1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

2C-B-Fly: een ontspannen avond

Discussie in 'Trip reports' gestart door Physe_Snoepert, 19 apr 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Hallo allemaal!
    Nieuw op het forum hier, maar zeker niet per sé met drugs. Ik probeer mijn gebruik wel zo laag mogelijk te houden.

Ik dacht, ik zie nog steeds weinig trip reports over deze substantie (2C-B-FLy) en dacht, ik voeg mijn huidige ervaring toe.

- Wie?
    Jongen/Man van 23
    Masterstudent natuurkunde
    begin na de zomer aan een PhD (theoretische fysica kant)

- Wat?
    2C-B-Fly (6mg rectaal, 4mg nasaal), heb deze na ontvangst netjes via Marquis getest, en kwam overeen (dus geen DOB-DragonFly gelukkig). Ik heb de neon-groengelige pellets. Ik heb nog geen ervaring met pluggen, dus er is wellicht in dit proces wat materiaal verloren gegaan
    2F-DCK/Fletamine (~40mg nasaal, netjes afgewogen)

- Waar?
    Op mijn kamer, was na een half jaar wel weer toe aan een Psychedelische ervaring, en tot zover ben ik groter fan van het alleen doen dan met vrienden erbij, als ik weet dat ik controle kan houden bij een substantie. Vrienden leiden mij af van de innerlijke ervaring.

- Ervaring?
    2C-B-Fly oraal (2x alleen)
    truffels (2x met vrienden, 7x alleen)
    MDMA (~15x gok ik? Altijd op hardstyle/core festivals, 1x in de stad maar dat beviel niet)
    3-MMC (een maand vrijwel dagelijks gebruikt, teveel cravings dus ben maar gestopt)
    2-FMA (kort als studie-aid gebruikt, kon er niet mee slapen dus gestopt)
    Ritalin (mijn voorgeschreven ADHD medicijn. Werkt hiervoor prima, maar weinig recreatief)
    Cocaïne, speed (allebei 2 keer geprobeerd, boeide me niet zoveel, deed me weinig dus doen we niet meer)
    Clonazolam, Etizolam (eigenlijk enkel als slaap aid gebruikt (vooral tijdens het 3-MMC en 2-FMA gebruik), gebruik nog steeds heel af en toe als ik een goede nachtrust nodig heb)
    Wiet (Vroeger regelmatig met vrienden meegerookt, ben meerdere keren flink van de wereld geweest, maar de high vind ik eigenlijk gewoon onprettig, dus heb vorig jaar (op 4/20 haha) mn laatste jointje gerookt. Bijna precies n jaar geleden bedenk ik me nu)
    Kratom (voor een tijd 2x per week gebruikt, niet wat ik had gehoopt dus ben maar gestopt, geen afkick periode nodig geweest)

Ohja, vrijwel dagelijks een paar bakken koffie, misschien 2x in de week een paar biertjes

Dus zodoende heb ik mijn 3ml spuitje klaargemaakt volgens de 'Pluggen voor dummies' handleiding van Tijdloos in het Drugs subforum.

T+0:00 - 23:20 - ~6 mg 2C-B-Fly rectaal ingenomen met de 3ml spuit (pil lost alleen niet zo goed op in water, dus het bleef een poeder drijvende in het water)

T+0:30 - 23:50 - geen effect, ~2 mg nasaal bijgenomen (yikes! Brand zo'n 5-10 minuten, vrij pijnlijk wel, maar niet extreem)

T+0:40 - 0:00 - begin van lichte effecten, 'euforisch' warm gevoel in borst begint, en klimt snel, er hangt een psychedelische come-up 'gloed' over alles heen, ook wel metalige smaak bij m'n kaken, maak ook meer speeksel aan dan normaal

T+0:50 - 0:10 - Kleuren zijn mooier, lichte visuele flow in voorwerpen en schaduwen, maar erg minimaal. Wel een overheersend, en heerlijk entactogeen gevoel.

T+1:00 - 0:20 - Bij-dosering met ~2 mg nasaal (heb nu een hele pellet van 10mg geconsumeerd). Visueel voornamelijk een warme gloed over alles heen, erg entactogeen, weinig psychedelisch.

T+1:20 - 0:40 - alles begint wel te ademen, kleuren vloeien in elkaar over, patronen herhalen (en op foto's staat om karakteristieke vormen een soort zwarte lijn, alsof het in een cartoon zit. Randen worden iig sterk geaccentueerd).

