als uitgewerkt en besloot alvast naar bed te gaan omdat ze toch wel moe was van de hele trip. Ik heb de woonkamer nog opgeruimd en daarna nog een blowtje gerookt zo dat ik wat beter zou slapen.

De volgende dag werden we allebei weer fit wakker en waren we het met elkaar eens dat dit toch wel een hele bijzondere en intieme trip was.

Netjes man super vet ik heb zelf rs keta gebruik het alleen niet Ik hoor ook zulke verhalen van mijn contacten. 2cb en ket goeie combo dus!!!