1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2C-B brengt me in een andere staat van bewustzijn

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door ilovehasjandweed, 15 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ilovehasjandweed

ilovehasjandweed Experimenterende gebruiker

Ik heb gister 2C-B gedaan terwijl er een vertrouwde vriend bij was, en ik had ook heel erg veel geblowd. 2 uur na de 2cb nemen hadden we nog 1 jointje gerookt en dat was het. Maar toen brak de hel los. Ik dacht dat ik extreem angstig, bang en schokkerig aan het praten was, maar ik was gewoon aan het praten en kijken, leek heel normaal. Mijn vriend zijn hoofd werd enorm groot en keek me steeds heel bezorgd aan, terwijl dat in het echt niet zo was(ook de bezorgdheid), verder dacht ik bijna dat ik in een simulatie zat en ik snapte er niks meer van, ik begon mijn vriend niet meer te vertrouwen maar toen legde ik uit wat er aan de hand was. Hij heeft me toen naar huis geholpen en ik probeerde te slapen, Maar dat lukte niet. Ook ging ik veel langer hard dan het hoorde. Het slapen lukte niet want ik zat in een hogere staat van bewustzijn: ik dacht nog en was nog wakker in me hoofd terwijl mijn lichaam sliep. Het bleek dat al die slechte ideeën en gevoelens etc gewoon in mijn hoofd zaten, dit had ik al buiten ondervonden maar dat was dus het enge.
    Ik had extreem rare audiovisuele hallucinaties toen ik probeerde te slapen, en ze stopten maar niet. Het was niet per se eng, alleen dacht ik oprecht dat ik vast zou zitten in m'n enge trip voor de rest van mijn leven. Ik heb zulke intensiteit nog nooit met 2c-b meegemaakt en ga dus een tijdje van het stofje afblijven. Het kan ook nog een beetje komen door het 2x gebruiken met maar 1 week pauze, en door het veel blowen. Want ik was gewoon in een prima mood toen ik het nam.

MDMAap vindt dit leuk.
  2. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Dit heb ik met 2c-b nooit hoor. Hoeveel nam je en hoelang is langer dan hoorde?

3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Wiet staat erom bekend de trip te versterken en het kan wel rare dingen met je gaan doen. Die ene joint zal de trigger geweest zijn. Heb ook al gemerkt als ik heek veel blowde met 2cb dat ik op het randje van paniekerig kwam te staan en mezelf zien knipogen in de spiegel terwijl ik dat helemaal niet kan of deed. Iets waar ik binnenin helemaal kon van uit men dak gaan maar dan toch weer accepteren. Kan er ook aardig tegen maar als je het niet gewend bent en de 2 middelen harder gaat combineren kan dit inderdaad resulteren in de ervaring die jij had.

TechnoChicken vindt dit leuk.
  4. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Ik heb dit ook gehad. Ik was op een festival en had 2CB gebruikt het was eigenlijk zo goed als uitgewerkt. Toen blowde ik een klein beetje hash en ineens klapte alles in elkaar. Ik had 0 besef meer van tijd en viel in een soort van rare loop. Mijn gedachte stroom beleefde tijd alsof ik 10 minuten leefde in 20 seconden en daarna andersom en dat steeds weer. Ik hoorde mezelf ook praten tegen een vriend. En ik dacht steeds dat ik flinke pauzes tussen mijn woorden had zitten en zelfs woorden binnen de zin door elkaar husselde Toen ik dit eindelijk tegen hem vertelde na voor hem een half uur was zijn antwoord dat ik gewoon heel normaal en rustig praatte.

Het duurde allemaal heel lang en had nog veel meer rare verschijnselen. Ik denk dat de combi van de twee even tijdelijk mijn tijdsperceptie helemaal op zijn grootje gooide. Hierdoor kon ik niet meer het verschil horen tussen hoe ik praatte en hoe ik werkelijk praatte. Ook de rare tijdloop waar ik in zat en dergelijke.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...