De psychedelische kant komt duidelijker naar voren, maar zeker niet overweldigend. ++ visuals, zeker nog geen +++.
    Ik merk altijd dat foto's van gras op internet bekijken de visuals een stuk meer naar buiten brengen als andere dingen, for whatever reason. Ik voel me wel altijd een vreemde snuiter als ik afbeeldingen van gras op google aan het bewonderen ben, oh well :sweatsmile:
    Gitaar spelen is ook heerlijk, iedere noot die ik speel klinkt verbluffend mooi. Notepad begint ook wel mooi regenboog te kleuren om de randjes van de letters.
    Nog steeds weinig mentaal effect, voornamelijk lichamelijk en licht visueel.

T+1:40 - 1:00 - Het effect komt echt wel in golven, zit in een goeie +++ nu. Matlab opstarten was wel een leuk idee, mijn hele code golft en de figuren shitteren als nooit tevoren. Heb nog wat dingetjes in mn code aangepast, kon nog goed functioneel denken, de visuals leiden alleen.

T+1:50 - 1:10 - zeker ook wel mentaal psychedelisch nu, heb wat diepe gedachten over het bestaan enzo. Dit voelde op het moment erg diepzinnig, maar achteraf niet zo meer. Keek net in de spiegel, mijn pupillen zijn enorm. Ik kan zo wel uren in de spiegel blijven kijken, met consante vervormingen in mijn gezicht. Alsof ik, hoe langer ik kijk, steeds meer in een oude man verander. Erg interessant, in 1 woord: WOW! Naast foto's van gras is de spiegel toch ook wel een beeld wat de visuele effecten flink versterkt.

T+2:20 - 1:40 - nog steeds heerlijk. Ook wel sexueel getint hoor, zit de hele tijd met mn hand in mn broek (ivm entactogene effect). Met wat focus wordt m'n kleine heer gemakkelijk groot, en ik merk ook wel een stuk meer controle over mijn orgasme. Zal het verder discreet houden haha.

T+3:10 - 2:30 - ~40mg 2F-DCK toegevoegd, om eens te kijken wat de combo doet. Ik hoor dat Keta vaak een goede synergie heeft met psychedelica, we zullen zien of dit met deze 2 stoffen ook zo is.

T+3:25 - 2:45 - Bevalt erg goed, visueel komt het echt in golven, maar er is wel consant beweging en kleur aan de randen van mn gezichtsveld. Nog steeds een heerlijk warme gloed in mijn borst/bovenbuik. Voelt ook wel een tintje vies hedonistisch in karakter, veel te lekker eigenlijk voor wat ik als drugsgebruiker zou moeten 'verdienen'. Maar wel heerlijk. De toevoeging van de Fletamine is vooral te merken als ik op sta en probeer te lopen, wederom meer een lichamelijk effect dan mentaal (sta erg wankel. Als ik m'n hooft van links naar rechts beweeg voelt dit erg fijn)

Ik moet zeggen dat de 2C-B-Fly (eigenlijk iedere keer dat ik het heb gebruikt) niet heel stimulerend werkt, maar de trip heeft wel een stuk meer energie als bijv. truffels, ik ben niet couch-locked maar bewegen heeft ook niet per-sé voorkeur, als dat logisch klinkt.

T+4:10 - 3:30 - Ik ben even naar het toilet gegaan, en man wat kwamen de visuals in het donker er ineens uit knallen zeg, ook intern (CEV's) ineens een stuk meer. Nice

T+5:10 - 4:30 - begin wel erg moe te worden, ik pak nog 1mg etizolam en ga proberen te slapen.

T+13:10 - 12:30 - Ik word weer wakker. Heerlijk geslapen! Wel lichte hoofdpijn, maar die is erg minimaal. Ook vrijwel direct in slaap gevallen, nog voordat de etiz zijn werk zou gaan doen. Dus: slapen gaat makkelijk op deze substantie (in combo met de Fletamine, maar ik heb ik ook in het verleden zonder de Fleta erbij al ervaren, dat slapen gemakkelijk gaat).

In het kort: fijne drug, erg entactogeen en mild maar zeer controleerbaar psychedelisch. Volgende keer toch echt een hogere dosis proberen. Rectaal en nasaal geven, zoals het voelde, ongeveer eenzelfde potentie als oraal, met (voor mij, in dit geval, mss door de herdoseringen) een vergelijkbare duur. De toevoeging van de Fleta was in deze dosis niet erg merkbaar, alleen tijdens rondbewegen.

StimsalaBanne en Neo-Shulginist vinden dit leuk.
  2. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Interessant!

Waarom heb je voor rectaal en nasaal gekozen en niet 'gewoon' voor oraal?

Physe_Snoepert vindt dit leuk.
  3. Voornamelijk voor de minder lange come-up periode, 2 uur wachten tot er effect optreedt vind ik toch niet zo prettig (en 2C's werken volgens sommige berichten ook gewoon een stuk beter rectaal, dus was wel benieuwd, na het enkele keren oraal gedaan te hebben). Echter bleek dit bij deze ROA's ook wel lang te duren, dus zal ik het in het vervolg waarschijnlijk wederom toch weer oraal doen. Ben wel blij dat ik het een keer geprobeerd heb, kan ik toch weer zeggen dat ik t een keer gedaan heb haha

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  4. Neo-Shulginist

Ja, voordat je echt het volledige effect voelt van de ingenomen dosis dan ben je al snel 2 uur verder inderdaad. Maar na een half uur kan je de eerste effecten al wel voelen.

Ik ben altijd een beetje voorzichtig met nasale inname van 2C-x, omdat je daar een veel lagere dosis voor moet nemen. Maar hoeveel minder je precies moet nemen, dat is dan niet bekend. Bovendien zijn heel lage hoeveelheden (<10mg) niet zo goed af te wegen op een weegschaal.

Hoe heb jij die 2 mg afgemeten? En waarom dacht je dat 4 mg een goede aanvullende nasale dosis zou zijn?

Physe_Snoepert vindt dit leuk.
  5. Ik heb de 2C-B-Fly in de vorm van pellets met 10mg werkzame stof ontvangen, initieel net iets meer dan de helft gebruikt voor de eerste dosis (dus ca. 6mg), vervolgens de rest van de pellet in twee gedeeld (dus 2x ca. 2mg) en gecrusht voor nasale inname. Nu zou het natuurlijk inderdaad kunnen dat de pellet iets meer of minder van de werkzame stof bevat, en dat de verhoudingen iets afwijken van de genoemde waarden (6:2:2), maar gezien het ervaren effect verwacht ik dat het genoemde wel ongeveer zal kloppen. De Marquis test en de ervaren effecten (ook van vorige keren oraal) kwamen overeen met de beschrijving van 2C-B-Fly, met ook een ca. 10mg dosis per pellet qua effect, dus ik verwacht dat dit ook de werkzame stof is in het product wat ik hier heb.

Ik ben vooral voor de 4mg gegaan (verdeeld over twee momenten) omdat deze stof bekend staat om zijn vrij steile dosis-respons curve, dus ga ik liever in kleine stapjes omhoog tot het gewenste effect (maar niet te lang na de initiele dosis vanwege de acute tolerantie natuurlijk). Als ik dit had bereikt na 1 dosis, dan had ik de rest laten liggen, of weggegooid.

Ook ben ik voor de keuze van deze dosissen afgegaan op basis van een tripreport/retrospective op erowid, waarin 6mg rectaal, en 10mg nasaal als prima doses genoemd worden (en heb sowieso veel forumdiscussies en tripreports over de stof gelezen).

Al met al zijn met de verschillende ROA's de effecten niet heel anders, en voor mij lijkt ook het effect per dosis vergelijkbaar met oraal. Dit kan voor anderen natuurlijk anders zijn, dus voor wie dit leest en het zelf ook wil proberen, doe je eigen onderzoek, blijf veilig en begin met een lage dosis haha. Meer toevoegen kan altijd, maar als het eenmaal in je zit krijg je het er niet meer uit :tonguewink:

Laatst bewerkt: 20 apr 2019
    Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  6. Karentje

Karentje Belezen gebruiker

Beste forumleden,

ik ga vanavond voor de eerste keer 2C-B FLY proberen. Ik ga dit thuis doen en dan voor de veiligheid maar 10 mg nemen. Maar ik wil graag weten hoelang je verwijde puppillen hebt van dat spul, want ik moet morgen tegen de middag ergens naartoe.

7. Neo-Shulginist

Dan kun je de 2C-B-FLY beter heel vroeg in de avond nemen want het duurt behoorlijk lang. Je gaat sowieso niet kunnen slapen vannacht als je 2C-B-FLY neemt dus uitgeslapen ga je er sowieso niet uitzien. Volgens mij valt de pupilverwijding verder wel mee. Maar als je morgenmiddag nog wat moet doen waar je nuchter, helder en aanwezig dient te zijn dan kun je beter nog even nadenken of je überhaupt wel vanavond 2C-B-FLY moet nemen of dat je het beter kan bewaren voor een andere keer.

8. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Na mijn ervaringen kun je 8u nadat je 2cb-fly hebt ingenomen gewoon weer slapen. Ook de verwijde pupillen zullen dan al een heel eind weg zijn. Dus voor morgen heb je geen problemen

Laden...